Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Snowmaster

Goh Robbert,

Heftig verhaal, laat je niet gek maken.
Ik weet dat je indertijd zelfs problemen had met een meet&greet door je lichamelijke klachten.
Blijf alleen netjes en coöperatief zover dit volgens de afspraken is.
Je zult dan altijd het gelijk aan je zijde houden.
Sterkte in de "strijd" volgende week !

Gr.
Frank
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

Citaat van: Snowmaster op april 15, 2010, 00:16:31
Goh Robbert,

Heftig verhaal, laat je niet gek maken.
Ik weet dat je indertijd zelfs problemen had met een meet&greet door je lichamelijke klachten.
Blijf alleen netjes en coöperatief zover dit volgens de afspraken is.
Je zult dan altijd het gelijk aan je zijde houden.
Sterkte in de "strijd" volgende week !

Gr.
Frank
dank je!

klopt ja, daar had ik de laatste tijd minder last van, maar door de stres van de afgelopen tijd zijn mijn maagklachten wel bijna weer volledig terug. denk dat ik volgende week regelmatig tot 10 zal moeten tellen, maar ga wel echt mijn best doen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Waarom moet ik nou opeens aan die film ''Het Schnitzelparadijs'' denken... ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 15, 2010, 00:32:00
Waarom moet ik nou opeens aan die film ''Het Schnitzelparadijs'' denken... ???
vertel...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Gaat ook over een jongen in de horeca en een hoop ruzie. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Roger Black

Maar dat eindigt wel goed, dus dan zal dat hier ook wel gebeuren.

Vampire, rustig aan, wat er hier gebeurd is is een gegeven. Wat je er verder mee doet is aan jou. Probeer het beste er uit te halen en laat je niet leiden door emoties in dit geval (thuisblijven), even doorbijten.. Succes!  :lookaround:

Ronin79

Sorry dat ik wat laat ben, moest de PC alweer opnieuw instaleren  :unhappy:

PM is on the way  ;)

Robbert54

koop toch tijdig zo'n ding van 200euro of zo :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

 ;)

Het is echt een vervelend apparaat aan het worden.
7 x instaleren in een maand, is toch wel erg veel.

Het maakt eingelijk niet uit hoe vaak ik de boel formateerd en opnieuw
windows en de software instaleer ... hij blijft om de stomste en kleinste dingen vastlopen.

Als ik de 650R nog geleverd zou krijgen, dan spaar ik echt door voor een betere pc.
Het gaat dan nog wel even een tijdje duren, maar dan ga ik ook wat goeds kopen.
Mijn huidige pc, heeft zijn beste 7 a 8 jaar gehad. Het word tijd dat ik een cpu aanschaf met meer
dan 1 core. De Intel i7 lijkt me wel wat.

Maar niet te hard vooruit denken, je weet maar nooit hoe het met de 650R gaat.
Alternatieven ideen en aanbiedingen heb ik al gekregen, voor het geval dat (maar wat zal ik dan balen).
Een PC heb ik ook hard nodig, en anders gaat die ook aan mijn neus voorbij. Dan zou W&W mij dubbel naaien.

Snowmaster

Citaat van: SillentWolf op april 16, 2010, 11:44:54

Een PC heb ik ook hard nodig, en anders gaat die ook aan mijn neus voorbij. Dan zou W&W mij dubbel naaien.

Bedoel je Enschede ?  Dat zijn normaal superservice jongens. Wat is er gebeurd bij W& W dat je zo negatief klinkt?


@Vampire :

"met een Ferrari hulp vragen op een VW forum"

Ik moest heel hard lachen, maar niemand reageert op jouw opmerking en dat vind ik toch bijzonder.
Hebben Panabezitters geen gevoel voor humor?  ;D
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ronin79

@ Showmaster

Het hele gedoe om de powerbuy.

Ik probeer vooralsnog wat positief te denken, en mijn geduld te bewaren (al verklaren sommige mij hiermee voor gek) ...
en te hopen dat de reciever deze maand binnen komt.

Karel kan dan best een aardige man wezen (zo klink hij ook), maar de manier waarop de PW is gegaan ... en nog steeds bezig
is, is natuurlijk niet leuk.

Vooralsnog wil ik hem het voordeel van de twijfel geven, en hopen dat hij zijn gemaakte afspraken nakomt.

De tijd zal het leren.  ;)

Ronin79

Hi Robbert,

Dat is een aardig aanbod, dank je wel  :thumbs-up:

Dat je nog niet geweest bent kan ik mij wel voorstellen, maakt ook niet uit. Er zijn momenteel
belangrijkere dingen die je aan het hoofd hebt.

Als je in de WW zou terechtkomen, dan komt je baas er goed vanaf.
Ik heb je een PM gestuurd.

Zo nu gaan we zo naar mijn schoonouders een spelletje Mahjong (4 Winds) spelen.  ;)

celerontje

Lukt het niet om je baas flink te naaien?
Dat verdient hij, toch?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 16, 2010, 20:17:22
Lukt het niet om je baas flink te naaien?
Dat verdient hij, toch?
nee joh. ga maar daar niet toe verlagen, ben gewoon blij wanneer ik daar weg kan.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Nou, als hij moet dokken vanwege het overtreden van de ziektewet e.d... :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 16, 2010, 20:20:23
Nou, als hij moet dokken vanwege het overtreden van de ziektewet e.d... :devil:
nee er is eerst nog weer een voortzettingsgesprek en ik ga niet weer af zitten wachten. I'm done
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Begrijpelijk, hoor. Maar je baas is naar mijn mening in dit gevecht de onterechte winnaar.

In ieder geval veel sterkte!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Dus jij denkt dat-ie uiteindelijk zichzelf kapot maakt?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sol

Zeg Robbert,

Da's niet best dat gedoe met je werkgever!
Wat je inderdaad het beste kan doen is voorlopig een regeling met je werkgever treffen, maw: de ZW in gaan.
En je hebt al rond gesolliciteerd, dus je wacht tot het wat beter met je gaat en dan ga je langs bij de zaken waar je al bent geweest.
Het is nu gewoon door de zure appel heen bijten, vrees ik.

Ik had trouwens nog niet in de gaten, tot nu, dat 'The Vampire' aka 'Robbert54' is. :P

Anyway, ik zie dat je flink wat vooruitgamg hebt geboekt in je kamer! ;)
Ik was een tijd geleden nog met een CAD tekening bezig voor je, maar plots kreeg ik het privé ontzettend druk en dus geen tijd meer voor HTforum ed.
Maar zo te zien is alles in je kamer goed op z'n pootjes terecht gekomen, en anders hoor ik het wel.

Succes met je baas!
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Geweldig idee .... ik weet ook nog wel iets om op te blazen  :devil:

Robbert54

Citaat van: Sol op april 17, 2010, 14:04:42
Zeg Robbert,

Da's niet best dat gedoe met je werkgever!
Wat je inderdaad het beste kan doen is voorlopig een regeling met je werkgever treffen, maw: de ZW in gaan.
En je hebt al rond gesolliciteerd, dus je wacht tot het wat beter met je gaat en dan ga je langs bij de zaken waar je al bent geweest.
Het is nu gewoon door de zure appel heen bijten, vrees ik.

Ik had trouwens nog niet in de gaten, tot nu, dat 'The Vampire' aka 'Robbert54' is. :P

Anyway, ik zie dat je flink wat vooruitgamg hebt geboekt in je kamer! ;)
Ik was een tijd geleden nog met een CAD tekening bezig voor je, maar plots kreeg ik het privé ontzettend druk en dus geen tijd meer voor HTforum ed.
Maar zo te zien is alles in je kamer goed op z'n pootjes terecht gekomen, en anders hoor ik het wel.

Succes met je baas!
haha! Ik dacht al zoiets. Denk die legt de link vanzelf wel. Met mijn kamer is alles mooi terecht gekomen ja. En nog bedankt voor je cad tekening. Cm7's zullen voorlopig wel niet meer komen dus mijn ruimte is wel klaar zo.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo