Wat is je laatste fotografie aanschaf

Gestart door J.A.F._Doorhof, april 1, 2008, 08:53:43

Vorige topic - Volgende topic

jon81

Ik heb een andere tas gekocht om mijn foto spullen in mee te nemen.

Omdat ik met mijn andere tassen, welke alle twee over één schouder gedragen worden, na verloop van tijd last van mijn schouder krijg, heb ik een rugtas aangeschaft.

LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

Rielplayer

Sony CyberShot DSC-RX100

ben benieuwd. Ik was het beu om rond te lopen met camera en losse lenzen en maakte dus ook bijna geen foto's meer.

Als hij bevalt gaat alles de deur uit.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Nahpets

En ik koop me juist scheel aan al dat spul...... W.o. jouw oude 70-200.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Rielplayer

Citaat van: Nahpets op mei  7, 2014, 10:15:33
En ik koop me juist scheel aan al dat spul...... W.o. jouw oude 70-200.

Al veel gebruikt?
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Nahpets

Niet veel, wel geregeld.

Retescherp. Als je hem goed stabiel houdt (of statief).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Erik

Citaat van: Rielplayer op mei  7, 2014, 09:56:10
Sony CyberShot DSC-RX100
ben benieuwd. Ik was het beu om rond te lopen met camera en losse lenzen en maakte dus ook bijna geen foto's meer.
Herkenbaar ik neem mijn camera alleen mee als ik ergens echt goede foto's van moet hebben, meestal slecht licht situaties.
In alle andere gevallen gaat mijn RX100 mee. Prima foto's levert die op ook in schemer. Maar vooral hij kan in mijn binnenzak mee  :pompom:
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Boontje

ik heb reeds een think tank retrospective 20 schoudertas, maar was op zoek naar een leuke rugzak waar je echt een dag (of langer) mee op pad kan.

Uiteindelijk gekozen voor deze f-stop guru met medium slope iCU.

Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

AlphaMale

Mooie tas, Boontje! Veel plezier ermee.

Ben altijd wel erg onder de indruk geweest van F-stop en z'n ICUs. Was alleen niet ruim cq. praktisch genoeg voor mij.
Uiteindelijk toch voor een ClickElite ProExpress gegaan.

Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

-madison-

Afgelopen weekend een Canon 550D met 18-55 kit lens gekocht. :pompom:
M'n eerste DSLR dus de afgelopen dagen al veel uitgeprobeerd en geëxperimenteerd.

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Herjan

Heb mezelf een cadeautje gedaan. Een Sigma 50-150mm f/2.8 EX DC OS HSM. Zéér fijne zoomlens voor APS-C camera's. Dit weekend theaterfoto's ermee gemaakt. Ben er érg blij mee! En de cast en crew van de voorstelling ook...

Herjan

Hmm... Is dit een dood topic of ben ik gewoon te veel geld over de balk aan 't gooien? Gistermiddag een nieuw objectief gekocht. Dit keer een (extreme) groothoek: de Canon EF-S 10-18mm. Gezien het weer (en de tijd) nog niet veel gedaan, maar ben met het rotzooien gisteravond thuis al erg onder de indruk geraakt.

Familiefoto:

Nu rustig even sparen voor de 7D-II. Lijkt een erg mooie body te worden. Helaas nog twee maanden wachten.

Skyfox

Heb zelf een Yongnuo 622tx transmitter besteld in Hongkong, ben benieuwd wanneer deze afgeleverd wordt. Daarnaast staat een aankoop van een Blackrapid Sport op de rol, maar nog niet besteld ;-) En ik zit toch steeds vaker te kijken naar een FF camera om makkelijker te kunnen spelen met scherptediepte...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Maximus_Aurelius

Sinds vrijdag een mooie nieuwe dslr. Ik had nog een oudje een Nikon D50 en die heeft mij heel goed en lang gediend  ;).
Maar nu is hij toch opgevolgd door een Nikon D5200.
Moet zeggen dat ik al zeer tevreden over ben. Is een goede upgrade en vooral qua kwaliteit van de foto's  :pompom: en daar gaat het vooral om.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Thanatos

Nieuwe flitser voor den 6D. Canon Speedlite 600EX-RT

Skyfox

Ben overstag, heb eindelijk een goede én comfortabele strap gekocht voor mn D7000.

Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

HVEN

Twee maanden geleden een D800E gekocht met Tamron 24-70 2.8..... en vervolgens melden die aardige "vrienden" van mij een paar weken later enthousiast dat er een D810 komt....
Maar ik laat me niet gek maken.... ik ben nog steeds happy!!!  ;D

Madhouse

Citaat van: skyfox op juli 17, 2014, 19:02:19
Ben overstag, heb eindelijk een goede én comfortabele strap gekocht voor mn D7000.

Die heb ik ook, heel erg fijne strap! Heb er mijn D7100 + grip + 70-200 f2.8 aan hangen en nog is hij comfortabel.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Skyfox

Das goed om te lezen! Heb ongeveer dezelfde combinatie ook. :) Vind de tele met de standaard nekband en de grip toch echt te zwaar...

Madhouse

Is ook veel te zwaar. Mijn originele nekband zit nog nieuw in de doos en die ga ik ook niet gebruiken.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Skyfox

Gisteren binnengekomen uit Hongkong. Helemaal blij mee!

Valkyrie

Mijn nieuwe speeltje is binnen!!
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Skyfox

Oe, mooi spul, Jurriaan! Ik wil toch ook ooit nog fullframe gaan.

R

Citaat van: Herjan op juli  9, 2014, 09:59:07
Hmm... Is dit een dood topic of ben ik gewoon te veel geld over de balk aan 't gooien? Gistermiddag een nieuw objectief gekocht. Dit keer een (extreme) groothoek: de Canon EF-S 10-18mm. Gezien het weer (en de tijd) nog niet veel gedaan, maar ben met het rotzooien gisteravond thuis al erg onder de indruk geraakt.

Familiefoto:

Nu rustig even sparen voor de 7D-II. Lijkt een erg mooie body te worden. Helaas nog twee maanden wachten.

En wat zijn je ervaringen tot nu toe met de 10-18? Zoek zelf ook nog een (U)WA voor een net prijsje.

Herjan

Ik moet eerlijk zeggen nog weinig ermee op pad te zijn geweest, maar de foto's die ik gemaakt heb, ben ik erg tevreden over. Ik zal binnenkort even wat foto's maken om hier te plaatsen. Maar voor dit geld, kan je vermoedelijk niks beters vinden.

R

Eens, heb er net maar 1 besteld ;) Kun je geen bult aan vallen. Ook nog even met een schuin oog naar een 10-22 gekeken, maar die blijven 2dehands ook te duur.