Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

heren bedankt voor jullie input.

JCL: wat je zegt klinkt wel heel erg logisch! bedankt!

@Jeka: daar heb je idd wel een beetje gelijk in. wil wel erg graag nog een sub en nieuwe fronts, maar meer omdat het mijn systeem dan compleet is. belangrijkste voor mij momenteel is het beeld, vandaar dat ik ook nog steeds loop te twijfelen om toch een Oppo of te halen. nieuwe fronts wil ik vooral, omdat ik mijn set dan compleet heb, maar ik kan ze eigenlijk helemaal niet kwijt op mijn kamer. ja kan wel maar dan zullen de CM1's totaal niet meer tot hun recht komen. daarom had ik zelf ook het gevoel dat een sub momenteel veel meer toe zou kunnen voegen. en een sub is toch weer een stuk goedkoper! (bk 400)

je hebt ook helemaal gelijk dat ik gek ben op geld uitgeven en mooie spullen, en weet dan ook zeker dat ik voor de inrichting van een huisje ook nog wel een aardig bedrag kwijt kan zijn. denk dan ook dat ik nu maar gewoon even lekker blijf sparen. en dan misschien toch alleen een subwoofer halen of toch een oppo ;D mocht het nog een tijdje duren voor ik een huisje krijg toegewezen dan kan ik altijd nog beslissen om dan toch maar alvast speakers te halen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Ok.. die gaat pas op z'n 40e 't huis uit  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op februari  6, 2010, 15:10:14
Ok.. die gaat pas op z'n 40e 't huis uit  :P
haha! nee hoor! hoop dit jaar nog!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op februari  6, 2010, 15:13:06
..hoe lang sta je al ingeschreven?
bij de woningstichting 5 jaar en bij nog een andere, gaat het via loting. dus dat is gewoon kwestie van kansspeling
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa

Met 5 jaar moet je bij jou in de regio de huizen voor het uitzoeken hebben lijkt me? Zelfs in de binnenstad van Groningen kom je een aardig eind met 5 jaar namelijk en dat is toch wel wat gewilder dan "dorpjes" in Twente.  ;)

Robbert54

Citaat van: JeKa op februari  6, 2010, 15:20:41
Met 5 jaar moet je bij jou in de regio de huizen voor het uitzoeken hebben lijkt me? Zelfs in de binnenstad van Groningen kom je een aardig eind met 5 jaar namelijk en dat is toch wel wat gewilder dan "dorpjes" in Twente.  ;)
met alle respect, maar dat denk ik niet. Nijverdal is om de een of andere vage reden ontzettend gewild. het aanbod is erg klein. en 70% is zo'n beetje alleen geschikt voor ouderen. dan heb je nog een gedeelte voor urgenten en jongeren tot 22 jaar. en dat wat er tussen zit zijn huurprijzen van 6 tot 800 euro.

en koopwoningen zijn in nijverdal helemaal belachelijk duur.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Robbert, ik ga heel hard duimen voor jou  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Citaat van: The Vampire op februari  6, 2010, 15:37:52
met alle respect, maar dat denk ik niet. Nijverdal is om de een of andere vage reden ontzettend gewild. het aanbod is erg klein. en 70% is zo'n beetje alleen geschikt voor ouderen. dan heb je nog een gedeelte voor urgenten en jongeren tot 22 jaar. en dat wat er tussen zit zijn huurprijzen van 6 tot 800 euro.

en koopwoningen zijn in nijverdal helemaal belachelijk duur.
Get the hell out of that shithole village! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Citaat van: The Vampire op februari  6, 2010, 15:37:52
met alle respect, maar dat denk ik niet. Nijverdal is om de een of andere vage reden ontzettend gewild. het aanbod is erg klein. en 70% is zo'n beetje alleen geschikt voor ouderen. dan heb je nog een gedeelte voor urgenten en jongeren tot 22 jaar. en dat wat er tussen zit zijn huurprijzen van 6 tot 800 euro.

en koopwoningen zijn in nijverdal helemaal belachelijk duur.

Ok, verbaast me!  :)

Snowmaster

Citaat van: celerontje op februari  6, 2010, 15:52:02
Get the hell out of that shithole village! ;D

Het ligt wel direct aan de rand van één van de grootste en mooiste heidevelden/natuurgebieden van Nederland.
Heuvelig terrein met zelfs een 10% helling en vergezicht over de heide zover het oog reikt.
Bij sommige bewoners komen de reeën tot in de achtertuin en weer anderen wonen aan het water van de Regge.
Voor dauwpop en Avonturenpark Hellendoorn komen de bezoekers van verre.
Zo verkeerd is het dus niet, anders lagen de huizenprijzen wel op een normaler niveau  ;)
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

dat is idd wel weer waar. de heide en het bos hier is prachtig! ik woon zelf op steenworp afstand van het bos en de heide. ik woon in wijk noetsele en de huizen prijzen hier zijn echt belachelijk. het centrum daarentegen wordt wel weer flink verpest! ziet er echt niet uit.

Citaat van: Snutchz op februari  6, 2010, 15:45:53
Robbert, ik ga heel hard duimen voor jou  :thumbs-up:
dankjewel Snutchz!

Citaat van: JeKa op februari  6, 2010, 16:05:00
Ok, verbaast me!  :)
;) mensen die uit het westen komen vinden het hier meestal prachtig (de ouderen dan)

Citaat van: celerontje op februari  6, 2010, 15:52:02
Get the hell out of that shithole village! ;D
doe mijn best! zit momenteel nog te kijken naar Borne en Rijssen. vergelijkbaar met nijverdal, maar net iets betaalbaarder
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: The Vampire op februari  6, 2010, 14:58:40
heren bedankt voor jullie input.

JCL: wat je zegt klinkt wel heel erg logisch! bedankt!

@Jeka: daar heb je idd wel een beetje gelijk in. wil wel erg graag nog een sub en nieuwe fronts, maar meer omdat het mijn systeem dan compleet is. belangrijkste voor mij momenteel is het beeld, vandaar dat ik ook nog steeds loop te twijfelen om toch een Oppo of te halen. nieuwe fronts wil ik vooral, omdat ik mijn set dan compleet heb, maar ik kan ze eigenlijk helemaal niet kwijt op mijn kamer. ja kan wel maar dan zullen de CM1's totaal niet meer tot hun recht komen. daarom had ik zelf ook het gevoel dat een sub momenteel veel meer toe zou kunnen voegen. en een sub is toch weer een stuk goedkoper! (bk 400)

je hebt ook helemaal gelijk dat ik gek ben op geld uitgeven en mooie spullen, en weet dan ook zeker dat ik voor de inrichting van een huisje ook nog wel een aardig bedrag kwijt kan zijn. denk dan ook dat ik nu maar gewoon even lekker blijf sparen. en dan misschien toch alleen een subwoofer halen of toch een oppo ;D mocht het nog een tijdje duren voor ik een huisje krijg toegewezen dan kan ik altijd nog beslissen om dan toch maar alvast speakers te halen.

Nijverdal? Dat is nog best in de buurt. Kan me voorstellen dat daar het lastig is om daar een huisje te vinden, het gemiddelde huis ligt vaak buiten bereik van een starter.

Ik heb mijn verhaal redelijk politiek correct geformuleerd. Botter gezegd: een dure BD speler, zeker wanneer die alleen digitaal wordt aangesloten maakt maar weinig verschil met een dure. Een speler van (bijvoorbeeld) 1.000 euro voegt dan geen bal toe. Voor hetzelfde geld koop je prachtige speakers die heel veel meer toevoegen. Wat dat betreft kan ik je upgrade drang wel voorstellen, je bent begonnen aan de CM serie, die wil je nu gewoon graag afmaken. Dat is iets wat ik zelf ook makkelijker zou doen dan een andere dure upgrade. Na mijn idee en ervaring wordt het geluid van een set toch groot en deels bepaald door de kwaliteit van de speakers en de versterker.

