HD-dvd'tjes MM Alkmaar, 5 euro

Gestart door DJ-Foxx, maart 25, 2008, 22:46:16

Vorige topic - Volgende topic

DJ-Foxx

vandaag bij MM alkmaar wezen snuffelen voor spulletjes en zag wat hddvd'tjes liggen vanaf 5 euro :o o.a underworld en nog wat andere titels maar helaas wel van de beruchte DFW film firma, wellicht toch interessant voor sommige onder ons  ;)

8)

mlam

Uh..wat is er eigenlijk zo berucht aan die DFW film firma?  ??? :-[
Ondanks dat ga ik morgen na school wel ff langs ;)
Pioneer KRP-500A | Pioneer BDP LX08 | NAD C162 Pre Amplifier | NAD 218THX Power Amplifier | NAD C521i | Popcorn Hour C-200 | Kef Reference 203.1 | Kef PSW 3000 | Nordost Blue Heaven | PS3 Slim 320GB

svmnb

Citaat van: mlam op maart 26, 2008, 00:13:41
Uh..wat is er eigenlijk zo berucht aan die DFW film firma?  ??? :-[
Ondanks dat ga ik morgen na school wel ff langs ;)

DFW is haar leven aan het beteren, naar het schijnt.
Dit neemt niet weg dat ze het niet erg nauw namen met de kwaliteit bij het transferproces naar blu-ray. Kortom, er zit nogal wat kaf onder het koren, vandaar dat sommige liefhebbers DFW helemaal links laten liggen.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Atmoz

Net MediaMarkt Maastricht gebeld.
Niets onder de 10 euro :-X
Underworld enzo daar voor 10 euro...
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

DJ-Foxx

lokale actie lijkt me dan zo, die van 5 euro waren DFW uitgevoert maar de meeste andere waren gewoon tussen de 16 en 29 euro :-\

dus gewoon belachelijk duur :(

DJ-Foxx

thx voor de correctie Jack, twijfelde al waar ik dit moest plaatsen  :P

Vampire

Zal binnenkort eens bij MM roermond binnenhuppelen, die hadden vorige week al veel voor een tientje... The Kingdom bijvoorbeeld :D
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Vampire

MM Roermond vraagt voor het gros nog steeds €9,99  :(

Volgens de verkoper zou het wel lonen af en toe eens binnen te wandelen, maar hij wist verder niet precies wat er nog met de prijzen ging gebeuren..
Epson EH TW-650
Grado SR80

Paul Landsmeer

Citaat van: Vampire op maart 26, 2008, 12:11:33
Zal binnenkort eens bij MM roermond binnenhuppelen, die hadden vorige week al veel voor een tientje... The Kingdom bijvoorbeeld :D

The Kingdom had ik via BOL al voor een tientje.

En de DFW releases zou ik mijden als de pest, die zijn zelden van acceptabele kwaliteit. Ze liggen niet voor niks voor een habbekrats overal voor het oprapen. Dit soort bedrijven verpest de HD markt en heeft geen enkele interesse in het eigen product of in het gebruik daarvan maar alleen maar in geld.

rvvnr1

Integendeel, zie o.a. de reactie van DFW op dvd.nl.
Ze hebben tenminste t lef om a) zich nu al op de HD markt te begeven en b) om de fouten die ze bij hun eerste stap hebben gemaakt eerlijk  toe te geven.

sj0er-D

whehe ik kan ook een HDdvd vullen met 4,5 GB aan dvd data. (als ik een hddvdbrander had)

nu een hddvd voor 5 euro!

Paul Landsmeer

Citaat van: rvvnr1 op april  8, 2008, 16:48:30
Integendeel, zie o.a. de reactie van DFW op dvd.nl.
Ze hebben tenminste t lef om a) zich nu al op de HD markt te begeven en b) om de fouten die ze bij hun eerste stap hebben gemaakt eerlijk  toe te geven.

Ze hebben anders niet het lef om die sub-par releases van de markt te trekken. Dat had ik meer gewaardeerd, want het doet me pijn als ik ze zie liggen.

Maar, toegegeven, 1408 is qua kwaliteit een stap in de goede richting, en ik ben blij dat ze Rescue Dawn op HD-DVD uitbrengen, want dat vond ik een hele interessante film (hoewel niet overal waarheidsgetrouw).

Vampire

Is er een manier om de 'goede' en de 'slechte' DFW releases van elkaar te onderscheiden?
Epson EH TW-650
Grado SR80

joostpolletje

Citaat van: Vampire op april  8, 2008, 17:13:42
Is er een manier om de 'goede' en de 'slechte' DFW releases van elkaar te onderscheiden?

Internet recensies lezen.
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Vampire

Ok, dus in de winkel kan ik ze nergens aan herkennen... :-/
Epson EH TW-650
Grado SR80

Paul Landsmeer

Citaat van: Vampire op april  8, 2008, 23:46:56
Ok, dus in de winkel kan ik ze nergens aan herkennen... :-/

Als er 1080i achterop staat: niet kopen.

jaco

Citaat van: Paull op april  8, 2008, 17:10:15
Ze hebben anders niet het lef om die sub-par releases van de markt te trekken. Dat had ik meer gewaardeerd, want het doet me pijn als ik ze zie liggen.
Ze zouden kopers gratis een goede versie moeten leveren.

Paul Landsmeer

Citaat van: jaco op april  9, 2008, 10:35:58
Ze zouden kopers gratis een goede versie moeten leveren.

Helemaal mee eens! In de VS gebeuren dat soort omruilacties ook, dus waarom hier dan niet? Er zullen er genoeg zijn die een euro of 15 hebben betaald per titel, wat omgerekend toch 33 ouderwetse guldens is. Alleen wat mooie beloften zijn dan erg mager.