Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

#300
Motorstorm : Pacific Rift (PS3)

Volgende week:

LittleBigPlanet (PS3)
Gears of War 2 (360)

8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

J.S.

Afgelopen week de 360 weer eens uit het vet gehaald om Assassin's Creed uit te spelen. Verder veel NHL 08 en Skate aan het spelen.

johnhifi

Grrrr. Now playing, in ieder geval NIET Dead Space, Fable 2, Far Cry 2 en Lost Odyssey. Leuk, die MP verkopers.  >:(

Om het leed te verzachten C&C Kane's Wrath en The Club voor zachte prijsjes bij de Dixons weggehaald, dus die maar playing now.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

aMUSEd

Citaat van: johnhifi op november  3, 2008, 09:09:11
Grrrr. Now playing, in ieder geval NIET Dead Space, Fable 2, Far Cry 2 en Lost Odyssey. Leuk, die MP verkopers.  >:(
huh waren er al mensen die deze titels verkochten  ???

johnhifi

Citaat van: aMUSEd op november  3, 2008, 19:30:48
huh waren er al mensen die deze titels verkochten  ???

Ha, al lang! Alleen Dead Space zie je niet vaak. Deze verkoper had ze allemaal in één keer te koop. Bleek dat ie heel ergens anders woonde dan in zijn advertentie stond. Veel verder weg.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

aMUSEd

Citaat van: johnhifi op november  4, 2008, 07:12:59
Ha, al lang! Alleen Dead Space zie je niet vaak. Deze verkoper had ze allemaal in één keer te koop. Bleek dat ie heel ergens anders woonde dan in zijn advertentie stond. Veel verder weg.
Nieuw in verpakking of gebruikt?

Snutchz

LittleBIGPlanet (PS3)

hoe kan 't ook anders
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

johnhifi

Citaat van: aMUSEd op november  4, 2008, 20:13:37
Nieuw in verpakking of gebruikt?

Used. Er zijn blijkbaar veel mensen met veel te veel tijd, als je ziet hoevaak Fable II inmiddels al aangeboden wordt. Als je even wacht nadat een game uitkomt kun je hem voor bijna de helft krijgen. Zo doe ik het al sinds ik de 360 heb. Meer dan 30 of misschien 40 euro voor een ZGAN game betaal ik nooit. Kun je soms ook voor importeren maar MP is vaak sneller. :)

Ten tijde van de vorige generatie had ik... andere methoden om aan nieuwe games te komen. ;)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

aMUSEd

Goede tip, zal eens kijken. :)

Snutchz

Gears of War 2 (360)
LittleBIGPlanet (PS3)
Motorstorm : Pacific Rift (PS3)

Now that's living!  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

blueray

Citaat van: Raimond op november  1, 2008, 20:03:05
Fable 2 speel ik nu echt volop,mooie game hoor ;D
Inderdaad geweldig, ook de co-op, samen met mijn zoontje van 6 trollen en bandieten aanpakken. (het is zo makkelijk dat je gewoon niet dood gaat, je moet deze game niet kopen voor uitdagende gameplay, het is meer de sfeer en het role playen).
Alleen is het hoofdverhaal kort, ik zag dat ik er al weer bijna doorheen ben terwijl ik voor mijn gevoel pas net begonnen ben. Dus wat meer gaan sidequesten dan maar.
Is hier niemand die fallout speelt? Die heb ik wel op mijn lijstje staan.
Revel m105/adi rme 2 dac/ncore iom amp/Nuc i3 Roon server

Grindtegel

Hierzo, heb sinds vorige week Fallout 3 en ben zwaar verslaafd.

Een van de beste games (misschien wel de allerbeste) die ik heb gespeeld en geloof me dat zijn er echt heel erg veel geweest.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

johnhifi

Vanaf vanavond playing: Fable 2, Battlefield Bad Company en vanaf maandag Jericho.
Als de MP mentaliteit van de verkopers niet opspeelt tenminste. I love bargain hunting. ;)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Snutchz

Motorstorm : Pacific Rift (PS3)
Left 4 Dead (360)
LittleBigPlanet (PS3)

8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raimond

PGR3 p de (360)

Fable2 (360)

Mario kart Wii(Wii duh ;D)

Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

chulin

TR-Underworld (PC)
Oblivion (PS3)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

aMUSEd

LBP - PS3.. mmm, ik weet het nog niet.
GTA4 - PS3 multiplayer.. doen nu regelmatig een soort tikkertje met wapens. Te suf voor woorden maar wel lachen.
Metroid prime corruption - Wii

Snutchz

Citaat van: aMUSEd op november 19, 2008, 20:43:02
LBP - PS3.. mmm, ik weet het nog niet.
Hoe ver ben je als ik vragen mag?
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op november 19, 2008, 21:07:51
Hoe ver ben je als ik vragen mag?
Nog veel te vroeg voor een robuust oordeel (3/2 uur) ;)

Snutchz

Citaat van: Snutchz op november 19, 2008, 10:44:17
Motorstorm : Pacific Rift (PS3)
Left 4 Dead (360)
LittleBigPlanet (PS3)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raimond

nog steeds Mario kart(wii en DS),Fable 2,PGR3 ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

aMUSEd

LBP is toch wel  8).. de besturing blijft niet geweldig.

Wijdeveld

Left.4.Dead  (PC)  scary >:D
Fallout 3 (PC)       moet nog een beetje in de game komen
HTPC / JVC DLA HD350 projector / Primare 30.1 / Meridian 507 / Von Schweikert VR1&VRS1
"Surround? Ik heb toch maar twee oren!"

johnhifi

Fable 2. Daarna: Fallout 3. Tussendoor: CoD WaW. Markplaats rules. :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Joris1971

COD WaW.

LBP en Motorstorm 2 liggen bij mij nog ongeopend op de kast.