Bestaan er ook niet ongelooflijk lelijke midi towers?

Gestart door Erik, februari 28, 2008, 19:50:38

Vorige topic - Volgende topic

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

ik ben er uit. het wordt een van deze twee lians. maar welke :-\
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

DJ-Foxx

sr7000

Erik

Ik zit er dubbel in, die 2e lijkt op zich het mooiste en is ook het meest luxe uitgevoerd. De eerste keer dat ik hem zag, dacht ik ook wauw mooie kast. Nog steeds trouwens. Maar ik heb wel gezien dat hij een paar mm grote gaatjes heeft over de hele voorkant. Gevolg zou kunnen zijn, te makkelijk geluid lekken vanuit de kast naar buiten toe. Ten tweede ben ik bang dat je de inhoud van de computer kan zien door de voorkant heen. Leeg is het allemaal wel mooi maar ik vraag me af wat er van over blijft als je de kast vol stopt...

Nadeel is dat je die kasten zowat nergens kunt bekijken alleen maar via postorder bestellen

Die geloten kast heeft die nadelen zeker niet, maar is weer minder luxe uitgevoerd.

Vandaar dat ik maar niet kan kiezen.  :-\
- Winston Churchill

Erik

- Winston Churchill

Erik

Uiteindelijk de knoop doorgehakt, deze is het toch geworden. Het uiterlijk en het kleine fomaat (H30x D30x B20cm) spraken me toch het meest aan. Even met een goede delaer (ze bestaan nog)  goede afspraken gemaakt over de nieuwste (dus wolfdale veilige) ) bios er gratis opzetten en checken of alles werkt.

Het resultaat is dus een HTPC op 4ghz genoeg voor elke X264 film en hardcore 3d game :)
2 van de snelste en stilste HD die er zijn samen 1.5TB ideaal voor een multitasking systeem bv een film repareren (aanslag op elke HD) en andere dingen doen.
vidkaart wordt een 9600GT of een 8800GT(S) daar ben ik nog niet uit, hangt oa af of ik een geluidskaart nodig heb of niet.

Enige nadeel zou kunnen zijn het geluid, ik kom mensen tegen die beweren dat hij superstil is onder "full load" anderen spreken van een straaljager.
Ik hou er dus rekening mee dat ik nog wat moet gaan tunen met stille fans en draai richtingen om te kijken hoe stil ik hem echt kan krijgen. Maar dat tweaken hou ik wel van, mits het resultaat bevredigend is.

Nu nog een fatsoenlijk toetsenbord ;D

- Winston Churchill

DJ-Foxx

Citaat van: Erik op maart  7, 2008, 18:08:42
ik zie niks ??

ooo :'( sorry de onderste keuze bedoelde ik ::)

mooie specs trouwens!  :)

:D

Erik

Citaat van: DJ-Foxx op maart 12, 2008, 21:43:07
mooie specs trouwens!  :)
Thanks ben er ook erg blij mee, helaas was de prijs ook iets hoger dan gepland. Op de eea manier denk je altijd met 500 klaar te zijn, maar het eindigt altijd op het dubbele ;D
- Winston Churchill

DJ-Foxx

Citaat van: Erik op maart 12, 2008, 22:05:16
Op de eea manier denk je altijd met 500 klaar te zijn, maar het eindigt altijd op het dubbele ;D

mmmm klinkt eng Erik, overkomt me nou elke keer als ik met mijn vrouw ga shoppen :-X

;D ;D

Ejorne

/edit:

ow, foutje...
:-[

plind

Ik vind de een na de ander ook gewoon oerlelijk. Ongelooflijk hoe weinig fabrikanten in de meer design-achtige markt duiken: volgens mij is het uiterlijk één van de belangrijkste redenen dat mensen een Apple kopen, dus dat zou toch een goed argument zijn voor fabrikanten van behuizingen om hierop in te springen?

Anyway, ik liep laatst tegen deze modellen van In Win aan, die er voor mijn gevoel wat meer mee door kunnen en bovendien niet duur zijn (verkrijgbaar o.a. bij Mycom): http://www.in-win.com.tw/alpha360/alpha.html of zelfs deze bloemige variant: http://www.in-win.com.tw/allure/allure.html

Pascal.

kaajee

Citaat van: plind op april  2, 2008, 16:40:13
..........
Anyway, ik liep laatst tegen deze modellen van In Win aan, die er voor mijn gevoel wat meer mee door kunnen en bovendien niet duur zijn (verkrijgbaar o.a. bij Mycom): http://www.in-win.com.tw/alpha360/alpha.html of zelfs deze bloemige variant: http://www.in-win.com.tw/allure/allure.html

Pascal.

Leuk, maar ik heb al een koelkast........... ;D
(zo zie je maar dat 'lelijk' inderdaad een puur persoonlijk begrip is, ik vind deze modellen echt spuuglelijk........)