Het Grote Cambridge Audio 650R en 650BD Topic

Gestart door Robbert54, januari 15, 2010, 21:47:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobertVanWoerden

Citaat van: The Vampire op april 13, 2010, 01:44:20
goede beslissing! ga je zeker veel plezier van beleven! en aangezien je een nuforce hebt, heb dat hele HD gebeuren ook helemaal niet nodig. wel jammer dat de 640R wat minder mooi aansluit op de OPPO qua uiterlijk. of heb je ze toch niet bij elkaar staan??

Ze staan wel bij elkaar. en ja de 650R ziet er toch ietsje mooier uit. Maar het prijsverschil is me toch te groot.

Aanbetaling is inmiddels teruggestort door Karel, bedankt.

Robbert54

Citaat van: RobertVanWoerden op april 14, 2010, 13:11:55
Ze staan wel bij elkaar. en ja de 650R ziet er toch ietsje mooier uit. Maar het prijsverschil is me toch te groot.

Aanbetaling is inmiddels teruggestort door Karel, bedankt.
misschien kun je nog wel een frontje bemachtigen van 1 van die verzopen CA's :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

masterview

zal niet veel van over zijn zo in dat zoute water .....
CA 650R / Dynaudio Audience 52 STP fronts / Dynaudio Audience 40 surrounds / Dynaudio X22 center / Definitive Technology Supercube II subwoofer / Supra Classic 4.0 kabel / QED Qunex P-SW subwoofer kabel / IPbox Astra 1,3, HotBird / Philips DVP 5980 DVD speler / Sony Bravia 32 inch HD ready LCD TV

masterview

CA 650R / Dynaudio Audience 52 STP fronts / Dynaudio Audience 40 surrounds / Dynaudio X22 center / Definitive Technology Supercube II subwoofer / Supra Classic 4.0 kabel / QED Qunex P-SW subwoofer kabel / IPbox Astra 1,3, HotBird / Philips DVP 5980 DVD speler / Sony Bravia 32 inch HD ready LCD TV

Robbert54

Citaat van: masterview op april 15, 2010, 22:04:29
Iedereen in katzwijm gevallen?
ben aan het genieten van mijn 650R bi-amp aangesloten! :music:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Mr_Parker

Ik heb eigenlijk wat weinig tijd, en mogelijkheid, om van mijn 650R te genieten.
Ik geniet eigenlijk op dit moment meer van andere dingen...  :wub:

hifihenk

Ik heb vorige week de handdoek in de ring gegooid.
Ik doe niet meer mee omdat er geen Nederlandse garantie zit op de apparaten die WenW nu gaat leveren  :o.

Zoals gebruikelijk heeft WenW tot nu toe nog niet gereageerd op mijn opzeg mailtje  >:(.
Ik ben benieuwd wanneer mijn aanbetaling teruggestort wordt.

Veel sterkte toegewenst voor diegene die nog overgebleven zijn.
Linn Akurate DS - Linn Majik Kontrol - Linn Majik 2100 - Harbeth M30 - Velodyne DD10 - MIT MI330 Series2 - Linn Black interlinks - Linn K20

Ronin79

Geen Nederlandse garantie ?

Waar jij je apparaat ook vandaan haalt, bij een Nederlandse dealer.
Hun moeten ervoor zorgen, da hun garant moeten staan ... mocht er iets met een apparaat gebeuren.
W&W blijft dus gewoon verantwoordelijk, al halen ze de spullen uit Japan.

Als het goed is, staat dit netjes in de wet vermeld. Als er dus iets mis zou zijn met bijvoorbeeld de 650R,
dan heeft W&W geen poot om op te staan, en zijn ze verplicht tot vervanging of reparatie.

W&W moet zich op zijn minst houden aan de wettelijke garantie.

Madhouse

Citaat van: SillentWolf op april 16, 2010, 11:28:48
Geen Nederlandse garantie ?

Waar jij je apparaat ook vandaan haalt, bij een Nederlandse dealer.
Hun moeten ervoor zorgen, da hun garant moeten staan ... mocht er iets met een apparaat gebeuren.
W&W blijft dus gewoon verantwoordelijk, al halen ze de spullen uit Japan.

Als het goed is, staat dit netjes in de wet vermeld. Als er dus iets mis zou zijn met bijvoorbeeld de 650R,
dan heeft W&W geen poot om op te staan, en zijn ze verplicht tot vervanging of reparatie.


W&W moet zich op zijn minst houden aan de wettelijke garantie.


Dit kan natuurlijk voor veel rompslomp zorgen wat betreft de garantie...We gaan er niet van uit dat W&W zo handelt maar er zijn zat bedrijven waar het een lange tijd duurt voordat je je apparaat weer terug hebt. Dus ergens begrijp ik de argwaan wel. Maar nogmaals, we gaan er niet vanuit dat W&W zo handelt.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

RobertVanWoerden

Ron, kijk eens naar de garantievoorwaarden op de dimex site. Als WenW het apparaat uit het buitenland haalt is het voor de garantie een 2e  hands apparaat, ook omdat WenW geen dealer meer is. Zoals Madhouse schrijft zal WenW wel aan zijn klanten tegemoet moeten komen, maar dan kan dus een dure aangelegeheid worden.

Ronin79

Hopelijk handeld W&W dan correct, anders kan het een lastig verhaal worden.
Als W&W nog een keer mocht bellen, waneer de CA650R binnen is, dan zal ik het nog wel een keer aan Karel vragen.

Snowmaster

Maak je niet te druk om Nederlandse garantie.  Veel forumleden halen hun spullen uit Duitsland en dat heb je hetzelfde probleem.

Zelf heb ik hele goede ervaringen met W&W audio en ze laten hun klanten niet snel vallen.
Soms duurt het allemaal een beetje langer, maar daar staat tegenover dat ze bij W&W zelf ook nooit moeilijk doen.  Je mag daar alles proberen, gewoonweg weken lang als je wilt en weer terugbrengen.
Welke dealer heeft er zo'n service ?   
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Ronin79

Lang duren ...... is een understatement  :P

Maar goed .... ik hoop dat je gelijk hebt, en dat er zich geen problemen
in de toekomst voordoen. Eerst maar eens de 650R ontvangen (waneer dat ook maar is).

hifihenk

Citaat van: Snowmaster op april 16, 2010, 14:06:33
Maak je niet te druk om Nederlandse garantie.  Veel forumleden halen hun spullen uit Duitsland en dat heb je hetzelfde probleem.

Ik wil niet afhankelijk zijn van 1 zaak voor mijn garantie. Ik wil bij elke CA dealer terecht kunnen.
Ik geloof heus wel dat WenW Audio een prima zaak is en dat alles wordt geregeld, maar ik in deze economisch slechte tijden wil ik niet op 1 paard wedden.

Straks moet ik zelf naar Duitsland of wie weet waar WenW Audio de apparaten vandaan haalt, daar heb ik geen zin in. Daarom heb ik juist bij een Nederlandse CA dealer (toen nog wel) besteld.
Linn Akurate DS - Linn Majik Kontrol - Linn Majik 2100 - Harbeth M30 - Velodyne DD10 - MIT MI330 Series2 - Linn Black interlinks - Linn K20

Ronin79

Weet iemand al iets over een eventuele lever datum van de CA650R ?

Ondertussen houd ik mij ogen op het internet open, naar eventuele vervangingen van de 650R.
Nu heb ik wel een mooie aanbieding gekregen, mocht de CA650R toch niet doorgaan.
Alleen is die combinatie € 1500 duurder.

Afgezien dat ik een nieuwe PC nodig heb, moeten er ook nog wat rekeningen betaald worden. oa. de Menzis (eigen risico).

Ik zou er echt van balen, als die PC niet door kan gaan .... maar de vervanging van de CA650R
zou waarschijnlijk de Rotel 1570 + 1565 Eindversterker zijn.
Daarnaast mis ik dan nog de aansluitkabels tussen de 2 apparaten. Of de winkel moet mij dan matsen in de prijs,
of ik bestel nog wat na in Engeland (Qed Signature Interlinks). En nog een stroomkabel bij Peter (voor eindversterker).

Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling ... maar het is een iedergeval een backup plan.
Dat lijkt mij wel handig om te hebben  ;)

finster

Citaat van: hifihenk op april 16, 2010, 14:34:06
Ik wil niet afhankelijk zijn van 1 zaak voor mijn garantie. Ik wil bij elke CA dealer terecht kunnen.
Ik geloof heus wel dat WenW Audio een prima zaak is en dat alles wordt geregeld, maar ik in deze economisch slechte tijden wil ik niet op 1 paard wedden.

Straks moet ik zelf naar Duitsland of wie weet waar WenW Audio de apparaten vandaan haalt, daar heb ik geen zin in. Daarom heb ik juist bij een Nederlandse CA dealer (toen nog wel) besteld


Dat was voor mij eigenlijk ook de reden om hem bij WenW te bestellen, want had bij prijsopgave van adiovision (ook een %$@zaak) een prijs gekregen van die zelfs nog 50 pleuro onde de PB prijs lag.

Dus ik zal eerst vragen als die er is waar die vandaan komt en hoe het zit met de garantie.
JVC-LT-42S90, Yamaha rx-v3067, Cambridge Audio Azur 540D V2, Canton reference 9.2DC,Canton GLE455,B&W 302, MJacoustics pro50mk2, Samsung DCB-h380r,Eminent 7080.

Ronin79

Dat lijkt mij ook een mooie deal. Ben benieuwd.

masterview

Mijn OSD is kaduuk en dus een garantie gevalletje, maar krijg van Karel gewoon een nieuwe...geen reparatie gedoe....
CA 650R / Dynaudio Audience 52 STP fronts / Dynaudio Audience 40 surrounds / Dynaudio X22 center / Definitive Technology Supercube II subwoofer / Supra Classic 4.0 kabel / QED Qunex P-SW subwoofer kabel / IPbox Astra 1,3, HotBird / Philips DVP 5980 DVD speler / Sony Bravia 32 inch HD ready LCD TV

finster

JVC-LT-42S90, Yamaha rx-v3067, Cambridge Audio Azur 540D V2, Canton reference 9.2DC,Canton GLE455,B&W 302, MJacoustics pro50mk2, Samsung DCB-h380r,Eminent 7080.

Ronin79

Dat is in iedergeval goed nieuws.  ;)


Ik moet wel zeggen; het geduld word echt op de proef gesteld.
Dikke zweet druppels op mijn voorhoofd, om dit nog enigzinds onder controle te houden.  :P

masterview

Of ik een NL versie heb, geen idee.....niet op gelet....hij werkt gewoon analoog,ik heb nu alles analoog aangesloten, alleen geen dvd surround dus...omdat ik niks kan instellen, vanwege het defecte osd.

Voor mij is het ook weer even geuld hebben, ik reken op eind van de maand
CA 650R / Dynaudio Audience 52 STP fronts / Dynaudio Audience 40 surrounds / Dynaudio X22 center / Definitive Technology Supercube II subwoofer / Supra Classic 4.0 kabel / QED Qunex P-SW subwoofer kabel / IPbox Astra 1,3, HotBird / Philips DVP 5980 DVD speler / Sony Bravia 32 inch HD ready LCD TV

finster

Citaat van: masterview op april 16, 2010, 17:48:50


Voor mij is het ook weer even geuld hebben, ik reken op eind van de maand December

:angel: :angel: :-X :-X :-X ;)
JVC-LT-42S90, Yamaha rx-v3067, Cambridge Audio Azur 540D V2, Canton reference 9.2DC,Canton GLE455,B&W 302, MJacoustics pro50mk2, Samsung DCB-h380r,Eminent 7080.

masterview

Je gevoel voor humor heb je nog niet verloren....  :turn:
CA 650R / Dynaudio Audience 52 STP fronts / Dynaudio Audience 40 surrounds / Dynaudio X22 center / Definitive Technology Supercube II subwoofer / Supra Classic 4.0 kabel / QED Qunex P-SW subwoofer kabel / IPbox Astra 1,3, HotBird / Philips DVP 5980 DVD speler / Sony Bravia 32 inch HD ready LCD TV

Ronin79

Op zijn vroegst .... nog even en we kunnen wachten op de 750R  ;)

masterview

CA 650R / Dynaudio Audience 52 STP fronts / Dynaudio Audience 40 surrounds / Dynaudio X22 center / Definitive Technology Supercube II subwoofer / Supra Classic 4.0 kabel / QED Qunex P-SW subwoofer kabel / IPbox Astra 1,3, HotBird / Philips DVP 5980 DVD speler / Sony Bravia 32 inch HD ready LCD TV