Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

JCL

Ziet er goed uit :D Waar heb je de TV eigelijk op staan? Op de center? Of heb je daar nog iets omheen gemaakt? Ik kan mijn center eigelijk niet goed kwijt, maar durf de TV er niet op te zetten.

Robbert54

Citaat van: JCL op januari 18, 2010, 21:56:19
Ziet er goed uit :D Waar heb je de TV eigelijk op staan? Op de center? Of heb je daar nog iets omheen gemaakt? Ik kan mijn center eigelijk niet goed kwijt, maar durf de TV er niet op te zetten.
als je goed kijkt zie je twee dikke balken naast weerszijden van de center staan. die zijn een paar millimeter hoger dan de center. dus de center staat vrij. (zie trouwens net dat voor 1 balk een blu-ray doosje staat) staat hartstikke stevig zo.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Misschien staat het al ergens vermeld in het topic, maar hoe klinken die B&W's nou op zo'n JVC?
Ik ben bekend met je upgrade plannen, maar ben gewoon benieuwd naar je ervaring :)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Philips idd ;) maar klinkt nog behoorlijk goed hoor. Maar kan denk ik pas een objectief antwoord geven wanneer mijn nieuwe receiver er is
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Gooi dan t.z.t. de BD van Tranformers 2 erin en je mag wat je ouders betreft meteen je koffers pakken! :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Citaat van: celerontje op januari 19, 2010, 03:00:35
Gooi dan t.z.t. de BD van Tranformers 2 erin en je mag wat je ouders betreft meteen je koffers pakken! :D :D :D

Ervaring?  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tiptop

Citaat van: The Vampire op januari 19, 2010, 02:54:26
Philips idd ;) maar klinkt nog behoorlijk goed hoor. Maar kan denk ik pas een objectief antwoord geven wanneer mijn nieuwe receiver er is
Ik denk dat je gaat schrikken! (in positieve zin) ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op januari 19, 2010, 13:42:24
Maar jij hebt geen 48 BD's! :P
en jij hebt geen 90 BD's! :P

Maar het zal met transformers nog wel meevallen want een sub komt er voorlopig nog niet. Eerst wat anders! :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

net even 2uur lang op mijn bed gezeten, michael bublé op, volume beetje omhoog, heerlijk! That's Life! Gewoon genieten! :inlove:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Citaat van: The Vampire op januari 19, 2010, 15:00:51
net even 2uur lang op mijn bed gezeten, michael bublé op, volume beetje omhoog, heerlijk! That's Life! Gewoon genieten! :inlove:

En ik maar denken dat je roeping patat bakken was  ;D

Mooie stands, maar ga je ze nog een kleurtje geven die wat meer matched met de B&W's? heb zelf trouwens nog eens nagedacht over de CA Powerbuy maar uiteindelijk doe ik het niet. De noodzaak dat ik mijn receiver upgrade is niet zo hoog. Tegen die tijd koop ik wel een Blu-Ray die Analoge uit heeft en zo kan mijn Marantz nog wel even mee.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Citaat van: The Vampire op januari 19, 2010, 15:00:51
net even 2uur lang op mijn bed gezeten, michael bublé op, volume beetje omhoog, heerlijk! That's Life! Gewoon genieten! :inlove:

En dan heb je wat op mijn Destiny's Child BD aan te merken  :tongue2:

Citaat van: celerontje op januari 19, 2010, 13:14:45
Ik heb Transformers 2 (nog) niet op BD. ;)

Ik wel  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: WickedGame op januari 19, 2010, 15:03:18
En ik maar denken dat je roeping patat bakken was  ;D

Mooie stands, maar ga je ze nog een kleurtje geven die wat meer matched met de B&W's? heb zelf trouwens nog eens nagedacht over de CA Powerbuy maar uiteindelijk doe ik het niet. De noodzaak dat ik mijn receiver upgrade is niet zo hoog. Tegen die tijd koop ik wel een Blu-Ray die Analoge uit heeft en zo kan mijn Marantz nog wel even mee.

:baaa: :P

ja maar daar wacht ik nog even mee. eerst kijken hoe alles uitkomt wanneer ik een eigen huisje heb. in principe vind ik ze niet heel slecht matchen met de speakers maar denk dat zwartachtige beits wel erg mooi zou kunnen staan. of gewoon strak zwart.  of donker grijsachtig iets :wacko:

was de de CA 650BD niks voor je dan? denk dat CA wel een prachtige combi was geweest met je speakers. maar goed, komt vanzelf wel weer wat anders ;)

Citaat van: Madhouse op januari 19, 2010, 15:44:55
En dan heb je wat op mijn Destiny's Child BD aan te merken  :tongue2:

Ik wel  ;D
hey hey! ik ben een groot MB fan! prachtige muziek! lekker ouderwets met modern gecombineerd. zoek meer van dat soort artiesten (tips zijn welkom)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Citaat van: The Vampire op januari 19, 2010, 19:22:58
:baaa: :P

ja maar daar wacht ik nog even mee. eerst kijken hoe alles uitkomt wanneer ik een eigen huisje heb. in principe vind ik ze niet heel slecht matchen met de speakers maar denk dat zwartachtige beits wel erg mooi zou kunnen staan. of gewoon strak zwart.  of donker grijsachtig iets :wacko:

was de de CA 650BD niks voor je dan? denk dat CA wel een prachtige combi was geweest met je speakers. maar goed, komt vanzelf wel weer wat anders ;)
hey hey! ik ben een groot MB fan! prachtige muziek! lekker ouderwets met modern gecombineerd. zoek meer van dat soort artiesten (tips zijn welkom)
Alleen jammer dat ie zo raar loopt te doen tijdens zijn live shows ::) :P (jaja, ik heb 'm ook) ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op januari 19, 2010, 19:22:58
ik ben een groot Marco Borsato fan! prachtige muziek! lekker ouderwets met modern gecombineerd. zoek meer van dat soort artiesten (tips zijn welkom)


;) ;D

JeKa


Robbert54

Citaat van: tiptop op januari 19, 2010, 20:02:51
Alleen jammer dat ie zo raar loopt te doen tijdens zijn live shows ::) :P (jaja, ik heb 'm ook) ;D
dat vind ik juist mooi. en herken er veel in ;D :-X

@ ALEX: :tongue2: :tongue2: :tongue2:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op januari 20, 2010, 01:04:25
dat vind ik juist mooi. en herken er veel in ;D :-X

@ ALEX: :tongue2: :tongue2: :tongue2:
You're just a freak, like him!

:P :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

at least I`m funny! in a very scary way....
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo