Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 31, 2010, 02:22:58
En zitten al je tien geboden er nog aan? :D
Antwoord op je vraag: Wellicht, maar dan krijg je het ''Audioloog-tweakvirus'', dus begin daar maar niet aan.
misschien is dat tweakvirus juist wel goed voor mij. heb minder last van het koop virus
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

*denkt aan Braniac: Will it glow or will it blow?* :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

weer een paar audiofiele upgrades opkomst! :headbanging: :headbanging: sparen gaat lekker zo :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

tipje van de bekende sluier...

JCL


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Haha! Nee joh! Ik moet sparen weet je nog! Geen grote upgrade. Eerder een betere afwerking. kabels! Niet zo spannend als een cm7 dus maar wel nodig! :D

Krijg 8m W&M black magic binnen met 20 bananen. Met dank aan Htip!

1.5m W&M Tornado All Black.

0.8m W&M HD-01

Sierkouzen, en krimpkousen voor de LS kabels, met dank aan Erik s.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik heb die kabel in 't echt gezien, is echt stug spul! :o
Hoe wil je dat ooit netjes weg gaan werken?
Ga je trouwens de boel bi-ampen/bi-wiren?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Yep! Allebei. Ben wel benieuwd of ik verschil ga horen! Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga wegwerken met de kabels. Ik kreeg mijn vorige tornado ook al met moeite achter de tv. En ik weet ook hoe stug de HD-01 is en de black-magic zal daar denk ik niet voor onderdoen. Dus hoe dat allemaal bij elkaar gaat passen weet ik niet. Heb wel hey geluk dat een rack heb, dus veel bewegingsvrijheid
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Tip: Niet in de kabels knippen totdat je in een eigen huisje woont. ;)

Heb je een krimptang voor adereindhulzen?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: The Vampire op april  4, 2010, 13:38:53
Haha! Nee joh! Ik moet sparen weet je nog! Geen grote upgrade. Eerder een betere afwerking. kabels! Niet zo spannend als een cm7 dus maar wel nodig! :D

Krijg 8m W&M black magic binnen met 20 bananen. Met dank aan Htip!

1.5m W&M Tornado All Black.

0.8m W&M HD-01

Sierkouzen, en krimpkousen voor de LS kabels, met dank aan Erik s.
Jij ook bedankt! Als je nu no-name kabels hebt, ga je een grote stap maken, vooral omdat je dan alles van 1 merk hebt. Sluit allemaal erg goed op elkaar aan.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

ik heb nu vanalles wat. Zie onderschrift. Dus straks heb ik alle netkabels, speakerkabels en hdmi kabels van W&M. Heb nog het meeste zin in het knutselen hoop alleen dat ik me niet nog een keer tot op het bot in de vinger snij ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Your fate is having bad luck... :devil:

Tip: Neem een houten plakje, leg de kabel daarop, met het mesje erin en rustig de kabel ronddraaien, dat lijkt mij stukken veiliger dan de ''duim en wijsvinger'' methode, is 't niet? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

ik weet het :D maar de vorige keer had ik een nogal irritante kat naast me zitten, waardoor ik niet meer zat op te letten
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Dus toen je toch dat mes in je hand had, heb je dat ''probleem'' met die kat even opgelost? :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

haha! dat nooit!  :D ben helaas wel gek met die beesten!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Haha, ik heb hetzelfde met een kat hierzo die steeds op het aanrecht springt, maar toch vanmiddag heerlijk op een krukje naast me lag...
Tja, rare beesten, katten... :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

B.

Ik las in het 'verlanglijstje' topic dat je ook nog een XXLS400 wilt aanschaffen. Afgebeeld had je 'm in de kleur gloss black, wat ik je wil afraden vanwege krasgevoeligheid en stof.

JCL

Citaat van: The Vampire op april  4, 2010, 23:25:14
ik weet het :D maar de vorige keer had ik een nogal irritante kat naast me zitten, waardoor ik niet meer zat op te letten

Kat uitgebreid aanhalen, beetje kuffelen, daarna de kamer uit zetten. Kat tevreden (is net een baby, je houdt het warm en gevoeg en het luisterd) en je kan verder. Daarnaast is mijn kat fan van star wars. Beetje oppassen met de nagels, zij wil altijd die lightsabers pakken, dat heb je van die krassen op je pioneer. Een beetje sub is mijn kat ook niet vies van. Kwestie van africhten dus!

Snutchz

wij hebben ook twee hele lieve poezebeesten  :inlove:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: B. op april  5, 2010, 19:41:13
Ik las in het 'verlanglijstje' topic dat je ook nog een XXLS400 wilt aanschaffen. Afgebeeld had je 'm in de kleur gloss black, wat ik je wil afraden vanwege krasgevoeligheid en stof.

dat was puur het plaatje. ik wil denk ik geen gloss-black. maar hoe wil je krassen op een sub krijgen? als je hem voorzichtig ergens neerzet en instelt dan hoef je er toch niet meer aan te zitten ;)

Citaat van: JCL op april  5, 2010, 20:32:54
Kat uitgebreid aanhalen, beetje kuffelen, daarna de kamer uit zetten. Kat tevreden (is net een baby, je houdt het warm en gevoeg en het luisterd) en je kan verder. Daarnaast is mijn kat fan van star wars. Beetje oppassen met de nagels, zij wil altijd die lightsabers pakken, dat heb je van die krassen op je pioneer. Een beetje sub is mijn kat ook niet vies van. Kwestie van africhten dus!
zijn niet mijn katten he. zijn van mijn zus. :D ik was toen 2 weken bij hun. en ik had niet door dat ze sierkouzen zo interessant vonden ;D de katten vinden de computer ook heel interessant. ik ben zelf meer a dog person.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op april  5, 2010, 21:42:08
dat was puur het plaatje. ik wil denk ik geen gloss-black. maar hoe wil je krassen op een sub krijgen? als je hem voorzichtig ergens neerzet en instelt dan hoef je er toch niet meer aan te zitten ;)

Hoe was jouw tweeter ook alweer ingedeukt geraakt? ;)

Robbert54

die heeft inmiddels een verbod op mijn slaapkamer!

weet iemand trouwens of je een laptop met vga kunt aansluiten op een plasma? via hdmi of scart??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op april  5, 2010, 23:15:01
die heeft inmiddels een verbod op mijn slaapkamer!

weet iemand trouwens of je een laptop met vga kunt aansluiten op een plasma? via hdmi of scart??

Van VGA naar HDMI zal niet gaan (analoog v.s. digitaal).
Via scart kan wel, mits deze RGB ondersteund.
Anders een verloop van scart naar component.


Robbert54

Citaat van: B. op april  5, 2010, 23:57:51
Van VGA naar HDMI zal niet gaan (analoog v.s. digitaal).
Via scart kan wel, mits deze RGB ondersteund.
Anders een verloop van scart naar component.


er zit dus een VGA en een S-video op die laptop. bestaat er en vga naar scart kabel? of vga naar component?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo