Toshiba HD-EP 35 incl. 5 films voor € 129,--

Gestart door hummest, maart 18, 2008, 20:48:37

Vorige topic - Volgende topic

Neon2000

The Virus Of Hate Infects The Ignorant Mind

Neon2000

Ik snap eigenlijk niet waarom ze vernietigd zouden moeten worden. Wat is daar het nut van.  ???

En kunnen we vanaf nu het standpunt hanteren, geen nieuws is slecht nieuws??

Of blijven we vragen wie hem al binnen heeft enz.

CineSmurf

Citaat van: Neon2000 op juli 12, 2008, 00:01:34
Ik snap eigenlijk niet waarom ze vernietigd zouden moeten worden. Wat is daar het nut van.  ???

En kunnen we vanaf nu het standpunt hanteren, geen nieuws is slecht nieuws??

Of blijven we vragen wie hem al binnen heeft enz.

Ik kan me daar vanalles bij voorstellen. Directsale kon ze in eerste instantie aanbieden voor 130 euro, toch? Zij maken kosten: marge, vervoer, directe en indirecte organisatiekosten (en vergeet die aanhoudende stroom mailtjes, telefoontjes en brieven van ongeduldige klanten niet die beantwoord moeten worden), moet ook de BTW er vanaf. Het zou me verbazen als ze meer dan 60  euro per speler zouden betalen.

Vanuit Toshiba zullen ook kosten gemaakt worden. Voorzieningen voor mogelijke garantieproblemen, op voorraad houden van onderdelen. Wellicht moeten bepaalde licentiekosten (voor de reon chip bijvoorbeeld) per verkocht exemplaar betaald worden.

En stel dat je dan uiteindelijk een 10'tje marge over houd per speler voor een paar honderd spelers. Ik kan me voorstellen dat die executives daar bij toshiba snel besluiten om die dingen maar in de container te gooien.
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Neon2000

Wat mankeert er dan aan weggeven zonder garantie?? Ik wil ze wel hoor. Stuur maar op.  ;D

djmars

Ik heb maar even nieuw Topic aangemaakt 

Beginnende met een Poll

Klik:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=76694.0

Toshiba HD XE-1 The never ending Story

Neon2000

Leuk, nog een topic waar je straks meer van hetzelfde kunt lezen.  ::)

djmars

Citaat van: Neon2000 op juli 14, 2008, 08:55:23
Leuk, nog een topic waar je straks meer van hetzelfde kunt lezen.  ::)
We zitten nu eigenlijk in een Topic van Toshiba HD-EP 35 incl. 5 films voor € 129,--
vandaar
en een Poll leek me wel even handig
Klik:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=76694.0
Toshiba HD XE-1 The never ending Story

Neon2000

Citaat van: djmars op juli 14, 2008, 12:03:05
We zitten nu eigenlijk in een Topic van Toshiba HD-EP 35 incl. 5 films voor € 129,-- ..........

............Waarin ook 12 pagina's zijn besteedt aan de overige modellen.

RonG

Update op hun site

Ondanks vele eerdere berichten en toezeggingen van Toshiba BeNeLux over de levering van de HD-XE1 kunnen we nog steeds niet uitleveren.

Twee weken geleden werd ons meegedeeld dat de zending onderweg was naar Belgi� vanuit Engeland door Toshiba Europe.

Helaas moeten we concluderen, na vele telefoontjes en mails richting Toshiba, dat de levering op dit moment nog steeds niet onderweg is en nog steeds in Engeland vaststaat.

De reden hiervan is dat door interne politieke romslomp over wie beslissingen mag nemen en het feit dat er eigenlijk geen HD-DVD-speler meer mag worden verkocht, niemand de verantwoordelijkheid durft te nemen om de spelers alsnog naar ons af te sturen, ondanks de vele toezeggingen dat de spelers toch echt daadwerkelijk voor ons gereserveerd staan.

Ik ga annuleren en die 157 Euro investeren in de Panasonic BD50.
Heb dus een paar HD-DVD's te koop welke ik nog nooit bekeken heb helaas.

Gerbrand

Ik heb hem vandaag ook geannuleerd en ga het geld steken in een HD-DVD/Blu-ray drive voor m'n HTPC.

Gerbrand
Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900