Toshiba EP30 HD-DVD speler met 5 HD films voor 79,- bij IBOOD

Gestart door FredBeamer, maart 15, 2008, 01:08:54

Vorige topic - Volgende topic

FredBeamer

JVC DLA-RS40 TVIX 4100 Sony PS3, Apple Mac Mini mediacenter, XBOX 360

Donovan

Bedankt voor de tip! Toch maar eentje besteld ook al is het de nieuwe Betamax. Altijd fijn voor in de ht-ruimte.

harrytasker

5150 time!

FredBeamer

Citaat van: harrytasker op maart 15, 2008, 08:43:21
En besteld!!!  ;D

Het verzenden en verwerken van de bestelling laat wel 5 dagen op zich wachten. Ik heb afgelopen maandag een Samsung camera besteld in deze verwacht ik vandaag.

Dus maak je niet ongerust dat het een paar dagen duurt.

addy

Waarom koop je een speler waar je straks niets meer aan hebt. ?
Je kunt je gewone dvds er denk ik wel opspelen, maar zo'n speler heeft iedereen toch al.

Driven2Shine

Citaat van: addy op maart 15, 2008, 09:35:23
Waarom koop je een speler waar je straks niets meer aan hebt. ?
Je kunt je gewone dvds er denk ik wel opspelen, maar zo'n speler heeft iedereen toch al.
Omdat er al tegen de 500 titels beschikbaar voor zijn misschien.
Deze titels worden voor weinig overal gedumpt en zo kan je redelijk goedkoop een leuke HD collectie aanleggen.
De speler gaat nog wel even mee hoor en is prima als DVD speler inclusief alle upscaling functies.

FredBeamer

Citaat van: [SV] op maart 15, 2008, 09:39:43
Omdat er al tegen de 500 titels beschikbaar voor zijn misschien.
Deze titels worden voor weinig overal gedumpt en zo kan je redelijk goedkoop een leuke HD collectie aanleggen.
De speler gaat nog wel even mee hoor en is prima als DVD speler inclusief alle upscaling functies.

Dat was ook mijn gedachte en voor die prijs met 5 titels. Nu nog even wachten wanneer films zoals de Harry Potter reeks of andere bekende animatiefilms voor dumpprijzen in de schap liggen. Ik heb daarnaast al een Sony PS3 maar vindt 32,- voor een Bluray gewoon te schofterig voor woorden. 10,- minder mag ook wel.

Verder is deze speler ook nog leuk als upscaler van SD.

ccpl

Besteld (ook voor die Bourne films die ze erbij geven)...

Nu nog op zoek naar enkele goede HD titels aan dumpingprijzen... Blade Runner, The Bourne Ultimatum, etc

PS: wanneer begint Media Markt de titels trouwens te dumpen ?

Nooff

Citaat van: ccpl op maart 15, 2008, 11:13:57

Niet, die sturen alles linearecta terug naar de leverancier

Driven2Shine

MM Arnhem heeft een titel of 7 in de bak liggen voor 7,50

Niet de beste toppers maar leuk als je ze nog niet hebt.

Lord of War
Fly Boys
National Geographic Amazing Planet
Reservoir Dogs
Underworld
16 Blocks
Saw III

blue-eyes

Citaat van: FredBeamer op maart 15, 2008, 11:10:29
Dat was ook mijn gedachte en voor die prijs met 5 titels. Nu nog even wachten wanneer films zoals de Harry Potter reeks of andere bekende animatiefilms voor dumpprijzen in de schap liggen. Ik heb daarnaast al een Sony PS3 maar vindt 32,- voor een Bluray gewoon te schofterig voor woorden. 10,- minder mag ook wel.

Verder is deze speler ook nog leuk als upscaler van SD.

Even offtopic.....
Maar pas je woordgebruik een beetje aan. En daarnaast, verdiep je even in de markteting. Denk je nu echt dat bij de start van een nieuw product je gelijke prijzen hebt als het nu reguliere product?

Ontopic maar weer.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

addy

Veel dingen zijn ook schofterig hoor, bovendien vind ik het een mooi duidelijk woord.

Vampire

Ik kan deze gewoon aan mijn 'oude' receiver hangen, toch? Deze heeft wel een DTS en DD decoder, maar geen DTS-HD etc.

Edit:
Al gevonden  :D

CiteerDolby Digital Plus will run at its highest rate of 640 kilobytes per second (kbps) rather than 448 kbps (the current highest data rate of Dolby Digital 5.1), and will be backwards compatible with your existing Dolby Digital/dts AV receiver, only to the extent that embedded in the data stream will be a standard Dolby Digital 5.1 mix. If your existing AV receiver has a Dolby Digital decoder, then it will process a Dolby Digital 5.1 mix from an HD-DVD or Blu-Ray player.
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

ccpl

Net ff gesurft en de regio free hack zou nog niet bestaan voor dit model (DVD deel vd speler natuurijk, HD DVD is zowiezo zone vrij)

Blord

Besteld (ook voor die Bourne films die ze erbij geven)...

Nu nog op zoek naar enkele goede HD titels aan dumpingprijzen... Blade Runner, The Bourne Ultimatum, etc

Blade Runner Final Cut 2-disc met NL sub kost nog geen tientje bij amazon.de.

Vampire

Hoewel ik (nog) geen HD weergever heb, toch maar eentje besteld  :D

Was sowieso op zoek naar een nieuwe dvdspeler  ;D
Epson EH TW-650
Grado SR80

fca

Ik begrijp ook niet waarom mensen dit nog kopen?
Zelfs al is de HD content NU beduidend lager maar het spel is over.
Alle HD dvd titels komen tezijnertijd op Blu ray, waarschijnlijk niet voor dezelfde afbraakprijzen a la HD maar dat lijkt mij logisch.
Zelfs al zou je 5 -7  jaar (?) doen met je HD speler en je hebt een kast vol HD dvd films , wat dan?
Koop je dan dezelfde titels die je graag op HD wil behouden  opnieuw maar dan Blu ray?
Ook die logica dat de Tosheba's zo lekker opscalen tsja dat doen de Blu ray spelers ook dus die logica ontgaat mij helemaal.

Vampire

Je kunt ook de HD DVD gebruiken om de tijd te overbruggen tot Bluray tegen redelijke prijzen verkocht wordt... Wél genieten van HD, geen dure Bluray...
Straks kun je ze gewoon naast elkaar gebruiken, wanneer je er een BD-speler bijkoopt..

En sowieso.. ik heb de Toshiba eigenlijk als gewone dvdspeler gekocht, en zelfs dan issie gewoon goedkoop  :D
Epson EH TW-650
Grado SR80

SpeedyAndré

Ik heb m'n EP30 gekocht voor de 9 films die ik erbij kreeg, meer niet en een dag later was hij al weer verkocht  ;D
Hoewel het format dood is zijn er best wel veel mooie films te krijgen die nu voor dumpprijzen te koop zijn.
Met blu-ray zou ik op dit moment veel meer geld kwijt zijn voor 'het zelfde'.
Omdat ik al een dvdspeler zocht die kan upscalen was dit natuurlijk een mooie kans met ook nog een serie hd films gratis erbij  ^-^
Het is de vraag hoe lang blu-ray op de markt blijft want ook daar zal een opvolger voor komen.
Voorlopig kan ik voor erg weinig geld verder en hoef ik voorlopig geen €30,- per film te betalen  >:D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

rogue

Citaat van: fca op maart 15, 2008, 13:59:09
Ik begrijp ook niet waarom mensen dit nog kopen?
Zelfs al is de HD content NU beduidend lager maar het spel is over.
Alle HD dvd titels komen tezijnertijd op Blu ray, waarschijnlijk niet voor dezelfde afbraakprijzen a la HD maar dat lijkt mij logisch.
Zelfs al zou je 5 -7  jaar (?) doen met je HD speler en je hebt een kast vol HD dvd films , wat dan?
Koop je dan dezelfde titels die je graag op HD wil behouden  opnieuw maar dan Blu ray?
Ook die logica dat de Tosheba's zo lekker opscalen tsja dat doen de Blu ray spelers ook dus die logica ontgaat mij helemaal.
Dan moet je even gaan tellen  ;)....de goedkoopste Blu-ray speler waarvan je weet dat hij aangepast wordt aan het laatste profile (2.0) is de PS3, die je kunt kopen voor €385. Voor Blu-ray's in Nederland (dus met Nederlands ondertiteling) betaal je nu nog gemiddeld zo'n €25 (op enkele acties na).
Als je dan een speler voor €80 hebt, met 5 films, en je betaalt nu zo'n 9 euro voor een HD-DVD, dan kun je dus er nog 33 films bijkopen, dus heb je 38 films + een speler voor de prijs van een PS3. En voor elke blu-ray die je koopt, zou je 2,5 HD-DVD's kunnen kopen.
Laten we zeggen dat je dan 6 jaar kan genieten van de films. Tegen die tijd zijn de blu-rays wel in prijs gedaald, misschien kosten de oudere titels dan ergens tussen de €12.50 en €15. Dan kun je als je wilt inderdaad al de titels die je wilt opnieuw kopen op blu-ray, want in 6 jaar tijd heb je €25 minus €9 = €16 uitgespaard, omdat je die hoge prijs voor blu-rays niet betaald hebt.
En ondertussen heb je al die tijd van die mooie HD-DVD's kunnen genieten  ;D......want mooi zijn ze. Gisteren nog King Kong opgezet, en je ogen vallen dan uit je kassen  :o.
Hier en hier ben ik wat bekender....

harrytasker

mmm niet elke speler heeft de upscale kwaliteiten voor DVD van de EP-30 voor die prijs.
Vorig jaar een "goedkope" Denon 1730 gekocht voor toen 200 euro. Nou die gaat er dus uit, want de upscale van die is echt beroerd.
In mijn ogen dus een koopje :)
5150 time!

DJ-Foxx

geen geld voor zo'n EP30  :o

mjahh ik ben nog dik tevreden met mijn EP10 overgenomen van SpeedyAndré, anders dan word vermeld pakt de EP10 wel degelijk DVD+R zonder enige moeite, niet terug te vinden in de specs.. echt een + punt  ;D

gewoon het gemak dat deze speler gewone en gedownloaden dvd's upscaled is verbazingwekkend :D

;)

Vampire

Blergh....

Gisteren een mailtje in mn inbox:

CiteerBeste iBOOD'er,

Op 15 maart j.l. heeft u op iBOOD.com één of meer Toshiba EP-30 HD DVD-spelers met 5 HD films besteld. Helaas is er een vertraging ontstaan in de levering van deze DVD-spelers. Inmiddels is bekend dat deze Toshiba producten eind van deze week geleverd zullen worden. Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat een klein deel van deze orders begin volgende week geleverd zal worden.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Als u nog vragen heeft over deze of andere bestellingen bij iBOOD kunt u altijd contact met ons opnemen via [email protected].

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com

Vandaag nog geen bericht gekregen dat hij verzonden is, dus zal dit weekend wel geen HDDVD's kijken worden  :-\
Epson EH TW-650
Grado SR80

ccpl

FredBeamer

Citaat van: ccpl op maart 20, 2008, 19:06:58
idem bericht gekregen

De eerste speler met 9 hd films liet ook al meer dan 5 dagen op zich wachten, uiteindelijk allemaal netjes bezorgd. Op 10 maart een Samsung HD camera besteld welke ik vandaag pas heb ontvangen en niet eens de juiste . Lees maar eens de berichten in de productenlijst van het betreffende artikel. Ben benieuwd hoe iBOOD dit op gaat lossen. Het is momenteel even een beetje rommelig bij iBOOD. We moeten ze wel de gelegenheid geven de problemen op te lossen.