Toshiba HD-EP 35 incl. 5 films voor € 129,--

Gestart door hummest, maart 18, 2008, 20:48:37

Vorige topic - Volgende topic

Neon2000

Jullie zijn zoooooooo ongeduldig.  ;D 
Volgens mij worden ze gewoon niet geleverd.
The Virus Of Hate Infects The Ignorant Mind

Shane One

Citaat van: Neon2000 op juli  6, 2008, 13:07:04
Jullie zijn zoooooooo ongeduldig.  ;D 
Volgens mij worden ze gewoon niet geleverd.

nou ..zo ongeduldig ben ik niet.. maar ik begin het wel te worden
dit duurd gewoon te lang   

Neon2000

Citaat van: Shane One op juli  6, 2008, 13:11:57
nou ..zo ongeduldig ben ik niet.. maar ik begin het wel te worden
dit duurd gewoon te lang   

Duurt pas een paar maanden.  :o ;D
Ik had het allang opgegeven. Ik hoop wel dat het door gaat voor jullie.

RonG

Kreeg net deze mail,

Betreft order 10671

Geachte heer / mevrouw

Wij hebben zojuist van onze leverancier vernomen dat de uitlevering van uw bestelling enige vertraging heeft opgelopen.

Men kon ons mede delen dat verwachte uitlevering eind volgende week plaats gaat vinden.

Mocht de leverancier zijn toezegging niet waar kunnen maken dan zullen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte brengen.

Wij vragen u dus nog even geduld te hebben.

Mocht u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen hebben dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, en excuses voor de vertraging,

Met vriendelijke groeten,
Directsale b.v.

Robin Laveber

ENIGE VERTRAGING :P
Ik denk dat de uitlevering niet meer zal gebeuren,,, triest

M@rc

Eind volgende week? Bah, dat slaat echt nergens op. Waarom kan Toshiba die rommel niet uitleveren ???

Shane One

Citaat van: M@rc op juli  7, 2008, 17:05:52
Eind volgende week? Bah, dat slaat echt nergens op. Waarom kan Toshiba die rommel niet uitleveren ???

telkens is het volgende week...... nu hebben ze weer één adem pauze tot eind volgende week terwel het nu pas maandag is  ggrrrrrrrrrrr

RonG

Citaat van: RonG op juli  7, 2008, 15:26:52
Wij hebben zojuist van onze leverancier vernomen dat de uitlevering van uw bestelling enige vertraging heeft opgelopen.

Ik quote me even zelf,

heb dus een reply gegeven op hun mail want deze mail ziet eruit alsof ik pas 2 weken geleden besteld heb.

Mijn reply:
Enige vertraging? Zit er al 3 Maanden op te wachten, elke keer wordt er gezegd, volgende week, volgende week enz.
Ik zou wel eens willen weten wat nu weer het probleem is, juridisch? Ik dacht dat alles nu geregeld is en de spelers inmiddels verscheept zijn?

Sorry voor deze mail maar mijn geduld is wel zo'n beetje op

M@rc

Ben benieuwd naar hun reactie. Zal wel weer kort en vaag zijn.

Hanz71

Mijn god, echt een never ending story....
Ik stel voor om een poll te houden. Kijken wie er nog gelooft in levering van die over-datum-hd-dvd-spelerds.

Smitsmans2

Gisteren een mail gestuurd, vergelijkbaar met die van RonG. Nog geen reactie...
TagMcLaren AV32R-DP, Parasound HCA2003 Artspeak, Parasound HCA 1000, zelfbouw monitors met Accuton units, Sony BDP-S350, Marantz CD5001, Epson TW2000, Oppo BDP-95.

angel66

draaienkreng

Gisterochtend opgebeld door Konrad van den Bosch van drs,  die heeft netjes alles uitgelegd.

Exalto (toshiba importeur) heeft toegezegd de allerlaatste partij op te sturen,

Dit is volgens Konrad bevestigd door toshiba japan...

Ergens wel logisch ook ,hddvd is not interesting anymore.(uitzondering daar gelaten-:)

Volgens Konrad uitlevering vanaf volgende week door EXALTO.

