Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

#3650
en "foto" nr 2 :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Krijg nu al nachtmerries over de akoestiek van die ruimte! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Valkyrie

Gave plaatjes! :thumbs-up: Nu begint het bij mij ook weer te kriebelen om met sketchup de ruimte te visualiseren. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Alex Groningen

Heel erg mooi gedaan, Robbert. Denk dat ik maar eens op jouw voorstel moet ingaan. Zo mooi als jij ze maakt lukt mij voor geen meter.

Roger Black

Vooral de Barcelona-Chair doet het um! ! ! Issie orgineel? haha!

HTip

Citaat van: Alex Groningen op oktober 19, 2010, 07:10:40
Heel erg mooi gedaan, Robbert. Denk dat ik maar eens op jouw voorstel moet ingaan. Zo mooi als jij ze maakt lukt mij voor geen meter.
+1

Erg mooi gedaan. Je bent er duidelijk bedrevener in dan ik :thumbs-up:

Ik mis alleen de sub :tongue2:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

WOW!

Robert dit ziet er toch wel eventjes heel mooi uit kerel! Echt geweldige stands zo bij die B&W's en de ruimte ziet er heel gaaf uit. Okay akoestisch niet echt verantwoord maar goed leg een design kleedje neer (liefst hoogpolig) en je bent alweer een stap dichterbij. Al is dit natuurlijk een droom, dan is het voor mij al best wel een natte droom  :P

HTip

Ruimte kan nog altijd prima klinken met onzichtbare middelen. Akoestisch schuim op het plafond en het klinkt super! Dan nog een paar RPG Modex Plates en je hebt ook geen laagprobleem meer. Je bent alleen wat spaarcentjes kwijt :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Citaat van: HTip op oktober 19, 2010, 08:28:22
Ruimte kan nog altijd prima klinken met onzichtbare middelen. Akoestisch schuim op het plafond en het klinkt super! Dan nog een paar RPG Modex Plates en je hebt ook geen laagprobleem meer. Je bent alleen wat spaarcentjes kwijt :D

Ik zou dan gaan voor akoestisch spuitwerk tegen het plafond. Heb het effect daarvan met metingen gezien in een bioscoop die mijn vader in opdracht heeft gebouwd. En dat is echt verbluffend wat alleen dat spuitwerk al verricht. In een huiskamer moet dit dan ook zeker tot zijn recht komen. Enige nadeel het kost wat  ;D

Maar goed dit is een droom he, dus in een droom van Robert kan alles...  :blink:  :laugh:

Valkyrie

Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 08:31:50
Maar goed dit is een droom he, dus in een droom van Robert kan alles...  :blink:  :laugh:

:D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Citaat van: Valkyrie op oktober 19, 2010, 07:05:26
Gave plaatjes! :thumbs-up: Nu begint het bij mij ook weer te kriebelen om met sketchup de ruimte te visualiseren. ;)
gewoon doen. zeker met het appartement dat jij krijgt. kun je je spectral en je speakers alvast plaatsen ;)

Citaat van: Alex Groningen op oktober 19, 2010, 07:10:40
Heel erg mooi gedaan, Robbert. Denk dat ik maar eens op jouw voorstel moet ingaan. Zo mooi als jij ze maakt lukt mij voor geen meter.
doe gerust. Heb niet alles zelf gedaan hoor. Bank en plant komen gewoon van het net.

De speakers zitten wel echt ongelovelijk veel werk in, maar het is wel heel gaaf om zoiets in 3D te creeëren of re-creeëren

Citaat van: Roger Black op oktober 19, 2010, 07:50:49
Vooral de Barcelona-Chair doet het um! ! ! Issie orgineel? haha!
nou, het mooie is. die had ik wel. 2 zelfs, maar mijn vader heeft ze weggegooid. Hij had op zijn manier geen ruimte ervoor en hij wist niet dat ze zo prijzig waren. (was een erfenis)

Citaat van: HTip op oktober 19, 2010, 07:53:19
+1

Erg mooi gedaan. Je bent er duidelijk bedrevener in dan ik :thumbs-up:

Ik mis alleen de sub :tongue2:
HAHA!! daar zat ik op te wachten. zal er wel even een DD-18 bij ingooien :devil:

Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 07:56:53
WOW!

Robert dit ziet er toch wel eventjes heel mooi uit kerel! Echt geweldige stands zo bij die B&W's en de ruimte ziet er heel gaaf uit. Okay akoestisch niet echt verantwoord maar goed leg een design kleedje neer (liefst hoogpolig) en je bent alweer een stap dichterbij. Al is dit natuurlijk een droom, dan is het voor mij al best wel een natte droom  :P
Dank je! Goed om te horen van een man met smaak :D Het is een droomruimte natuurlijk, dus de werkelijkheid zal er VER vanaf staan, maar goed het is wel leuk om te doen.

Citaat van: HTip op oktober 19, 2010, 08:28:22
Ruimte kan nog altijd prima klinken met onzichtbare middelen. Akoestisch schuim op het plafond en het klinkt super! Dan nog een paar RPG Modex Plates en je hebt ook geen laagprobleem meer. Je bent alleen wat spaarcentjes kwijt :D
en de rest denk ik :D moet nu al ontzettend voorzichtig zijn. Maar nieuwe speakers lonken ook zo :unsure:

Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 08:31:50
Ik zou dan gaan voor akoestisch spuitwerk tegen het plafond. Heb het effect daarvan met metingen gezien in een bioscoop die mijn vader in opdracht heeft gebouwd. En dat is echt verbluffend wat alleen dat spuitwerk al verricht. In een huiskamer moet dit dan ook zeker tot zijn recht komen. Enige nadeel het kost wat  ;D

Maar goed dit is een droom he, dus in een droom van Robert kan alles...  :blink:  :laugh:
kan ik de speakers ook wel even upgraden naar de 8serie :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

ik had trouwens verwacht dat ik nogal wat commentaar zou krijgen op de bakstenenmuur, niet dus :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

#3662
Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 09:53:29
ik had trouwens verwacht dat ik nogal wat commentaar zou krijgen op de bakstenenmuur, niet dus :D

Nee is mooi juist...

Overigens je raam doet denken aan een appartementencomplex vlak bij mij... (bijna buren complex) zie witte gebouw rechts...



Zie ook: http://opbuurendorp.blogspot.com/2010/04/sfeerimpressie-op-buuren-dorp-fase-1.html

Robbert54

wat een ontzettend mooie buurt trouwens! Staat het appartement te koop?? :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 10:59:45
wat een ontzettend mooie buurt trouwens! Staat het appartement te koop?? :D

Is huur! En niet schrikken, maar dat bovenste appartement doet 2275 euro per/maand ex. servicekosten a 125 euro.

JeKa

Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 10:07:42
Nee is mooi juist...

Overigens je raam doet denken aan een appartementencomplex vlak bij mij... (bijna buren complex) zie witte gebouw rechts...



Zie ook: http://opbuurendorp.blogspot.com/2010/04/sfeerimpressie-op-buuren-dorp-fase-1.html

Is nieuwbouw zo te zien?

WickedGame

Citaat van: JeKa op oktober 19, 2010, 11:47:32
Is nieuwbouw zo te zien?

Yup, is nieuwbouw. Zit er zelf nu 1 jaartje in.

celerontje

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 09:51:23
nou, het mooie is. die had ik wel. 2 zelfs, maar mijn vader heeft ze weggegooid. Hij had op zijn manier geen ruimte ervoor en hij wist niet dat ze zo prijzig waren. (was een erfenis)
Laat je vader er dan maar voor zorgen dat je andere exemplaren krijgt! >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 11:13:13
Is huur! En niet schrikken, maar dat bovenste appartement doet 2275 euro per/maand ex. servicekosten a 125 euro.

Oef dat is even schrikken idd! Toch wel heel erg zonde als je gaat huren voor dat geld (tenzij het tijdelijk is)!

WickedGame

Citaat van: JCL op oktober 19, 2010, 13:00:43
Oef dat is even schrikken idd! Toch wel heel erg zonde als je gaat huren voor dat geld (tenzij het tijdelijk is)!

Is ook mijn idee, en denk ook dat de huurders die er zitten grotendeels ook tijdelijk zitten. In iedergeval zitten er 2 expats.

JCL

Ja dat zou de doelgroep wel zijn. Volgens mij kun je voor dat (netto) bedrag ook een huis kopen van een miljoen! En het beste is, na 20/30/40 jaar mag je het nog houden ook :D

Denon Focal

Citaat van: JCL op oktober 19, 2010, 13:30:25
Ja dat zou de doelgroep wel zijn. Volgens mij kun je voor dat (netto) bedrag ook een huis kopen van een miljoen! En het beste is, na 20/30/40 jaar mag je het nog houden ook :D

Moet je wel aflossen en dat kost je in 30 jaar EUR 2.778,- per maand extra
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

JeKa

Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 11:48:59
Yup, is nieuwbouw. Zit er zelf nu 1 jaartje in.

Ik houd normaliter niet zo van nieuwbouw, maar vind dit toch wel erg mooi hoor!

JeKa

Ik heb in je poll trouwens voor "..." gestemd Robbert...  :P

Robbert54

Citaat van: The Vampire op oktober 19, 2010, 02:32:41
en "foto" nr 2 :D
Citaat van: WickedGame op oktober 19, 2010, 11:13:13
Is huur! En niet schrikken, maar dat bovenste appartement doet 2275 euro per/maand ex. servicekosten a 125 euro.
nah.. dat wordt 'm niet :-X :D

wel echt een hele mooie wijk!

Citaat van: JeKa op oktober 19, 2010, 15:26:36
Ik heb in je poll trouwens voor "..." gestemd Robbert...  :P
:D Ik heb zelf nog niet gestemd, twijfel nog tussen "..." en "..." :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo