Bol.com actie HD-dvd

Gestart door Dennistattoo, maart 6, 2008, 21:02:49

Vorige topic - Volgende topic

Dennistattoo

Hey

Zat even te kijken op www.bol.com naar HD-dvd's en tot ,mijn verbasing zijn 6 pagina's bijna allemaal 11.99 euro ;D Dus ga er zometeen even een aantal bestellen, levertijd is wel wat lang maar wel goedkoop

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ViewMiniSite-Start?PageNumber=0&Section=VIDEO&Template=MiniSites%2Fmini_hddvd&SortBy=bolprice%7Casc

Grt Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

CineSmurf

Lang? Ik heb er eergisteravond een paar besteld en gisteren al gekregen.
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Dennistattoo

ja maar bij sommige staat 3 tot 4 weken, die zal dan wel niet de dag erna geleverd worden. Maar een leuke actie staan wel leuke titels bij, dacht meteen aan een post hiero ;D

Grt Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

jantje112

Ik heb er maar 2 staan voor 11.99 de rest is duurder?

simpson

Moet je de hd dvd lijst sorteren op laagste prijs naar hoogste prijs,dan krijg je er wel veel te zien ;)

Paul Landsmeer

De actie lijkt alweer afgelopen - nagenoeg alle titels zijn weer terug naar 19,99.

Sonic Circle

Balen, net te laat... voor 11,99 had ik er ook een aantal besteld.

Paul Landsmeer

Komt wel weer, don't worry. Ik denk dat ze gemerkt hebben dat er voor die prijs nog redelijk veel vraag is naar HD-DVD's en ze daarom direct weer een verhoging hebben ingevoerd. Uiteindelijk zal dat echter afnemen en daalt de prijs vanzelf weer.

Sonic Circle

Zoiets is wel te verwachten ja :)

Ik wil graag titels als Batman Begins, Apollo 13, Last Samurai, Babel, Harry Potter serie, Jason Bourne trilogy, Oceans Eleven trilogy, etc nog een keer op HD-DVD kopen. Maar aangezien ik de meeste al op DVD heb, is het zonde om het voor de volle mep te doen als het ook goedkoper kan!

De meeste hiervan zijn wel referentiemateriaal en ideaal om nu met een mooie prijs te bemachtigen. Mijn XE1 doe ik de komende jaren toch de deur niet uit ivm zijn DVD upscaling kwaliteiten.

Paul Landsmeer

Citaat van: Sonic Circle op maart  7, 2008, 12:27:40
Zoiets is wel te verwachten ja :)

Ik wil graag titels als Batman Begins, Apollo 13, Last Samurai, Babel, Harry Potter serie, Jason Bourne trilogy, Oceans Eleven trilogy, etc nog een keer op HD-DVD kopen. Maar aangezien ik de meeste al op DVD heb, is het zonde om het voor de volle mep te doen als het ook goedkoper kan!

De meeste hiervan zijn wel referentiemateriaal en ideaal om nu met een mooie prijs te bemachtigen. Mijn XE1 doe ik de komende jaren toch de deur niet uit ivm zijn DVD upscaling kwaliteiten.

Van Bourne heb ik delen 1 en 2 nog liggen, die kun je zo van me overnemen. Batman Begins zag ik bij Amazon.de staan voor 9.97 EUR ex verzenden, maar dan krijg je er wel een Duitse hoes bij. Apollo 13 stond laatst bij Amazon.com voor 12 USD, dus dat zal binnenkort nog wel een keer gebeuren, die titel staat heel vaak tussen de aanbiedingen.

Darkman

Knowledge is not power, knowledge applied is power.

Paul Landsmeer

Citaat van: Darkman op maart  7, 2008, 14:48:08
sonic circle, PM

Als in die PM (ook) Bourne 1 en 2 wordt aangeboden, zou ik dat niet bijzonder sjiek vinden.

Sonic Circle

Nee hoor, gaat om Apollo 13.

Paul Landsmeer

Donovan

Inmiddels weer in de aanbieding, 46 titels voor 9,99 per stuk  O0

Raphie

Da's snel, het nu weg, of anders in de container prijspunt is bereikt ;D
JBL PRX Power!

Berserker

Waarom kopen jullie nog HD-DVD's als ik vragen mag. Ik ben in de veronderstelling dat Blue-Ray Disc inmiddels gewonnen heeft toch? Of gaat de strijd gezellig verder?  ;D
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

rogue

Citaat van: Berserker op maart 22, 2008, 23:23:59
Waarom kopen jullie nog HD-DVD's als ik vragen mag. Ik ben in de veronderstelling dat Blue-Ray Disc inmiddels gewonnen heeft toch? Of gaat de strijd gezellig verder?  ;D
Omdat de HD-DVD spelers het gewoon nog doen en voorlopig blijven doen, en de HD-DVD's t.o.v. de Blu-ray's erg goedkoop zijn  ;).
Hier en hier ben ik wat bekender....

reza

Citaat van: Raphie op maart 22, 2008, 23:09:03
Da's snel, het nu weg, of anders in de container prijspunt is bereikt ;D

[/quote Yep gelukkig wel.

;) ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

De MediaMarkt Rijswijk die had gisteren ook een leuke (persoonlijke) aktie..... :o

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=72718.msg1167292#msg1167292
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Atmoz

Goed geregeld inderdaad :D

Bij BOL.com kun je niet zien of er NL subs bij zitten he?
Of kijk ik verkeerd?

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

CineSmurf

Volgens mij zitten er altijd NL subs bij, tenzij er staat [Import]

Zijn wel overal dezelfde die afgeprijsd zijn...
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Berserker

Citaat van: rogue op maart 23, 2008, 00:15:26
Omdat de HD-DVD spelers het gewoon nog doen en voorlopig blijven doen, en de HD-DVD's t.o.v. de Blu-ray's erg goedkoop zijn  ;).

Oke duidelijk  ;D
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

rogue

Iemand trouwens ervaring met HD-DVD titels bestellen waar "5-10 werkdagen" levering bijstaat?
Ik ben een beetje huiverig dat ze dan niet meer binnenkomen, en ik ze dan misschien beter ergens anders kan kopen...
Hier en hier ben ik wat bekender....

marcovdb

Citaat van: rogue op maart 23, 2008, 16:34:24
Iemand trouwens ervaring met HD-DVD titels bestellen waar "5-10 werkdagen" levering bijstaat?
Ik ben een beetje huiverig dat ze dan niet meer binnenkomen, en ik ze dan misschien beter ergens anders kan kopen...

Ja had ik ook, was binnen 5 dagen binnen. 4 zelfs dacht ik.