Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

en de Tornado Black & Gold O0 hij is mooi! :D



|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

pff alles klaar en opgeruimd. morgen even nieuwe foto's maken en natuurlijk het aansluiten. nu eerst lekker slapen :yawnee: :yawnee:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Je bent lekker wezen knutselen :P, ziet er goed uit!! Ik vind mijn powercord toch mooier.. :tongue2: :devil: :angel:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Madhouse

Ziet er goed uit Robbert! Ik moet nog beginnen met knutselen omdat ik de sierkous nog niet binnen heb...(was vergeten te bestellen, maar inmiddels onderweg).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Snutchz

..zou je de verbeteringen in percentages kunnen uitdrukken? ..gaarne hier den metingen droppen.. bij voorbaat dank  :turn:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Robbert, je bent lekker aan het knutselen geweest ... ziet er goed uit  :thumbs-up:

B.

Citaat van: Snutchz op april  8, 2010, 10:44:03
..zou je de verbeteringen in percentages kunnen uitdrukken? ..gaarne hier den metingen droppen.. bij voorbaat dank  :turn:

Mooie netkabels zijn uiteraard puur cosmetisch een verbetering. Daar hecht ik zelf eerlijk gezegd ook waarde aan.
Vergelijk het met blauwe pedalen, rode gordels, etc. bij de auto hobby.

Mooie kabels.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

HTip

Citaat van: The Vampire op april  7, 2010, 14:43:11
en straks Erik s. even positieve feedback geven en zeker niet te vergeten Htip. wat ontzettend netjes verpakt van de beide heren :worship: :worship: :worship:
Bedankt! Veel plezier met knutselen en daarna natuurlijk genieten :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: Valkyrie op april  8, 2010, 08:29:08
Je bent lekker wezen knutselen :P, ziet er goed uit!! Ik vind mijn powercord toch mooier.. :tongue2: :devil: :angel:
thanks! haha! die jij hebt, heb ik ook achter mijn tv zitten, maar dan wel met sierkous. anders vond ik het net een tuinslang met een mooie kop en kont :D :P

Citaat van: Madhouse op april  8, 2010, 08:34:27
Ziet er goed uit Robbert! Ik moet nog beginnen met knutselen omdat ik de sierkous nog niet binnen heb...(was vergeten te bestellen, maar inmiddels onderweg).
veel plezier alvast! vind het echt leuk werk om te doen. je wordt er op een gegeven moment steeds handiger in en dan gaat het ook steeds sneller. ik had trouwens echt precies genoeg krimpkous. die op de kabel voor de center zijn me eigenlijk net iets tekort geworden, maar goed om voor 4 cm extra nou nog weer te gaan bestellen..

Citaat van: SillentWolf op april  8, 2010, 10:48:18
Robbert, je bent lekker aan het knutselen geweest ... ziet er goed uit  :thumbs-up:
dank je!

Citaat van: B. op april  8, 2010, 11:27:35
Mooie netkabels zijn uiteraard puur cosmetisch een verbetering. Daar hecht ik zelf eerlijk gezegd ook waarde aan.
Vergelijk het met blauwe pedalen, rode gordels, etc. bij de auto hobby.

Mooie kabels.
daar zou ik het niet mee willen vergelijken want dat vind ik zelf oerlelijk :devil: maar het is wel puur cosmetisch ja. maar vind het zelf wel erg mooi zo

Citaat van: Snutchz op april  8, 2010, 12:24:35
aah.. what a waste  :P
anders had ik allemaal tuinslangen aan mijn set hangen das ook nie de bedoeling :P

Citaat van: HTip op april  8, 2010, 12:34:22
Bedankt! Veel plezier met knutselen en daarna natuurlijk genieten :music:
knutselen is helaas alweer klaar, zie foto's hierboven. tot 05,00 bezig geweest :yawnee: maar ook pas om 01.00 begonnen. dat scheelt ;)

nogmaals heel erg bedankt! ga het vanavond aansluiten en benieuwd of ik nog wat ga horen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

nog 2 om het af te leren.

je kunt hier wel zien dat ik door mijn krimpkous heen was :-\




|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Je hebt mijn tips gebruikt zie ik met het in elkaar draaien? Ga hopelijk vanavond lekker knutselen, ik heb de zelfde mantel als jij besteld, krimpkous heb ik nog genoeg.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op april  8, 2010, 13:10:00
Je hebt mijn tips gebruikt zie ik met het in elkaar draaien? Ga hopelijk vanavond lekker knutselen, ik heb de zelfde mantel als jij besteld, krimpkous heb ik nog genoeg.
oh dan had ik dat bij jou gezien! wist dat ik het had gezien, maar wist niet meer waar, bedankt voor de tip dan! :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op april  8, 2010, 13:06:56
nog 2 om het af te leren.

je kunt hier wel zien dat ik door mijn krimpkous heen was :-\





Heb jij als iemand van Amerikaanse afkomst nooit gehoord van ''Measure twice, cut once!''? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

Robbert > kabels hoor je dan ook netjes weg te werken  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Roger Black

Citaat van: Snutchz op april  8, 2010, 13:47:56
Robbert > kabels hoor je dan ook netjes weg te werken  :P

Mooie niet  ;D

Robbert54

Citaat van: celerontje op april  8, 2010, 13:13:08
Heb jij als iemand van Amerikaanse afkomst nooit gehoord van ''Measure twice, cut once!''? ;)
oh ja zeker wel. maar ik dacht eerst, van ik monteer wel 1 kant af en dan doe ik de andere kant later wel. maar de kabel voor de center zul je toch niet zien.

Citaat van: Snutchz op april  8, 2010, 13:47:56
Robbert > kabels hoor je dan ook netjes weg te werken  :P
Citaat van: Roger Black op april  8, 2010, 15:05:39
Mooie niet  ;D
:withstupid: mooie kabels moet je juist laten zien :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

..als je ze niet kwijt kunt misschien... what a waste  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op april  8, 2010, 19:22:55
..als je ze niet kwijt kunt misschien... what a waste  :laugh:
nee joh is gewoon mooi. maar je moet ook mooie speakers hebben en daar kun jij nog niet over meepraten :tongue2:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

#2270
what's next.. ga je den stopcontacten goud verven..  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Goud? Nee zwart, dan reflecteren ze geen licht. Standaard in elke deticated HD ;)

Madhouse

Citaat van: Snutchz op april  8, 2010, 19:32:20
what's next.. ga je den stopcontacten goud verven..  :laugh:

Duidelijk een non-believer dus! Ik was hier in het begin ook erg sceptisch over, maar ben daar 100% van teruggekomen. Met betere kabels (hoeft niet altijd duur te zijn) merk je wel degelijk verschil, vooral op analoog en stroom gebied. HDMI is een ander verhaal, dat is digitaal en doet het of doet het niet. Al zit er wel een hoop verschil in een kabel van 5 euro of een beter afgeschermde kabel van rond de 50 euro. HDMI's boven de 50 euro (lees: met een lengte van max. 2 meter) doen in mijn ogen (en die van de wetenschap) niets meer dan een goede afgeschermde HDMI van rond de 50 euro.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Snutchz

dat is allemaal leuk en aardig.. 't ging om den aanschaf puur voor de looks  ::)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Martijnst1990

Erg mooie kabels zeg!

Ik ben zelf ook een beetje op zoek naar nieuwe speaker kabels voor mijn XTZ speakers. Hoe zou jij de klank beschrijven? Warm of juist heel neutraal? (Als ik er niet al overheen gelezen heb).
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT