Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ronin79

 :clapping:

Dan word het een wolf, onder de schaapskleren  :blink:  :hehe:

tiptop

Nou jongens,

Geen topicvervuiling meer!

Terug naar Vampire slaapkamerontwikkelingen ;D


Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ronin79


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

tiptop

Misschien hebben we Robbert iets te bang gemaakt!

Sorry Robbert.

(We zullen niks zeggen over je nieuwe vriendin ;))
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

jongens, jongens, jongens...  :nowink: we doen het eventjes opnieuw: :D


:pompom: :pompom: :pompom: :pompom:mijn laatste aanwinst: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

het is ook een HT aanwinst. aangezien de glazen zo groot zijn dat ik niks geen randen meer voor mijn ogen heb liggen 8)





mooi he??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Joris1971

mwah om een bril nou mooi te gaan noemen...  :tongue2:

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op januari 29, 2010, 17:48:06
jongens, jongens, jongens...  :nowink: we doen het eventjes opnieuw: :D


:pompom: :pompom: :pompom: :pompom:mijn laatste aanwinst: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

het is ook een HT aanwinst. aangezien de glazen zo groot zijn dat ik niks geen randen meer voor mijn ogen heb liggen 8)





mooi he??

Heel mooi hoor. Eindelijk de scherpte van bluray ten volle bekijken 8)


Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

 ;D kijk zo hoort dat! maar het maakt toch meer verschil dan ik dacht.. nu kan ik wel avatar 3D kijken met 2x dezelfde bril op :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Snutchz

..waarschijnlijk is nu ene Ray op zoek naar z'n bril
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JeKa

Citaat van: Snutchz op januari 29, 2010, 18:58:53
..waarschijnlijk is nu ene Ray op zoek naar z'n bril

Ray? Geef die maar een Ban!  :P

sj0er-D

Die Ray-Ban's zijn zo mooi! alleen niet iedereen heeft er het hoofd voor.. tip: de zonnebrilversie met het witte montuur voor de zomer :)




Robbert54

Citaat van: sj0er-D op januari 29, 2010, 19:05:22
Die Ray-Ban's zijn zo mooi! alleen niet iedereen heeft er het hoofd voor.. tip: de zonnebrilversie met het witte montuur voor de zomer :)




is ook erg vet jah!

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

Citaat van: sj0er-D op januari 29, 2010, 19:05:22
Die Ray-Ban's zijn zo mooi! alleen niet iedereen heeft er het hoofd voor.. tip: de zonnebrilversie met het witte montuur voor de zomer :)





Die is inderdaad erg stoer! :P
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

JCL

Heb je al enig idee wanneer de CA binnenkomt? Volgens mij ben je al een aantal weken aan het wachten. Kan me nog herinneren hoe dat bij mij was een jaar geleden, na een tijdje word je er helemaal gek van :P

Robbert54

Hoop volgende week een keer. Als ik niet zoveel andere dingen aan mijn hoofd had dan zou ik idd helemaal gek worden Ja! Ben niet zo'n geduldig persoon. :D handjes en oortjes beginnen wel behoorlijk te jeuken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Zijn toch al wat weken overheen gegaan dat je moet wachten op je receiver.  Kan me dan ook voorstellen dat je dan wat ongeduldig begint te worden. Hoop voor je dat je hem deze week eens binnenkrijgt.

Robbert54

jongens ik heb toch even weer jullie advies nodig.

momenteel ben ik druk aan het sparen voor speakers. de B&W CM7's nou heb ik alleen 1 groot probleem: ruimte op mijn slaapkamer.

mijn slaapkamer is echt propvol. en denk dat de speakers er totaal niet op hun plek zouden staan. ik moet verder ook nog een Sub, een nieuwe decoder en een dedicated blu-ray speler hebben. nu zit ik dus te denken om dat anders eerst te doen.

ik ben ook nog aan het sparen voor een huisje, maar wanneer dit doorgaat zou ik dus ineens al mijn geld daar voor moeten uitgeven en wordt het dus waarschijnlijk moeilijk om nog speakers te halen. (lees dan kan het nog wel een jaar duren)

dit gezegd: wat raden jullie mij nou aan om te doen??


nog even een update betreffende de CA: dit wordt nu begin maart :hmmm: :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Robbert, je hebt reeds pracht spul staan.. why?! ..doe lekker geld wegzetten voor dat huisje  :dry:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Citaat van: The Vampire op februari  5, 2010, 18:12:24
jongens ik heb toch even weer jullie advies nodig.

momenteel ben ik druk aan het sparen voor speakers. de B&W CM7's nou heb ik alleen 1 groot probleem: ruimte op mijn slaapkamer.

mijn slaapkamer is echt propvol. en denk dat de speakers er totaal niet op hun plek zouden staan. ik moet verder ook nog een Sub, een nieuwe decoder en een dedicated blu-ray speler hebben. nu zit ik dus te denken om dat anders eerst te doen.

ik ben ook nog aan het sparen voor een huisje, maar wanneer dit doorgaat zou ik dus ineens al mijn geld daar voor moeten uitgeven en wordt het dus waarschijnlijk moeilijk om nog speakers te halen. (lees dan kan het nog wel een jaar duren)

dit gezegd: wat raden jullie mij nou aan om te doen??


nog even een update betreffende de CA: dit wordt nu begin maart :hmmm: :(

Ik snap het probleem. Misschien kun je per onderdeel bekijken wat je er van verwacht en hoe het tot zijn recht gaat komen, nu en in de toekomst. Van alle dingen die je noemt zijn de speakers het meest waarde vast. Opzich zijn ze dus wel duur, maar de restwaarde is ook het hoog. Daarnaast ben ik van mening dat goede luidsprekers écht een wezelijk verschil maken in een set. Ik zou dus zeker de speakers kopen. Als je dat gedaan hebt, kun je je afvragen of je nog een sub wilt zolang je nog in de kleine slaapkamer zit. CM7 zal van zichzelf wel veel laag hebben en een sub is dus niet strikt noodzakelijk. Hier zou ik dan weer even mee wachten. Een BD speler is altijd een mooie upgrade, maar je hebt ze in heel veel soorten en maten. Een CA BD speler is natuurlijk erg mooi, maar ook erg duur. Ik heb zelf helemaal geen dure BD speler, maar ik betwijfel of een speler van 1000 euro ook echt zoveel beter is (dat ik er het geld voor over zou hebben). Je kan dus ook een wat simpelere speler halen voor pak en beet 200, 300 euro. Of je houdt je PS3 nog een tijdje, of heeft die dingen waar je echt last van hebt? Een nieuwe decoder (TV decoder neem ik aan?) is altijd een prima upgrade en vaak ook niet heel erg duur.

Kortom: ik zou nieuwe speakers kopen en een decoder. Een BD speler kun je er altijd nog bijkopen, net als een sub. Die laatste twee zullen denk ik niet zoveel extra toevoegen in verhouding tot wat het kost. Wat voor een sub ook belangrijk is, je koopt hem voor de ruimte waarin je hem gebruikt. In een ander huis heb je misschien wel een nadere nodig (grotere ruimte dus grotere sub) zolang je niet weet waar je terecht komt blijft dat een risico.

JeKa

Als ik je topic lees heb ik vaak het gevoel dat je erg dwangmatig wil upgraden, maar daarbij soms uit het oog verliest waarom je dat precies wil. Je houdt van mooie spulletjes, dat valt me op en herken ik ook bij mezelf. Kopen is gewoon heerlijk!  :D Upgraden moet niet gaan om het kopen, maar om de vooruitgang die voortkomt uit een gemis of behoefte in je set. Mijn advies aan jou: wacht eerst eens op je CA, geniet een tijdje van wat je dan hebt, analyseer wat je mist en zet geld aan de kant voor je huisje. Geld hebben om je huis naar eigen smaak in te richten is fantastisch! Een HD-decoder kan ik me trouwens nog voorstellen als je veel tv kijkt, is de moeite waard.