Vind dit toch goede service van drs,doen imo hun best.

Let wel, ik heb niets vooruit betaald.

1 xe-1 besteld dat wel...
space no final frontier

master30

via google, vond ik ook op dit forum:

dit is de email van de beste man.
[email protected]
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

master30

maar eh, als er nog een xe1 overblijft voor 150 euro, wil ik hem ook wel hebben, lijkt me toch net iets beter presteren dan mijn ep35
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Neon2000

Citaat van: angel66 op juli  8, 2008, 21:55:38
lees dit topic eens........

http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=61597

Lijkt me kansloos voor Toshiba. Onderdeel is te duur, dus heb je pech??  ::)

RonG

Citaat van: draaienkreng op juli  8, 2008, 21:59:40
Gisterochtend opgebeld door Konrad van den Bosch van drs,  die heeft netjes alles uitgelegd.

Exalto (toshiba importeur) heeft toegezegd de allerlaatste partij op te sturen,

Dit is volgens Konrad bevestigd door toshiba japan...

Ergens wel logisch ook ,hddvd is not interesting anymore.(uitzondering daar gelaten-:)

Volgens Konrad uitlevering vanaf volgende week door EXALTO.

Vind dit toch goede service van drs,doen imo hun best.

Let wel, ik heb niets vooruit betaald.

1 xe-1 besteld dat wel...

Klopt, maar dat vertellen ze ons al weken :-\

RonG

Zo,

N.a.v. mijn mailtje ben ik net gebeld geworden door directsales (konrad), hij gaf aan dat de spelers morgen hoogst waarschijnlijk verscheept zouden worden zodat spoedig de levering afgehandeld kan worden.
Tijdens het gesprek had ook ik het gevoel dat hun er alles aan gedaan hebben om alles snel rond te krijgen.

Ook heb ik geïnformeerd naar de garantie en hij bevestigde dat er gewoon garantie op deze spelers zijn, de leveranciers houden ook een aantal spelers op voorraad t.b.v. vervanging (hoeveel weet ik natuurlijk niet).

Het ziet er dus weer eens naar uit dat alles goed komt, maar toch geloof ik het pas wanneer ik de speler in handen heb.
In ieder geval was ik blij verrast dat ik gebeld werd en persoonlijk werd geïnformeerd.

M@rc

Nou, dan moeten we morgen of overmorgen maar eens mailen met de vraag of ze daadwerkelijk verstuurd zijn. Ik denk dat zodra ze niet meer in Toshiba's bezit zijn, het snel afgerond zal zijn.

djmars

Toshiba HD XE-1 The never ending Story

_ MarcelloW _

::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Weer zo'n bijdrage van toegevoegde waarde in dit topic door .....

Had hij niet een waarschuwing gehad?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

RonG

djmars

Citaat van: RonG op juli 11, 2008, 13:55:48
Heb jij er ook een besteld?
yep
Toshiba HD XE-1 The never ending Story

M@rc

Heb zojuist met ze gebeld. Ze weten niet waar de spelers zich momenteel bevinden en of ze daadwerkelijk onderweg zijn op dit moment. Ze hebben van de Nederlandse Toshiba vertegenwoordiger onlangs gehoord dat ze over twee weken bij DirectSale moeten zijn. Dat is echter geen garantie en ze hebben er geen zicht op. Ook vertelde hij dat de spelers al die tijd gewoon in Japan blijken te staan, en dat ze daar eigenlijk vernietigd hadden moeten worden.

Nog even geduld dus :D :o :'(

SpeedyAndré

Je kan inmiddels wel een Direct sale smoezenboek gaan uitgeven :P
Wat ben ik blij met m'n 2ehandse XE1 waar ik al maanden probleemloos mee speel  ^-^

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

DJ-Foxx

Citaat van: SpeedyAndré op juli 11, 2008, 19:24:43
Wat ben ik blij met m'n 2ehandse XE1 waar ik al maanden probleemloos mee speel  ^-^

André  8)

gemenerik   >:( :( :-[

;D ;D