delete ongedaan maken in WMC

Gestart door TacoG, maart 14, 2008, 20:23:42

Vorige topic - Volgende topic

TacoG

ik had even een vraagje. Per ongeluk heb ik in Windows Media Center een HD-film gedelete. Nu zag ik te laat dat de film meteen ook van mijn harde schijf is verdwenen. Klopt dat? Dus als ik een film in WMC delete dat het meteen helemaal wordt gewist? Nu mijn vraag, kan je dit nog ongedaan maken? Want ik heb de film nog helemaal niet gezien ;-)
Panasonic 65VT60,Pioneer 5080XA, Epson TW-9000, Onkyo TX-NR616, Marantz DV6400, Elac FS247 (fronts) , Focal JM lab Sib (center + rears) & Cub (sub), Synology DS211+, HTPC blu-ray, PS3, PS2, Nintendo Wii, UPC HD-DVR

kaajee

Citaat van: TacoG op maart 14, 2008, 20:23:42
ik had even een vraagje. Per ongeluk heb ik in Windows Media Center een HD-film gedelete. Nu zag ik te laat dat de film meteen ook van mijn harde schijf is verdwenen. Klopt dat? Dus als ik een film in WMC delete dat het meteen helemaal wordt gewist? Nu mijn vraag, kan je dit nog ongedaan maken? Want ik heb de film nog helemaal niet gezien ;-)

Acuut niets meer doen met die PC, anders heb je kans dat de 'plek op de harddisk' overschreven wordt met andere data en dan met undelete tooltjes aan de gang. File recovery etc. Google maar eens..........

Driven2Shine

Probeer even een hirens bootcd te regelen (usenet of torrent)
Hier staan een aantal tools op om data te recoveren en hoef je dan niet op je pc te installeren.

Dit process kan best lang duren soms net nagelang de groote van de file(s).

En ja als je in WMC iets verwijderd is het gelijk van je HDD verdwenen dus wees hier voorzichtig mee.

TacoG

bedankt voor de tips. Ik heb inmiddels filerecovery laten draaien, maar die vond een heleboel files, maar niet de film. Weet ook niet hoe dat kan. Ik zal nu eens kijken of ik zo'n hirens bootcd kan regelen.
Panasonic 65VT60,Pioneer 5080XA, Epson TW-9000, Onkyo TX-NR616, Marantz DV6400, Elac FS247 (fronts) , Focal JM lab Sib (center + rears) & Cub (sub), Synology DS211+, HTPC blu-ray, PS3, PS2, Nintendo Wii, UPC HD-DVR