Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: celerontje op februari 10, 2010, 02:04:11
Maar als er iets leuks op is terwijl je bij het hete vet staat, is 't wel heel handig! ;)
grapjas zit nog steeds thuis! ben wel hard op zoek naar ander werk of een opleiding

opnemen interesseert me niet
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Got fired? (whether literally or figuratively :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

WickedGame

Citaat van: The Vampire op februari 10, 2010, 02:09:08
grapjas zit nog steeds thuis! ben wel hard op zoek naar ander werk of een opleiding

opnemen interesseert me niet

Hmm van frietbakker naar McDonalds Manager...  :-X  ;D

Humax 5000C wel positieve ervaring mee. Maar of die beter is dan een Samsung 270 al sla je me dood... geen idee  ;D Dit was dan weer mijn "nuttige" bijdrage.

Citaat van: Snutchz op februari  9, 2010, 22:10:10
Ben je nog gelukkig Robbert?  :(

Snutchz wil jou gewoon gelukkig maken... Snutchz koop voor hem nu maar die HD PVR dan is die vast gelukkig.  ;)

JeKa


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Wat een humor weer hier! :clapping:

Maar serieus: zit nog steeds in de ziektewet na een knie operatie. Vrijdag mag ik weer 2 uurtjes werken. Verder ben ik nog aan het kijken naar een opleiding. Forensisch onderzoek lijkt me heel mooi en is heel veel vraag naar, maar dit zou betekenen dat ik eerst nog scheikunde, natuurkunde en wiskunde B erbij moet leren. Dus ben nog niet helemaal zeker.

@GHOSTY: thx :D

@snutchz: wat is dat "gelukkig"  ??? :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Citaat van: The Vampire op februari 10, 2010, 14:22:52
Verder ben ik nog aan het kijken naar een opleiding. Forensisch onderzoek lijkt me heel mooi en is heel veel vraag naar, maar dit zou betekenen dat ik eerst nog scheikunde, natuurkunde en wiskunde B erbij moet leren. Dus ben nog niet helemaal zeker.


Misschien een alternatief...uitbener?

WickedGame

Citaat van: The Vampire op februari 10, 2010, 14:22:52
Wat een humor weer hier! :clapping:

Maar serieus: zit nog steeds in de ziektewet na een knie operatie. Vrijdag mag ik weer 2 uurtjes werken. Verder ben ik nog aan het kijken naar een opleiding. Forensisch onderzoek lijkt me heel mooi en is heel veel vraag naar, maar dit zou betekenen dat ik eerst nog scheikunde, natuurkunde en wiskunde B erbij moet leren. Dus ben nog niet helemaal zeker.


De anatomie van een kroket onderzoeken  ;D

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op februari 10, 2010, 14:22:52
Verder ben ik nog aan het kijken naar een opleiding. Forensisch onderzoek lijkt me heel mooi
Ojee, weer zo'n freak die alle CSI DVD's heeft? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Haha! Nee hoor. Daar is het ook totaal niet mee te vergelijken. Dat is typisch hollywoodstyle.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Inderdaad! ;D
Ik zag een keer een stukje van hoe ze een telefoon traceren... :clapping: Zat ik naar Minority Report of Avatar te kijken ofzo? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Vandaag toch maar de humax aangeschaft. Wat een verbetering zeg! Beeld is veel mooier, rustiger, meer diepte, betere zwartwaarden. Het geluid is ook veel beter, veel voller en meer detail, hij zapt een stuk sneller, heeft een mooier menu en de afstandsbediening reageert echt een stuk beter! Absoluut het geld waard dus!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snowmaster

Citaat van: The Vampire op februari 10, 2010, 20:21:44
Vandaag toch maar de humax aangeschaft. Wat een verbetering zeg! Beeld is veel mooier, rustiger, meer diepte, betere zwartwaarden. Het geluid is ook veel beter, veel voller en meer detail, hij zapt een stuk sneller, heeft een mooier menu en de afstandsbediening reageert echt een stuk beter! Absoluut het geld waard dus!

Eindelijk over op echt digitaal......het werd tijd  :P.

Goede prijs op marktplaats?
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

nee gewoon 149euro bij de scheer en foppen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op februari 10, 2010, 14:22:52
Wat een humor weer hier! :clapping:

Maar serieus: zit nog steeds in de ziektewet na een knie operatie. Vrijdag mag ik weer 2 uurtjes werken. Verder ben ik nog aan het kijken naar een opleiding. Forensisch onderzoek lijkt me heel mooi en is heel veel vraag naar, maar dit zou betekenen dat ik eerst nog scheikunde, natuurkunde en wiskunde B erbij moet leren. Dus ben nog niet helemaal zeker.

@jowi: thx :D

@snutchz: wat is dat "gelukkig"  ??? :D
He,
Dat is mijn 2e optie, Forensische opsporing! leuk zeg. Mijn moeder werkt daar ook. maar dan doet ze alle administratieve afhandelingen.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Dat is toevallig. Lijkt mij echt een hele interessante opleiding! Maar goed dat ik dan de halve havo weer over moet doen is alleen wat minder..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

zoveel. Heb toegepaste psychologie gedaan. En dat vond ik wel erg interessant. Criminologie lijkt me erg mooi. Ben ook gek op dingen ontwerpen. Dus op dat gebied lijkt me ook wel wat. En ik ben gek op grieks, romeins en egyptische geschiedenis. Maar daar kun je niks mee.

Als ik maar een uitdaging heb. Moet mijn hersens nodig weer eens voor iets zinnigs gebruiken :)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snowmaster

Citaat van: The Vampire op februari 10, 2010, 21:02:35
nee gewoon 149euro bij de scheer en foppen.

Ziggo gebruikers bieden "massaal" decoders in ongeopende dozen aan, maar dat is nu iets te laat van mij.   
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

geeft niks. die gaan allemaal voor interactieve tv denk ik
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op februari 10, 2010, 22:32:27
zoveel. Heb toegepaste psychologie gedaan. En dat vond ik wel erg interessant. Criminologie lijkt me erg mooi. Ben ook gek op dingen ontwerpen. Dus op dat gebied lijkt me ook wel wat. En ik ben gek op grieks, romeins en egyptische geschiedenis. Maar daar kun je niks mee.

Als ik maar een uitdaging heb. Moet mijn hersens nodig weer eens voor iets zinnigs gebruiken :)
Forensische psychologie?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Alex Groningen

Had begrepen dat je receiver er is. Dacht laat ik eens kijken in je topic, maar helemaal niks.

HTip

Had het ook in het andere topic gelezen, maar niets hier. Rare prio ;) :D

BTW: Titel van topic moet aangepast worden. Update/Grade 2 van 3!!! :P

In ieder geval: Feli O0 De BD-speler voelt zich nu niet meer zo alleen... :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive