Current Game(s) Playin'

Started by Snutchz, April 5, 2008, 23:21:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vj



teveel om op te noemen dankzij de roms op dit speeltje

vooral killer instinct , super mario world en sonic nu
woonkamer : LG 65"b8 , Arcam avr390 , MA silver 300 , MA silver c350 , MA silver fx , MA radius 90 (Atmos) , rel ht1003 , ps5
Slaapkamer : LG 55c1 , PS4 , Panasonic 4k Blu ray speler

lestat1234

PS4: Batman the Arkham knight!

Net als de voorgangers een top game.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Erik

Ook aan begonnen op PC erg mooi sfeervol spel en soms moeilijk.maar het trekt je helemaal innhetbvehraal.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

lestat1234

Quote from: Erik on September 10, 2015, 17:31:45
Ook aan begonnen op PC erg mooi sfeervol spel en soms moeilijk.maar het trekt je helemaal innhetbvehraal.

Ik speel het op hard en vind het tot nu toe mee vallen.
(misschien speel ik te veel :P)

Sfeer is inderdaad top.
En de geruchten dat het veel bugged kan ik op de ps4 niet beamen.
PC heb ik geen idee van.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Erik

PC schijnt ramp te zijn geweest maar zou nu gepatched zijn en stukken beter.ik heb een steam key gekocht voor 17 euro na het zien van de trailer. Ik hou van dat soort sfeertje en settings.
Waar ik nu even vast zit is aan begin dat je in de batmobiel zit en aan alle kanten omsingeld bent cq wordt schiet je er voor je twee kapot wordt je van achter doorzeefd waar je ook op richt. Rij je weg zit je binnen twee straten buiten ontvangst afstandsbediening weer dood. Na twaalf keer doodgaan even weggelegd.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

lestat1234

Quote from: Erik on September 11, 2015, 21:34:16
PC schijnt ramp te zijn geweest maar zou nu gepatched zijn en stukken beter.ik heb een steam key gekocht voor 17 euro na het zien van de trailer. Ik hou van dat soort sfeertje en settings.
Waar ik nu even vast zit is aan begin dat je in de batmobiel zit en aan alle kanten omsingeld bent cq wordt schiet je er voor je twee kapot wordt je van achter doorzeefd waar je ook op richt. Rij je weg zit je binnen twee straten buiten ontvangst afstandsbediening weer dood. Na twaalf keer doodgaan even weggelegd.

Ik heb hem inmiddels 100% uitgespeeld op hard.

Besturing van de tank is vrij simpel.
Heb je de strafe/jump knop al ontdekt?
Daarmee kan je namelijk een stukje opzij springen (uit de vuur linie).
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

LittleNinja

Een vraagje aan de mensen die Far Cry 4 spelen (of gespeeld hebben)..

Ik loop er tegenaan dat ik geen spullen meer kan kopen, zoals armor, brandende en/of explosieve pijlen, spuitjes, enzovoort... Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Dank u.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LuPo

Ik ben nu ook bezig met Far Cry 4 maar weet het antwoord op jouw vraag helaas niet.

Hiervoor The Last of Us Remastered uitgespeeld. Ontzettend gaaf verhaal!

LittleNinja

Ik speel al jaren Far Cry (sinds deel 2), maar bij deze ben ik pas net begonnen. Erg leuk wel weer. Ik doe voor het eerst het verhaal. Veel plezier.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

lestat1234

Quote from: LittleNinja on October 22, 2015, 08:21:20
Ik speel al jaren Far Cry (sinds deel 2), maar bij deze ben ik pas net begonnen. Erg leuk wel weer. Ik doe voor het eerst het verhaal. Veel plezier.

Ik kom nog niet lekker in het spel.
Ben inmiddels op 50%.
Echter vind ik het vrij reperterend en pakt het verhaaltje me nog niet echt.

Misschien komt dit ook door mijn afwijking van alles te willen oprapen en pakken in het spel :P

@LN
Wat bedoel je met het niet meer kunnen kopen van de genoemde items?
Er is een skill/upgrade nodig voordat je ze kan aanschaffen.
Ik ga er vanuit dat je deze gekocht hebt.
Mogelijk ben je hierna dood gegaan en was je save van voor de aanschaf?
Ik heb al meerdere keren gezien dat ik hierdoor in ene een skill kwijt ben.

Current games playing:
-The witcher 3: Heart of stone expension,
- Farcry 4 (af en toe)

Wachtend op Fallout 4







Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

LittleNinja

Ja die skills hadden we al een tijdje maar ineens ook weer kwijt..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Witalik

Zijn er mensen met Warframe ervaring ? Gratis op steam, is wel leuk snel spel. Beetje levelen enz.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Roeland


Snutchz

Quote from: Roeland on October 23, 2015, 20:42:41
Hoe bevalt ie?
Ook leuk alleen?
Cheap.. shallow.. dull ..en in je eentje 'n total shitfest.. deze kun je gerust aan je voorbij laten gaan. Games die co-op door je strot willen drukken.. optyfen, gauw  :exclamation:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronald75

 The last of us uitgespeeld. Beste game imo..
Battlefield hardline af en toe
Project cars, vette race sim.
Ook wachtende op fallout 4 en Rainbow 6

norman

Quote from: Ronald75 on October 27, 2015, 16:09:32
The last of us uitgespeeld. Beste game imo..
Battlefield hardline af en toe
Project cars, vette race sim.
Ook wachtende op fallout 4 en Rainbow 6
Eens, witcher goede 2de
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Snutchz

Quote from: Ronald75 on October 27, 2015, 16:09:32
The last of us uitgespeeld. Beste game imo..

Sure..



Most overrated game imo.. over 'n aantal jaar, net als de Uncharted reeks, completely irrelevant  :plain:

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

norman

Quote from: Snutchz on October 27, 2015, 21:45:06
Sure..



Most overrated game imo.. over 'n aantal jaar, net als de Uncharted reeks, completely irrelevant  [emoji14]lain:
Mmm oneens. Op de ps3 uitgespeeld nu 2 jaar geleden. Tot nu toe beste experience.
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

lestat1234

Quote from: norman on October 27, 2015, 21:52:12
Mmm oneens. Op de ps3 uitgespeeld nu 2 jaar geleden. Tot nu toe beste experience.

Ook mee oneens.
De gameplay is niet echt vernieuwend, maar de verhaallijn is een van de betere die ik de laatste 5 jaar gespeeld heb.
Tevens als de emotie, welke in het spel verwerkt zit.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Zefanja

Assassins Creed Syndicate (PS4)
Black Ops 3 (PC)
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Zymotic

Quote from: lestat1234 on October 28, 2015, 13:00:32
Ook mee oneens.
De gameplay is niet echt vernieuwend, maar de verhaallijn is een van de betere die ik de laatste 5 jaar gespeeld heb.
Tevens als de emotie, welke in het spel verwerkt zit.

Last of Us... Nog steeds één van de beste game-ervaringen ooit. Nog nooit zoveel binding met de karakters gehad als in dit spel.

Snutchz



'Challenges' ... masochisme ten top  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

s.t.

Quote from: Snutchz on March 22, 2015, 15:32:22

(PS4)
Op xbox one uitgespeeld, mooie game en veel geleerd over WWi

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini