Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

djaxx

Citaat van: Snutchz op december 15, 2009, 18:37:06
Deze gaat idd wel even iets anders te werk..  :D ..verheug mij erg op deeltje 2  8)

Same here, de sfeer was echt super! Waarom zou die in godsnaam mooier zijn op de xbox 360?

Ik begin vanavond aan metal gear solied 4 guns of the patriots  :headbanging:

aMUSEd

Citaat van: djaxx op december 19, 2009, 14:32:36
Same here, de sfeer was echt super! Waarom zou die in godsnaam mooier zijn op de xbox 360?

Ik begin vanavond aan metal gear solied 4 guns of the patriots  :headbanging:
Sommige games zijn nu eenmaal mooier op de 360.. bekijk de vergelijkende filmpjes maar eens op youtube ofzo.
Het heeft niet zozeer met de hardware te maken maar meer met luie ontwikkelaars  :devil:
Kijk maar eens naar Uncharted2  ;)

MGS4  :wub: enjoy!

Madhouse

MGS4 moet ik ook nog steeds aan beginnen, die ligt hier ook nog in de kast.

Uncharted2 is zeker  :wub:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

djaxx

Citaat van: Madhouse op december 19, 2009, 16:38:13
MGS4 moet ik ook nog steeds aan beginnen, die ligt hier ook nog in de kast.

Uncharted2 is zeker  :wub:

Ik vond de bioshock er toch ook wel super uitzien op ps3. Ik heb ook een 360 maar die hapt echt stof sinds ik de ps3 heb :)
Uncharted 2 is idd heel mooi ja. Platina is een feit  :headbanging:

Snutchz

Mja.. dat Uncharted 2 er zo super gelikt uitziet... is omdat de bewegingsruimte nogal beperkt is  :P ..daarom is 't mogelijk straks GoWIII in -60fps @ Native 1080p- te spelen  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op december 19, 2009, 20:44:22
Mja.. dat Uncharted 2 er zo super gelikt uitziet... is omdat de bewegingsruimte nogal beperkt is  :P ..daarom is 't mogelijk straks GoWIII in -60fps @ Native 1080p- te spelen  8)
Ik denk niet dat de beperkte bewegingsruimte graphics van dat niveau mogelijk maakt. Draw distance was bv soms best groot en ik heb geen frame rate problemen gehad. Naughty dog is nu eenmaal heer en meester als het op Sony's consoles aangaat  ;)

Snutchz

#831
dude... neem dat maar van mij aan ;)

playin' >

Uncharted 2 : Among Thieves (PS3)  :D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Call of Duty : Modern Warfare 2 (360)
TLOZ : Spirit Tracks (DSi)

:plain:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Citaat van: aMUSEd op december 19, 2009, 22:36:08
en ik heb geen frame rate problemen gehad. Naughty dog is nu eenmaal heer en meester als het op Sony's consoles aangaat  ;)
ha! ..nou ik ben aardig wat framerate probleempjes tegengekomen hoor... 'n stuk meer als in 't eerste deel  :sneaky:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op december 30, 2009, 20:14:26
ha! ..nou ik ben aardig wat framerate probleempjes tegengekomen hoor... 'n stuk meer als in 't eerste deel  :sneaky:
Echt waar?  :blink: ik had juist het gevoel dat deel 1 veel meer framerate problemen had.

Madhouse

Citaat van: aMUSEd op december 30, 2009, 22:09:21
Echt waar?  :blink: ik had juist het gevoel dat deel 1 veel meer framerate problemen had.

Dat gevoel heb ik ook.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Snutchz

deel één had nogal last van tearing.. maar deel 2 zit echt vól met framerate hick-ups.. als 't maar 'n beetje open was... bam!  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op december 30, 2009, 23:29:06
deel één had nogal last van tearing.. maar deel 2 zit echt vól met framerate hick-ups.. als 't maar 'n beetje open was... bam!  :nopompom:
Ik geloof je. Misschien was ik wel afgeleid door de gameplay  :baaa:

Snutchz

ja 't lijkt grafisch allemaal heel wat.. maar die truukjes die ze gebruiken... daar prik ik dwars doorheen hoor  :dozingoff:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

#839
Citaat van: Snutchz op december 31, 2009, 00:10:46
ja 't lijkt grafisch allemaal heel wat.. maar die truukjes die ze gebruiken... daar prik ik dwars doorheen hoor  :dozingoff:
Ik dacht dat jij zo onder de indruk was van de graphics  ???
Mijn mening: het is gewoon een erg goed spel.. op alle vlakken. Het enige dat op het spel aan te merken valt is dat het niet vernieuwend is.

Madhouse

#840
Citaat van: aMUSEd op december 31, 2009, 10:23:40
Mijn mening: het is gewoon een erg goed spel.. op alle vlakken. Het enige dat op het spel aan te merken valt is dat het niet vernieuwend is.

En dat stoort totaal niet!  ;D

Je koopt gewoon een mooie beleving, dat was bij Uncharted 1 ook al zo.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Snutchz

Citaat van: aMUSEd op december 31, 2009, 10:23:40
Ik dacht dat jij zo onder de indruk was van de graphics  ???
uhm.. nee hoor ;) ..de vakbladen waren dat wel! ..mijn V10 bakt er vrij weinig van  :nopompom: ..vond ik de eerste toch 'n stuk mooier!

Als ik m'n PS3 op -Full RGB- zet.. zijn de cutscenes "crushed" ..snow caves vrij donker.. 'treinrit in the open' lelijk van kleur... tempels wonderschoon!

Zet ik 'm op -off- ..is 't gehele plaatje "washed-out- ..kan wel janken!  :'(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Madhouse op december 31, 2009, 10:26:05
En dat stoort totaal niet!  ;D
Je koopt gewoon een mooie beleving, dat was bij Uncharted 1 ook al zo.
Helemaal mee eens!

Citaat van: Snutchz op december 31, 2009, 11:33:05
..mijn V10 bakt er vrij weinig van  :nopompom: ..vond ik de eerste toch 'n stuk mooier!
:wacko: hier snap ik niets van.. of de tv is stuk of je bent zeer kritisch (ik gok op het laatse  ;))

Snutchz

Mijn TV is dus mooi brak  :mad: ..mijn derde inmiddels!!! ..wéér E-Care moeten bellen... ik .. word .. gek!!

Dat krijg je wanneer je je troep onderdelen uit China/Korea haalt.. foei Panasonic!!  >:(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op december 31, 2009, 14:41:19
Mijn TV is dus mooi brak  :mad: ..mijn derde inmiddels!!! ..wéér E-Care moeten bellen... ik .. word .. gek!!

Dat krijg je wanneer je je troep onderdelen uit China/Korea haalt.. foei Panasonic!!  >:(
Balen. Helaas zijn er weinig alternatieven voor pana plasma's.

Snutchz

Ja die is er!! Pioneer 428  :sly: ..en mocht de volgende V10 ook naar de k@#&er zijn... dan neem ik die!  :mad:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd


Snutchz

..en anders de G15 ..en in maart/april de nieuwe Pananeer  :satisfied:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op december 31, 2009, 19:06:57
..en anders de G15 ..en in maart/april de nieuwe Pananeer  :satisfied:
Ben benieuwd hoe goed deze displays zijn.

Loki999

iemand bayonetta al aan het spelen?
Ik twijfel tussen Bayonetta en darksiders
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c