Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: The Vampire op juli 13, 2010, 18:40:55
mocht je DD te vroeg binnenkomen dan weet ik nog wel een babysitter :devil: :D
:D Denk niet dat de buurt daar heel erg blij mee is... :tongue2:

Citaat van: The Vampire op juli 13, 2010, 18:40:55
zit overigens te denken of een BK gemini niet genoeg is voor mijn slaapkamer. niet duur en kan altijd nog groter halen, of zal dit toch echt te weinig zijn?
Zal zeker genoeg zijn voor je slaapkamer. Ik heb een Mordaunt Short van 100W op de slaapkamer en die kan heel goed meekomen. Enige punt is de controle. Dat zal bij de BK geen probleem zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: Davey op juli 13, 2010, 18:43:05
Je bent de eeuwige twijfelaar of stiekem een vrouw  :D
ja ik twijfel nog :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Robbert, zijn die pm's nu al zichtbaar..?  :unsure:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Davey

Citaat van: The Vampire op juli 13, 2010, 19:33:21
ja ik twijfel nog :D

;)

Als je uiteindelijk maar achter je keuze kan staan  :D

Robbert54

Citaat van: Davey op juli 13, 2010, 20:53:47
;)

Als je uiteindelijk maar achter je keuze kan staan  :D
altijd ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Davey

#3082
Citaat van: The Vampire op juli 13, 2010, 20:54:32
altijd ;)

Alles bij elkaar heb je een prachtset  :thumbs-up:, alleen dat tv'tje van je weet ik niet hoor  :D

Robbert54

#3083
Citaat van: Davey op juli 13, 2010, 20:59:00
Alles bij elkaar heb je een prachtset  :thumbs-up:, alleen dat tv'tje van je weet ik niet hoor  :D
Thanks!  :D :devil: :tongue2:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Zoals al eerder aangegeven door andere, zou ik me inderdaad is gaan verdiepen in een sub(je) als ik jou was. Voegt ontzettend veel toe aan de film ervaring! En dat is het voordeel aan een niet al te grote (slaap)kamer, je hoeft niet zo'n grote/zware/dure sub te kopen om mee te beginnen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

misschien toch maar eens aan gaan wagen dan. heb inmiddels ook een mail gestuurd naar Smits, mochten ze nog een 2ehands 608 of 609 binnenkrijgen :D

en moet echt even kijken wat ik met mijn meubel ga doen, want ik moet ook echt wat ruimte zien te creëren in mijn kamertje :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

voor de komende 4 jaar 'n LX6090 behouden.. om vervolgens 'n 3D-TV zónder brilletje aan te schaffen  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Sol

Citaat van: Snutchz op juli 14, 2010, 11:35:09
voor de komende 4 jaar 'n LX6090 behouden.. om vervolgens 'n 3D-TV zónder brilletje aan te schaffen  8)
...en wat zet-ie d'r achter? Een smiley mét een brilletje! :withstupid:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

JeKa

Citaat van: Sol op juli 14, 2010, 15:15:26
...en wat zet-ie d'r achter? Een smiley mét een brilletje! :withstupid:

De smiley zonder brilletje komt ook pas over 4 jaar, lijkt me logisch.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Davey

Citaat van: Sol op juli 14, 2010, 15:15:26
...en wat zet-ie d'r achter? Een smiley mét een brilletje! :withstupid:

:clapping:

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

WickedGame

Citaat van: The Vampire op juli 13, 2010, 18:40:55
mocht je DD te vroeg binnenkomen dan weet ik nog wel een babysitter :devil: :D

zit overigens te denken of een BK gemini niet genoeg is voor mijn slaapkamer. niet duur en kan altijd nog groter halen, of zal dit toch echt te weinig zijn?

Let wel op dat je een sub aanschaft die voor je ruimte niet een overkill is. Had eerst een HPS250 van Infinity in mijn slaapkamer! Subwoofer was top, maar overkill voor mijn slaapkamer en diegene die er echt van genoten zaten beneden  ;D

In mijn woonkamer uiteindelijk was de HPS250 prima, maar uiteindelijk het net niet qua druk en laagbereik. Vandaar de stap naar de REL Stadium III. Of de REL eeuwig is weet ik nog niet, wat dat betreft ben ik net zo veranderlijk als jij. (Wens voor een DD15 of 18 ligt er wel  ;D).

Robbert54

het erge is dat ik met mijn philips subje de bass soms al beter voelbaar is buiten mijn slaapkamer dan in mijn slaapkamer :-\ :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op juli 20, 2010, 13:18:10
het erge is dat ik met mijn philips subje de bass soms al beter voelbaar is buiten mijn slaapkamer dan in mijn slaapkamer :-\ :D

Dus je ouders hebben een massagebed gratis en voor niets  :pompom:

JCL

Citaat van: The Vampire op juli 20, 2010, 13:18:10
het erge is dat ik met mijn philips subje de bass soms al beter voelbaar is buiten mijn slaapkamer dan in mijn slaapkamer :-\ :D

Beter hoeft ook niet altijd meer te betekenen ;) Het probleem bij dit soort subjes in het algemeen (ken jou specifieke type niet, misschien is het een uitzondering) dat er wel veel geluid uitkomt, maar dat ze 1. niet diep genoeg gaan en 2. niet strak klinken (brommen). Volume is vaak het probleem niet.

Robbert54

voor de eerste keer gewerkt met google sketchup, wat een leuk programma. dus maar even een audiomeubel ontworpen. heel simpel ontwerp maar heeft wel potentie. inmiddels mijn center speaker, bed en slaapkamer ook al in 3d gezet, nu mijn fronts nog  :D

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

als iemand trouwens nog weet hoe je kunt zorgen dat de houtnerven verschillend lopen :blush:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

en nog een met cm-c
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo