Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

johnhifi

Citaat van: sj0er-D op oktober  2, 2008, 15:09:48
viva pinata ;)

Weet je dat dat momenteel ook echt mijn eerste keus is? Die staat al tijden onaangeraakt in de kast en steeds lees ik weer dat het zo'n goede game is, en veel minder 'kinderachtig' dan verwacht. Ik las gisteren iets over 'Pinata's die het rottende karkas van een dode soortgenoot opeten' en dan denk ik hmmm, toch eens checken. :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

johnhifi

Citaat van: Snutchz op oktober  2, 2008, 15:17:41
Dead Space en Far Cry 2 ;)

Goede keuzes, helaas heb ik ze niet. Zijn ook nog niet uit toch?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

sj0er-D

Citaat van: johnhifi op oktober  2, 2008, 15:24:40
Weet je dat dat momenteel ook echt mijn eerste keus is? Die staat al tijden onaangeraakt in de kast en steeds lees ik weer dat het zo'n goede game is, en veel minder 'kinderachtig' dan verwacht. Ik las gisteren iets over 'Pinata's die het rottende karkas van een dode soortgenoot opeten' en dan denk ik hmmm, toch eens checken. :)
het was een grap (maar ik was er ook ongelovelijk aan verslaafd! :P )

Snutchz

Citaat van: johnhifi op oktober  2, 2008, 15:25:43
Goede keuzes, helaas heb ik ze niet. Zijn ook nog niet uit toch?
klopt.. officiële data zijn 21 en 24 okt. ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

sj0er-D

Citaat van: Snutchz op oktober  2, 2008, 15:34:05
klopt.. officiële data zijn 21 en 24 okt. ;)
zal ik ze anders f.... (geintje ;) )

johnhifi

#230
Citaat van: sj0er-D op oktober  2, 2008, 15:32:44
het was een grap (maar ik was er ook ongelovelijk aan verslaafd! :P )

Ik had hem door maar gek genoeg was dat spel dus wel wat ik ook in gedachten had om eens in te duiken.
Ik denk dat dat hem wordt ja.
Afgewisseld met Final Fantasy XII, ik vind dat een van de beste games ooit. Ik zit dat maar te rekken en te rekken, steeds maar wat te grinden om levels omhoog te gaan, en het verveelt na al die tijd nog steeds niet.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Snutchz

Heb Lost Planet (360) weer opgepakt... maar 't beeld komt niet eens in de buurt van mijn vorige scherm (PDP-427XA) door die verdomde loodvlekken heb ik 'n nieuw scherm moeten aanschaffen! Ik baal er nog steeds van  >:(

Geloof nu ook wel dat de LX5090 rondjes loopt om de PZ800 :P met gemak!
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: johnhifi op oktober  2, 2008, 15:05:41
Zoals altijd verzandt dit onderwerp in een nutteloze prutteldiscussie waarbij er voor beide standpunten iets te zeggen valt maar waar niemand de waarheid in pacht heeft.
OE hou op, nu begint het bij mij te kriebelen  ;D

Heb voor de gein weer eens Wipeout (PS1) gepakt.. oei, wat is die game pittig.

sj0er-D

Citaat van: aMUSEd op oktober  2, 2008, 21:26:07
OE hou op, nu begint het bij mij te kriebelen  ;D

Heb voor de gein weer eens Wipeout (PS1) gepakt.. oei, wat is die game pittig.
jaa dat is echt een vet spel! ;D

Snutchz

#234
Dan vind ik deze vele malen vetter:




8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

sj0er-D

ziet er inderdaad wel heel dope uit!

Snutchz

Hélemaal kapot gespeeld! Die tracks zijn tot op heden nog ongeëvenaard  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

WO is veel minder vergevend wanneer je botst en dat maakt het moeilijker.
De tracks en ai zijn inderdaad niet te vergelijken met WO fusion.. is ook mijn favoriet in de serie.
Zone challenge is bv erg verslavend.

johnhifi

Tja, klaar met Mass Effect dus.  :( Ik was eens door de achievements aan het scrollen en ik zag dat ik de achievement 'speel het spel voor het grootste deel uit' (of zo) niet heb! Betekent dit dat ik nog onder de 50% zit? Wat heb ik in hemelsnaam allemaal gemist dan? Ik heb ook gewoon niet één ding gekocht, geen enkele 'force' gebruikt, geen romance gehad met de vrouwelijke teamleden... enkel maar een weg geschoten door de game. Toch heb ik daar 16 uur over gedaan en ik dacht heel wat sidequests gehad te hebben! Ik zit trouwens op level 40.

Moet ik deze toch nog eens opnieuw gaan doen.. Maar dan misschien met een walkthrough of zo..
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Snutchz

Je zou eens 'n walkthrough van IGN kunnen gebruiken ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

EdwinB

Citaat van: johnhifi op oktober  6, 2008, 08:03:34
Tja, klaar met Mass Effect dus.  :( Ik was eens door de achievements aan het scrollen en ik zag dat ik de achievement 'speel het spel voor het grootste deel uit' (of zo) niet heb! Betekent dit dat ik nog onder de 50% zit? Wat heb ik in hemelsnaam allemaal gemist dan? Ik heb ook gewoon niet één ding gekocht, geen enkele 'force' gebruikt, geen romance gehad met de vrouwelijke teamleden... enkel maar een weg geschoten door de game. Toch heb ik daar 16 uur over gedaan en ik dacht heel wat sidequests gehad te hebben! Ik zit trouwens op level 40.

Moet ik deze toch nog eens opnieuw gaan doen.. Maar dan misschien met een walkthrough of zo..

Je moet veel praten met de verschillende karakters, dan komt er nog meer verhaal naar voren en kun je onder andere een romance aangaan.  :)

Wanneer je Mass Effect speelt als een FPS dan ontdek je maar de helft.


Snutchz

Ninja Gaiden II/Lost Planet : Extreme Condition (360)
Wario Land : The Shake Dimension!/de Blob (Wii)
Wipeout HD (PS3)

8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Citaat van: Snutchz op oktober  7, 2008, 09:06:28
Ninja Gaiden II (360)
Wario Land : The Shake Dimension/de Blob (Wii)

:)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

chulin

Even een vraagje naar Snutchz (als ik mag  :P)
Ik heb net Uncharted uitgespeld. Ik vind deze soort spelletjes heel mooi. Kan je mij een soortgelijk spelletje aanbevelen?
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Snutchz

Ai... Uncharted is an one-of-a-kind ... ben bang dat je zal moeten wachten op deeltje II die pas eind 2009 verschijnt ;)

Maarrrr... misschien 'n klein lichtpuntje... Tomb Raider : Underworld komt wel aardig in de buurt denk ik (21 nov.)

Verder is Prince of Persia 'n fantastische action-adventure  8) maar deze verschijnt pas 02-12
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raimond

#245
Ik dacht ook al aan Tomb Raider,grappig ;D

Prince of persia,das ook wel een goeie inderdaad,ik heb Sands of Time,op de pc wel eens gespeeld,was wel een leuke game :).

Ik weet niet of je van RPG's houd José maar dan vind ik Oblivion wel een goeie game,ik heb me daarmee wel wat uurtjes vermaakt :)
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

chulin

Thanks  ;) ;)

Tomb Raider : Underworld ga ik waarschijnlijk halen. Ik heb de eerste vier delen op de PC gespeeld, zonder walkthoughs :P. Ik heb pre orders gezien op Ebay voor rond de €45.

Prince of persia heb ik ook gespeeld op de PC, volgens mij was de eerste. Zijn ze uitgekomen ook voor de PS3?

Raimond, misschien stoom voor mij maar wat is RPG'S? :-[
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Raimond

#247
RPG(oftewel,Role playing Game);s zijn ,veelal,lopen,praten,zoeken,vechten ect.Ik vind dat soort games persoonlijk geweldig,maar je moet er van houden,natuurlijk :).

Vooral in Oblivion zijn de werelden bijna eindleoos,bij momenten,ik vond die hgame erg sfeervol :)/

En Tomb Raider zonder Walktrough doorlopenn,applaus,ik kwam altijd wel erges vast te zitten en kwam dan niet verder,haha.Maar Walk troughs ook nooit gebruikt,alleen de game daarna niet weer espeeld,wat dan beter is,weet ik niet maar,ach ja ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

chulin

Bedankt Raimond.
Misschien kan ik Oblivion vinden voor een mooi prijsje. Dan heb ik ieg wat te doen tot TR-Underworld uit is :) .

Walktroughs vind ik maar niks, dan ben je in een dag uitgespeeld.......zonde. Wel moet ik zeggen dat TR was af en toe echt frustrerend  :P.
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Snutchz

De aankomende Prince of Persia is 't eerste deel van 'n geheel nieuwe reeks... niet te vergelijken met Sands of Time :P

De artistieke stijl (Aquarel Painted) spreekt mij erg aan  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini