Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

tiptop

Citaat van: The Vampire op februari 25, 2010, 13:11:31
hij klinkt geweldig! flinke verbetering ten opzichte van de philips. veel opener, ruimtelijker, meer detail, klinkt gewoon lekker. stereo swingt de pan uit, en de nieuw HD audioformaten doen je echt even versteld staan! :blink: :o :inlove: :D wat een detail!

Heel goed! 8)

Fijn dat het goed bevalt na al dat wachten :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Snutchz

Zal dat ook iets voor mij zijn? ..of is dat 'n overkill met kleine surround boxjes?  :unsure:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op februari 25, 2010, 15:25:26
Zal dat ook iets voor mij zijn? ..of is dat 'n overkill met kleine surround boxjes?  :unsure:
is geen overkill, maar je zult natuurlijk niet het maximale er uithalen. ik neem aan dat je ook de nieuwe formaten wilt hebben? de 640 is erg vriendelijk geprijsd namelijk
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79


Robbert54

Citaat van: SillentWolf op februari 25, 2010, 19:23:46
Dan doen wij het met een 650  ;D
ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor jou. jij was nr2 op de lijst toch?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Ok.. ik ga dit weekend kijken voor den audio... de 650 is dus dik... ik hou niet van internet shoppen.. er móet 'n zaak voor me in de buurt zijn... wat kost deze? ..waar kan ik de goedkoopste Kefjes halen? ..weet iemand hier nog 'n leuke set te staan?

Ik vond 't enig om me te verdiepen in de TV schermen.. in audio heb ik daar helemaal geen trek in.. dat zal ook door de prijzen komen... want Godsallemachtig... wat is dát allemaal duur zeg... en voordat je klaar bent met den kabeltjes... en het moet natuurlijk wel op elkaar aansluiten... dus help!  :lookaround:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

de adviesprijs van de CA is 1599... er stond hier een tijdje een mooi kef setje te koop.. weet niet of die nog te koop staan. misschien is Canton ook nog wel wat voor je. niet duur, wel degelijk wat is je budget momenteel??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Robbert,

Als het goed is of eind deze week (wat wel niet zal lukken) of ergens volgende week.
Althans dat zei Karel afgelopen week  ;)

Snutchz

Citaat van: The Vampire op februari 25, 2010, 19:39:44
de adviesprijs van de CA is 1599... er stond hier een tijdje een mooi kef setje te koop.. weet niet of die nog te koop staan. misschien is Canton ook nog wel wat voor je. niet duur, wel degelijk wat is je budget momenteel??

zo'n beetje rond de €1000 Robbert.. niet te gek.. niet te bont... 't is maar 'n klein kamertje..  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op februari 25, 2010, 19:43:59
zo'n beetje rond de €1000 Robbert.. niet te gek.. niet te bont... 't is maar 'n klein kamertje..  :laugh:
ai.. red je de 650 dus sowieso niet. 640 makkelijk! ik ga zo naar de mediamarkt, moet ik nog even kijken of die onkyo set er staat die je me destijds hebt gepm'ed?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Mooie aanwinst Robbert 8)

Past ook erg goed in je rack. Zo te horen klinkt ie ook nog goed. Wat wil je, behalve een Velodyne sub, CM7 en Oppo BD83, nog meer?  :P :D

Veel luisterplezier :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op februari 25, 2010, 19:49:33
Mooie aanwinst Robbert 8)

Past ook erg goed in je rack. Zo te horen klinkt ie ook nog goed. Wat wil je, behalve een Velodyne sub, CM7 en Oppo BD83, nog meer?  :P :D

Veel luisterplezier :pompom:
dank je Philip!, ik wil dat laatste: veel luisterplezier ;D ;)

mm, denk dat ik een Velodyne schrap en eerder voor BK ga. budgetair gezien :wacko: ik moet ook nog nieuwe speakerkabels (W&M) en nog 2 HDMI kabels (W&M) en nog een goede interlink. en een huisje, niet geheel onbelangrijk. mijn slaapkamertje van 3 bij 3.5 wordt een beetje vol ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Cambridge audio geluid:

wat erg opvalt bij Hd audio is de detail en de ruimtelijkheid. bij Iron Man bijvoorbeeld hoor je ineens veel meer. en veel duidelijker. het geluid klinkt veel grootser en opener, en is veel meer detail. ook bij BHD is de bass veel mooier aanwezig, niet langer, rommelig of zelfs storend, maar mooi passend bij de rest van het geluid. gedeelte met de black hawk helicopters klinkt echt prachtig, bijna alsof je er in zit. kogels vliegen nog net niet letterlijk langs je oren heen. hoe meer je het geluid open draait hoe meer je geniet van de CA en de CM's daar waar de philips op een gegeven moment storend begon te worden (lees hoofdpijn) blijft de CA geweldig klinken. zeker een goede match dus! bij stereo valt het me op dat het hoog duidelijker aanwezig is. en het laag klinkt veel gecontroleerder. piano's hoor je beter, violen klinken fijner. soms is het net of de intrumenten om je heen staan, de CA stuurt het geluid dus goed de kamer in.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

en nog even weer HT gericht: aangezien ik een nieuwe laptop heb besteld, ben ik ook van plan om series te gaan downloaden, nou zoek ik nog een leuk playertje voor bij de tv waar ik de serie naar toe kan streamen of op een hardeschijf over kan zetten, alleen heb ik echt totaal geen verstand van die dingen, is er nog iets wat jullie mij kunnen aanraden? voor een mooi prijsje? ik zag ergens al een playon! HD mini staan. is dat wat voor mij??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

ik gebruik zelf een hdx-1000 (regelmatig vrij goedkoop op dagaanbieding...schijf erin en go)
kan ook voor je downloaden, zodat je de laptop ontziet.

Robbert54

Citaat van: denoontje op februari 25, 2010, 20:28:48
ik gebruik zelf een hdx-1000 (regelmatig vrij goedkoop op dagaanbieding...schijf erin en go)
kan ook voor je downloaden, zodat je de laptop ontziet.
dan heb ik voor niks zo'n belachelijk dure laptop gekocht :D wat kost zo'n HDX ongeveer dan??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ottovw

Citaat van: The Vampire op februari 25, 2010, 20:21:42
en nog even weer HT gericht: aangezien ik een nieuwe laptop heb besteld, ben ik ook van plan om series te gaan downloaden, nou zoek ik nog een leuk playertje voor bij de tv waar ik de serie naar toe kan streamen of op een hardeschijf over kan zetten, alleen heb ik echt totaal geen verstand van die dingen, is er nog iets wat jullie mij kunnen aanraden? voor een mooi prijsje? ik zag ergens al een playon! HD mini staan. is dat wat voor mij??

Als je niet TE veel eisen hebt dan is de Playon!HD erg leuke apparaat ! Het is een nederlands product en de service is ook erg goed. De layout is echter heel basic en stelt niet veel voor terwijl de software van b.v Popcorn en de HDX wel wat strakker is. Software van de laatste mediaspelers zul je ook wel in andere spelers terug zien. De reden is dat dit een software pakket is wat meerdere mediaspelers op de markt inkoopt.

Een betere naar mijn mening voor je geld maar ook dus stukke duurder is de Dune media spelers. Deze worden gebouwd door panasonic in opdracht van een extern bedrijf. Maar om in te stappen is de Hd playon nogmaals erg aantrekkelijk ! De mini is zonder inbouw van HDD mogelijk, wel erg leuk klein formaat.

denoontje

laatst kwam ie voorbij voor iets van 170 euro geloof ik (zonder schijf)

Alex Groningen

Ik weet je hebt hem al een tijdje. En zo te lezen ben je er zeer tevreden mee. En eindelijk ook nog eens foto's ;D Ziet er werkelijk schitterend uit. Veel luister plezier toegewenst met je mooie Cambridge Audio.

Ottovw

Citaat van: denoontje op februari 25, 2010, 20:43:50
laatst kwam ie voorbij voor iets van 170 euro geloof ik (zonder schijf)

De hd playon mini zie ik voor 99 euro bij de betere winkel en de normale is 139 (hdd mogelijk)

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op februari 25, 2010, 20:50:09
Ik weet je hebt hem al een tijdje. En zo te lezen ben je er zeer tevreden mee. En eindelijk ook nog eens foto's ;D Ziet er werkelijk schitterend uit. Veel luister plezier toegewenst met je mooie Cambridge Audio.
dankjewel Alex! ben er idd erg tevreden mee :pompom: nou alleen nog een fatsoenlijke CD speler of iets van een Oppo :D

Citaat van: Ottovw op februari 25, 2010, 20:36:59
Als je niet TE veel eisen hebt dan is de Playon!HD erg leuke apparaat ! Het is een nederlands product en de service is ook erg goed. De layout is echter heel basic en stelt niet veel voor terwijl de software van b.v Popcorn en de HDX wel wat strakker is. Software van de laatste mediaspelers zul je ook wel in andere spelers terug zien. De reden is dat dit een software pakket is wat meerdere mediaspelers op de markt inkoopt.

Een betere naar mijn mening voor je geld maar ook dus stukke duurder is de Dune media spelers. Deze worden gebouwd door panasonic in opdracht van een extern bedrijf. Maar om in te stappen is de Hd playon nogmaals erg aantrekkelijk ! De mini is zonder inbouw van HDD mogelijk, wel erg leuk klein formaat.
bedankt voor je input. zag hem net staan bij de MM en is idd een erg leuk apparaatje, lekker klein. stond ook een popcornhour 200. wat een vreselijk lelijke bak zeg! de HDx is nog niet eens zo gek veel duurder dan de playon. nog maar even verder googlen dus :D

Citaat van: Ottovw op februari 25, 2010, 21:42:35
De hd playon mini zie ik voor 99 euro bij de betere winkel en de normale is 139 (hdd mogelijk)
klopt hij stond idd voor 139 bij de MM
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op februari 25, 2010, 21:43:55
dankjewel Alex! ben er idd erg tevreden mee :pompom: nou alleen nog een fatsoenlijke CD speler of iets van een Oppo :D


Mischien dat ik er over heen lees. Maar weet je al wanneer je de Oppo of een cd speler gaat aanschaffen?
Wel weer iets leuks om naar uit te zien.

HTip

Citaat van: The Vampire op februari 25, 2010, 19:54:47
dank je Philip!, ik wil dat laatste: veel luisterplezier ;D ;)
Heel goed!

Citaat van: The Vampire op februari 25, 2010, 19:54:47
mm, denk dat ik een Velodyne schrap en eerder voor BK ga. budgetair gezien :wacko: ik moet ook nog nieuwe speakerkabels (W&M) en nog 2 HDMI kabels (W&M) en nog een goede interlink. en een huisje, niet geheel onbelangrijk. mijn slaapkamertje van 3 bij 3.5 wordt een beetje vol ;D
Dat laatste (je huisje) is natuurlijk ook je grootste upgrade, waar je van je set ook nog meer kan genieten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive