Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

W en W audio even een mailtje gestuurd :angel:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: The Vampire op mei 28, 2010, 19:42:27
W en W audio even een mailtje gestuurd :angel:

Voor die speakers? Of voor een andere versterker?

HTip

Citaat van: JCL op mei 28, 2010, 20:48:23
Voor die speakers? Of voor een andere versterker?
Waarschijnlijk beide ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Snowmaster

Citaat van: Blue-Eyes op mei 22, 2010, 18:50:40
PFffff. 11 lessen :P :P :P :P


Hier 9  :D :D

Nog even terugkomen op een oudere post...gaan wij opscheppen ;D ?
Mijn motorexamen had ik in 2 lessen van een half uurtje  :clapping:

OK, auto in 17 lessen  :-X
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

Citaat van: Snowmaster op mei 29, 2010, 13:43:09
Nog even terugkomen op een oudere post...gaan wij opscheppen ;D ?
Mijn motorexamen had ik in 2 lessen van een half uurtje  :clapping:

OK, auto in 17 lessen  :-X
ik wil mijn motorrijbewijs ook nog halen, maar goed nou wil mijn vader ineens zijn motor weg doen :nopompom:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Frick! vandaag geen mailtje gehad van WenW.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op mei 29, 2010, 19:12:03
ik wil mijn motorrijbewijs ook nog halen, maar goed nou wil mijn vader ineens zijn motor weg doen :nopompom:


Misschien omdat jij aangaf dat je je motorrijbewijs wilde halen ;D

Ik heb 'm ook 7 jaar geleden gehaald. En nooit meer gereden :-X :-\ :shaun:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Sol

Citaat van: The Vampire op mei 29, 2010, 19:12:03
ik wil mijn motorrijbewijs ook nog halen, maar goed nou wil mijn vader ineens zijn motor weg doen :nopompom:
Jij wil ook alles tegelijk he. :P
Misschien zou je eens prioriteiten moeten gaan stellen? :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op mei 29, 2010, 19:55:26
Jij wil ook alles tegelijk he. :P
Misschien zou je eens prioriteiten moeten gaan stellen? :D
heb ik nog altijd te goed van mijn ouders :D mijn vader had een weddenschap verloren die we gemaakt hadden op mijn 15e ;) hij zei toen dat ik voor mijn 18e al wel een keer dronken thuis zou komen. toen heb ik gezegd zelfs voor mijn 25e gebeurt dat niet
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: The Vampire op mei 29, 2010, 19:58:56
heb ik nog altijd te goed van mijn ouders :D mijn vader had een weddenschap verloren die we gemaakt hadden op mijn 15e ;) hij zei toen dat ik voor mijn 18e al wel een keer dronken thuis zou komen. toen heb ik gezegd zelfs voor mijn 25e gebeurt dat niet
Haha, dus je bent wel dronken geweest maar toen niet thuisgekomen? :devil:
Geintje natuurlijk, maar waarschijnlijk is je vader gewoon erg beschermend.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

tiptop

Citaat van: The Vampire op mei 29, 2010, 19:58:56
heb ik nog altijd te goed van mijn ouders :D mijn vader had een weddenschap verloren die we gemaakt hadden op mijn 15e ;) hij zei toen dat ik voor mijn 18e al wel een keer dronken thuis zou komen. toen heb ik gezegd zelfs voor mijn 25e gebeurt dat niet
Ik zelfs voor mijn 15e al ;D

Wel knap van je ;) 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: Sol op mei 29, 2010, 20:04:44
Haha, dus je bent wel dronken geweest maar toen niet thuisgekomen? :devil:
Geintje natuurlijk, maar waarschijnlijk is je vader gewoon erg beschermend.
Nee juist niet. is een echte boer. biertje hoort erbij, maar ik drink niet en hij dacht dat dat dus nog wel ging komen.

Citaat van: tiptop op mei 29, 2010, 20:04:50
Ik zelfs voor mijn 15e al ;D

Wel knap van je ;) 8)
ik drink niet dus niks knaps aan ;D heb het nu 1x gedaan, maar toen was ik al 25 en dat was om het gewoon een keer geprobeerd te hebben. Het is in mijn geval wel handig, maar ik ben teveel een controlfreak om het nog een keer te doen ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

ivo1986

Citaat van: The Vampire op mei 29, 2010, 20:19:29
ik drink niet dus niks knaps aan ;D heb het nu 1x gedaan, maar toen was ik al 25 en dat was om het gewoon een keer geprobeerd te hebben. Het is in mijn geval wel handig, maar ik ben teveel een controlfreak om het nog een keer te doen ;D

Waarom handig?

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

je wilt niet weten hoe fijn het is wanneer je alles even niet meer zo goed meekrijgt. ik ben hypersensitief en dat is doorgaans heel erg vermoeiend, was voor mij gewoon een hele ervaring, omdat niet te hebben. heerlijk rustig zeg maar.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op mei 29, 2010, 20:25:10
je wilt niet weten hoe fijn het is wanneer je alles even niet meer zo goed meekrijgt. ik ben hypersensitief en dat is doorgaans heel erg vermoeiend, was voor mij gewoon een hele ervaring, omdat niet te hebben. heerlijk rustig zeg maar.

Dan zou ik zeggen...lekker elke dag dronken :P Heerlijk rustig ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Snutchz

mja.. daar zit 't gevaar.. 'n potentiële alcoholist is wat er in Robbert schuilt  :blink:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Ik ben ook nog nooit dronken geweest.
Jaja, celerontje is heel braaf! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Een broekie ;D Hij moet het nog leren (drinken) ;D

Nee hoor...moet je lekker zelf weten ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.