Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

Prototype (PS3)
inFAMOUS (PS3)
Mario Kart Super Circuit

;D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Rage

Eindelijk inFAMOUS, ik doe alles evil. Veel vetter, cluster grenades.. Maar je kan de eindbazen niet verslaan op een evil manier of niet?

En wat ben ik blij dat ik hem besteld heb via CD-WOW anders mocht ik hem spelen in het Nederlands, dat lijkt me toch wel een afbreuk. Als Hancock in het Nederlands :P

Snutchz

Ik heb 'm vanaf dag -1 .. via D+ ..gwn in 't Engels heur  :dontgetit:

moet nog 4 trophies :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Rage

Nu Prototype, grafisch toch wel heel erg tegenvallend. Gameplay is dan wel leuk, maar op sommige punten laat het spel echt vallen..

Jammer, had zoveel beter kunnen zijn dan dat het nu is.

Snutchz

wát 'n strontgame is dat Prototype zeg... dikste teleurstelling sinds tijden.... werkelijk niets is goed uitgewerkt... stoor mij dan ook aan alles... lekker laten liggen dit wanproduct  :mad:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

ff snel een vraagje voor de kenners hier: fifa 09 kopen voor de ps3 of voor de xdoos
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

vrijwel alles loopt meestal lekkerder op den 360.. ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Djang

Euhm ja ook maar ook het online gebeuren werkt gewoon lekkerder op de 360.
Ik merk het vooral met Street Fighter IV heb op beide consoles gespeeld met Arcade stick en ik vindt het net iets lekkerder spelen op de 360 omdat ik gewoon minder lag heb tijdens gevechten.
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

kohns

Prototype op xbox360...
... en in tegenstelling tot wat men hierboven schrijft vind ik het wel een leuk spel.
Het is grafisch mischien niet top maar zeker beter dan vele andere games.
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

Djang

Ik wil Prototype nog kopen, maar heb zo weinig tijd.
De Bionic Commando remake vond ik leuker dan de nieuwe, die is gewoon ruk.
Dus... ja, ik prefereer gameplay boven graphics, dus jouw opmerking over Prototype klinkt in mijn oren wel goed.
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

Snutchz

Mario & Luigi : Superstar Saga (GBA Micro)
Wario : Master of Disguise (DSi)

:P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Citaat van: Djang op juni 18, 2009, 17:06:20
dus jouw opmerking over Prototype klinkt in mijn oren wel goed.
NIET DOEN!!!! ..zojuist uitgespeeld.... Godsamme wát slecht  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Rage

Kheb beide games nu ook uitgespeeld. Ik moet zeggen, inFAMOUS geeft je meer voldoening als je het uitspeelt en je hebt echt de drang om het spel opnieuw uit te spelen om te kijken hoe het verhaal loopt als je de goede kant kiest (in mijn geval dan).

Snutchz

Maar zeg eens eerlijk... hoe vond je Prototype:hmmm:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Rage

Heel erg tegenvallen,.. de gameplay ook.

Oke, de devastator attacks waren leuk.. maar de bossfights gaven geen voldoening. Ze waren niet uitdagend maar irritant. Voorbeeld, als je de laatste eindbaas wilt verslaan met close-range combat ga je vrijwel altijd neer na een devastator van hem. Er zijn geen leuke side missions. Alleen maar een paar wedstrijdjes. Van ga langs alle checkpoints in zoveel tijd. Absorbeer zoveel mensen in zoveel tijd. Niks dat echt bijdroeg aan het verhaal op sommige mensen na dan. Die je tegenkomt als je boven de stad vloog. Een vriend van me die voordat hij Prototype speelde alleen maar lof sprak over Prototype en tegen inFAMOUS was, hij heeft dan ook een Xbox 360. Vond het rondrennen met je schild en mensen wegbeuken leuker dan missies halen of iets dergelijks. Het is gewoon geen afgewerkt product en dat zie je aan alle aspecten van de game. Ik moet wel eerlijk zijn. Je kan de spellen niet vergelijken. Want Prototype is meer een hack 'n slash achtige game met RPG elementen en inFAMOUS meer een third-person shooter met RPG elementen. Ja je hebt in beide spellen het Sandbox engine en bent een superhero die kan zweven maar daar houdt het op. Verder vind ik wat een hele hoop voorstaanders van Prototype tegen me zeggen overrated. Iedereen zegt wel iets van, ja ze hebben heel New York nagemaakt. Ten eerste het is alleen Manhatten wat ze hebben nagemaakt en de gebouwen lijken echt allemaal op elkaar als je van rondzweeft of in een helicopter zit. Alleen sommige gebouwen steken eruit zoals het Empire State Building. Je hebt zelfs nog minder vijanden dan in inFAMOUS en ik vond inFAMOUS er al weinig hebben.

Ik heb trouwens wel dikke lol gehad met die critical pain devastator, zodra je die unlocked ben je gewoon onverslaanbaar als het om 1 tegen 1 gaat bij bossfights. Je kan gewoon alles winnen door op afstand een critical pain devastator te doen. Daarna een soldaat of 2 absorberen en dan weer opnieuw de critical pain devastator te doen.

Mijn mening is dus gewoon, het had een geweldig spel kunnen zijn. Maar dat is het niet. Ze hebben het spel gewoon niet afgemaakt, het voelt niet als een volwaardig spel. Ik denk dat als ze een Prototype 2 gaan maken en ze de tijd nemen om alles uit te werken kan het echt een geweldig spel worden. Het concept is geweldig. Het verhaal kon best dope zijn.

Snutchz

Effe 't cijfer van EDGE afwachten..  :hehe:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Rage

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Geweldige game, nog nooit de moeite genomen om hem uit te spelen xD voor het eerst maar eens echt aan begonnen.

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Snutchz

Freshly-Picked Tingle's Rosy Rupeeland (DSi)
God of War II (PS2)
The Conduit (Wii)

;D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

corival

Red Faction: Guerilla

Voor de liefhebbers van het betere sloopwerk  O0
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

remon123

zijn ? of komen er nog wel mooite titels aan op de ps3?
iemand een aanrader
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Snutchz

Voor Q4:

Ratchet & Clank : A Crack in Time
Assassin's Creed II
Uncharted 2 : Among Thieves
Call of Duty : Modern Warfare 2

8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

remon123

Citaat van: Snutchz op juli 20, 2009, 13:55:49
Voor Q4:

Ratchet & Clank : A Crack in Time
Assassin's Creed II
Uncharted 2 : Among Thieves
Call of Duty : Modern Warfare 2

8)
duurt allemaal nog even voor die uitkomen pffffff
en vergeet fifa 2010 niet in de lijst
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.