Robbert54

en ik kan de CM7's krijgen met 20% korting dus dan wordt het wel verleidelijk. hoewel ik denk dat ik die over een paar jaar ook wel voor het zelfde bedrag kan kopen.

qua blu-ray speler ging het mij vooral om de reviews waarin wordt gezegd dat de oppo zoveel beter is dan de ps3 niet alleen met beeld, maar ook met geluid. en ik speel mijn cd's ook af met de ps3..

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Aan de andere kant, koop voor pak en beet 200 euro een 2e hands CD speler (die van mijn part 10 jaar oud is) en geniet van top kwaliteit. Tip: de Sony ES spelers van midden jaren 90 schijnen geweldig te zijn en kom je vaak voor dit soort prijzen tegen!

celerontje

Robbert wil ook graag regio A-locked BD's afspelen, wat niet kan met een EU PS3. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

zeg Celerontje: welke mod zou ik eigenlijk moeten hebben bij Living Cinema. zie er 3 staan namelijk ???

oh grapje zie er nu maar 1 staan. foutje. wat houdt een RS232 in? dat is toch niet nodig? dat is toch voor de computer?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op februari  6, 2010, 20:13:20
oh grapje zie er nu maar 1 staan. foutje. wat houdt een RS232 in? dat is toch niet nodig? dat is toch voor de computer?
Niet echt interessant voor jou, da's bedoeld voor Creston, Pronto e.d. systemen en vereist de nodige programmeerkennis.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op februari  6, 2010, 20:17:19
Niet echt interessant voor jou, da's bedoeld voor Creston, Pronto e.d. systemen en vereist de nodige programmeerkennis.
hmm.. toch mooi zo'n oppo..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Dat is zeker mooi, en de meeste versies die je kunt kopen, zijn regiovrij  :P  :thumbs-up:

Snutchz

Ron, heb jij nog 'n ijzersterke Aziatische horror flick voor me die ik effe kan streamen?  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op februari  6, 2010, 23:05:28
Dat is zeker mooi, en de meeste versies die je kunt kopen, zijn regiovrij  :P  :thumbs-up:
dat is wel heel fijn! weet jij trouwens of REVO nog een speciale forumprijs heeft?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Dat is een goede vraag.

Ichi the Killer

Dit is een Japanse, zeer geweldadige film.
Of je deze ook onder de horror gerne kan zetten, daar zullen de meningen over verdeeld zijn.

Hij valt zwaar op de maag ... op een vroege zondag ochtend, zonder te veel gegeten te hebben.
Ik heb hem zelf wel gezien en orgineel in bezit


Nog een oude film;

Ricky Oh aka. The Story Of Ricky.

Deze film gaat helemaal nergens over, maar misschien is het wat voor je.
Ook deze heb ik wel eens gezien en orgineel in bezit.

Verder word er op het net ook gekwekt over de film; Audition
Deze film ken ik niet, dus kan je er weinig over vertellen.


Meestal kijk ik de actie gerelateerde Asia films.
Revenge films en thrillers wil ik ook nog wel eens uit Azie kijken. Horror maar heel weinig.
Behalve de door mij genoemde Ichi en Ricky Oh. Die moet je eingelijk voor een Asia liefhebber ... wel gezien hebben.
Bij Ricky moet je een flinke borrel ophebben, en dan kan hij aardig wezen.  ;)


@ Vampire

Geen idee Robbert.

Wel weet ik dat JvB een tijdje geleden de Oppo en de Oppo SE regiovrij ... in de aanbieding had.
Misschien zou je het daar ook eens kunnen proberen.


celerontje

Die aanbieding is inmiddels voorbij. ;)
Maar even narekenen leerde mij dat ondanks de aanbieding Revo alsnog goedkoper was! (en de prijs van de Deense mod heb ik er bovenop geteld!)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!