Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Fabian92

#900
Citaat van: The Vampire op november  6, 2009, 23:26:43
...

maar het gaat nu iig weer helemaal goed! :pompom: :pompom:

Mooizo, dat is het belangrijkst  :pompom:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

zo back 2 business:

las net dat de Arcam AVR 500 ook nog uit ging komen. zou het goedkopere broertje worden van de 600 maar helaas gaat deze nog ver boven mijn budget zitten dus voorlopig nog steeds erg benieuwd naar de CA.

heb mijn zoektocht budget inmiddels verhoogt van max 800 naar max 1500.. zo goed voor de portemonnee he die hobby :confused:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Citaat van: The Vampire op november  6, 2009, 13:38:22
Bedankt heren! Lig nu op de kamer te wachten op de operatie. Alles is meer dan een uur uitgelopen. Dus zal wel weer lekker laat worden vandaag. Ben iig erg benieuwd naar de uitkomst. En hoop idd dat er niet uit komt wat nooff aangaf. Nooff wens je vriendin ook beterschap!
Bedankt Robbert!

Wat was de uitslag? Sorry als ik er overheen gelezen heb  ;)

Beterschap nu  :thumbs-up:

Robbert54

Citaat van: Nooff op november  7, 2009, 14:59:59
Bedankt Robbert!

Wat was de uitslag? Sorry als ik er overheen gelezen heb  ;)

Beterschap nu  :thumbs-up:
jij ook bedankt Nooff. ik had een scheur in de miniscus en verder veel rotzooi in de knie waardoor die dus geheel pijnlijk was. gelukkig verder niks met de banden oid. de de miniscus is er nu uit en de knie is schoongemaakt en nu is het herstellen, alleen momenteel heb ik meer last van mijn rug van die misgeprikte ruggeprik dan van mijn knie, want die is lekker stevig verpakt.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje


De Lange

Hoi,

De foto is inderdaad van mijn set (zie HIFI.nl). Moet nog een beetje uitvogelen hoe het forum werkt..
Maar een eigen topic is dus niet het zelfde als de showcase?

Robbert54

Citaat van: De Lange op november  7, 2009, 19:46:48
Hoi,

De foto is inderdaad van mijn set (zie HIFI.nl). Moet nog een beetje uitvogelen hoe het forum werkt..
Maar een eigen topic is dus niet het zelfde als de showcase?
nee bij een showcase kun je je set showen zeg maar

je kunt hier: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=35.0 je eigen topic aanmaken waar iedereen dan ook in kan reageren. dus zoals u nu bij mij doet ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Heftige paar dagen heb je achter de rug zeg :o

Beterschap en spoedig herstel!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Alex Groningen


Perfectionist

Citaat van: The Vampire op november  7, 2009, 16:51:48
jij ook bedankt Nooff. ik had een scheur in de miniscus en verder veel rotzooi in de knie waardoor die dus geheel pijnlijk was. gelukkig verder niks met de banden oid. de de miniscus is er nu uit en de knie is schoongemaakt en nu is het herstellen, alleen momenteel heb ik meer last van mijn rug van die misgeprikte ruggeprik dan van mijn knie, want die is lekker stevig verpakt.

Beterschap!
Een beter forum begint bij jezelf.

Koen K

Jeetje, heftig man. Mijn meniscus heb ik een keer gescheurd en dat was absoluut geen pretje, laat staan als je eraan geopereerd wordt op deze manier! :-X

Heel veel beterschap en sterkte gewenst!

Robbert54

heren, dank u allemaal.  :thumbs-up: :thumbs-up:

was idd heftig dagje, maar alles gaat weer goed nu,  :pompom: dus me is weer happy ;D het is allemaal nog wel vrij pijnlijk. en een rugleuning is nog steeds gevoelig door die ruggeprik.  :crazy:

had ik ook maar niet zo'n grote mond moeten hebben dat het allemaal appeltje eitje zou zijn :-X ;D

nu weer aant het kijken naar receivers: zie ik net dat de CA 650R van de website is gehaald :blink: mmm...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

mmm, kan een arcam avr 350 halen 2ehands voor 850euro :dontgetit: :confused: is dit duur?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Leuke prijs.

Alleen.......... jij brengt jezelf continu aan het twijfelen...
...wat is daar het nut van? ;) ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

het nut is dat ik zoveel mogelijk waar voor mijn geld wil hebben
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Tip: wacht dan tot je een ons weegt, dan wordt het vanzelf supergoedkoop! :D

Neem lekker die Cambridge, klaar! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Citaat van: The Vampire op november  9, 2009, 01:04:26
mmm, kan een arcam avr 350 halen 2ehands voor 850euro :dontgetit: :confused: is dit duur?
Is er een mogelijkheid om thuis uit te proberen?

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november  9, 2009, 01:23:00
het nut is dat ik zoveel mogelijk waar voor mijn geld wil hebben

En vervolgens als je denkt dat je het lijstje hebt gevonden komt er weer een betere kandidaat, en zo maak je jezelf alleen maar gekker.

Even wat concrete vragen:

- Wat zijn je eisen aan de receiver?
- Hoelang wil je de receiver minimaal gebruiken alvorens te upgraden?
- De speakers die je nu aanstuurt zijn dat je definitieve speakers of ga je die ook upgraden?

AVR350 is een hele mooie receiver, en op B&W een mooie match. Ondersteunt dan wel geen nieuwe HD audio decoders, maar heeft wel de analoge inputs zodat met een blu-ray speler met ingebouwde codecs je wel gebruik kan maken van het betere geluid. Als je hem op proef mag nemen dan zeker doen.

Je andere keuzes:

- Cambridge, geen oordeel over nooit gehoord.
- Arcam AVR500/600 stuk duurder maar wel de nieuwe codecs, of die in versterking zoveel beter zijn als de AVR350 is maar de vraag.


MartijnR

Citaat van: WickedGame op november  9, 2009, 07:31:33
En vervolgens als je denkt dat je het lijstje hebt gevonden komt er weer een betere kandidaat, en zo maak je jezelf alleen maar gekker.

Even wat concrete vragen:

- Wat zijn je eisen aan de receiver?
- Hoelang wil je de receiver minimaal gebruiken alvorens te upgraden?
- De speakers die je nu aanstuurt zijn dat je definitieve speakers of ga je die ook upgraden?

AVR350 is een hele mooie receiver, en op B&W een mooie match. Ondersteunt dan wel geen nieuwe HD audio decoders, maar heeft wel de analoge inputs zodat met een blu-ray speler met ingebouwde codecs je wel gebruik kan maken van het betere geluid. Als je hem op proef mag nemen dan zeker doen.

Je andere keuzes:
- Cambridge, geen oordeel over nooit gehoord.
- Arcam AVR500/600 stuk duurder maar wel de nieuwe codecs, of die in versterking zoveel beter zijn als de AVR350 is maar de vraag.

Verstandige opmerkingen. Maak een lijst met wensen/eisen, bepaal je budget en laat je hier niet (al te veel) van af brengen door wat op het forum door anderen wordt geroepen. Het is je eigen portemonnee waar je over beslist en je bepaalt zelft hoe lang je gebakken wil zitten met je "nieuwe" apparatuur.

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Nooff

Die arcam en de Cambridge ontlopen elkaar niet echt. Persoonlijk zou ik gewoon lekker voor de Cambridge gaan, heeft ook de nieuwste specs en dan ben je gewoon meteen van het gezeik af.  ;)

denoontje

Uiteindelijk gaat het mde match, dus eigenlijk luisteren, heb je camebridge en arcam al eens op je speakers gehoord?
Of heb je oook andere merken geprobeerd (Denon, marantz etc)

Ik zou voor nieuwste codecs gaan, zolang er geen bd speler is met volledig goed bassmanagement die ook nog eens betaalbaar is. daarbij komen dan ook de kosten van evt 6 dropeveters ;-).

Bij een Denon met zijn 3808 heeft alle codecs, is nu goedkoop vanwege opvolging en zet er evt een 2500bt bij.
Deze kost in die heimatt ook erg weinig. Is alleen een loopwerk en ip heb je meer ook niet nodig, want de rest gebeurt in de 3808 (of onkkyo, of marantz, of...). Dan heb je echt een knappe set.

Al weet je dat er over 3 jaar wellicht weer een nieuw format is.......dat is nu eenmaal onze hobby
maar deze recievers hebben vaak ook een 7.1 ingang, dus je kunt er voorlopig mee vooruit.

Robbert54

heren bedankt voor jullie heldere en eerlijke reacties weer. soms maak ik het mezelf idd moeilijker door meer keuzes aan te halen, en dit forum te gebruiken als advies, maar aan de andere kant heb ik nog nooit spijt gehad van een aankoop juist, omdat ik het op deze manier doe.

Citaat van: JeKa op november  9, 2009, 07:22:51
Is er een mogelijkheid om thuis uit te proberen?
nee, die is er niet, dat is het probleem. de receiver staat in het zuiden des lands en momenteel kan ik daar sowieso niet komen, omdat ik nog op krukjes loop. zou dan wel mijn eigen speakers mee kunnen nemen, maar ja dan heb je nog niet een situatie zoals thuis

Citaat van: MartijnR op november  9, 2009, 11:39:10
Verstandige opmerkingen. Maak een lijst met wensen/eisen, bepaal je budget en laat je hier niet (al te veel) van af brengen door wat op het forum door anderen wordt geroepen. Het is je eigen portemonnee waar je over beslist en je bepaalt zelft hoe lang je gebakken wil zitten met je "nieuwe" apparatuur.

Martijn
dit heb ik in dit topic al een paar keer gedaan en beide monsters vallen in mijn eisenlijst.

Citaat van: WickedGame op november  9, 2009, 07:31:33
En vervolgens als je denkt dat je het lijstje hebt gevonden komt er weer een betere kandidaat, en zo maak je jezelf alleen maar gekker.

Even wat concrete vragen:

- Wat zijn je eisen aan de receiver?
- Hoelang wil je de receiver minimaal gebruiken alvorens te upgraden?
- De speakers die je nu aanstuurt zijn dat je definitieve speakers of ga je die ook upgraden?

AVR350 is een hele mooie receiver, en op B&W een mooie match. Ondersteunt dan wel geen nieuwe HD audio decoders, maar heeft wel de analoge inputs zodat met een blu-ray speler met ingebouwde codecs je wel gebruik kan maken van het betere geluid. Als je hem op proef mag nemen dan zeker doen.

Je andere keuzes:

- Cambridge, geen oordeel over nooit gehoord.
- Arcam AVR500/600 stuk duurder maar wel de nieuwe codecs, of die in versterking zoveel beter zijn als de AVR350 is maar de vraag.


dat zijn wel goede vragen die je stelt. ik heb mijn vorige receiver zo'n 7 jaar gehad nu, en is nog steeds in prima staat, maar is wel aan een upgrade toe, hoe lang ik de volgende receiver wil gebruiken weet ik dus ook niet, zolang hij aan mijn eisen blijft voldoen, nadeel van dit forum is wel dat ik steeds meer eisen ga stellen aan wat ik wil, en ook steeds beter weet waar ik naar moet luisteren. maar daarom luister en kijk ik liever ook alleen het liefst naar wat ik zelf heb, want dan hoor je ook niet hoe het beter kan ;D maar even zonder gekheid

hoe lang wil ik hem houden: geen idee, ben niet van plan om binnen vijf jaar weer up te graden iig.
qua speakers: het is de bedoeling dat deze uiteindelijk als rears gaan dienen en er CM7's of 9's of igv een kleine ruimte CM5's als fronts komen. verder is het de bedoeling dat er nog een sub bij komt.

Citaat van: Nooff op november  9, 2009, 12:25:55
Die arcam en de Cambridge ontlopen elkaar niet echt. Persoonlijk zou ik gewoon lekker voor de Cambridge gaan, heeft ook de nieuwste specs en dan ben je gewoon meteen van het gezeik af.  ;)
dat weet ik dus niet, zit nogal een prijsverschil in die twee, en nou weet ik dat cambridge veel gebruik maakt van zo goedkoop mogelijke inkoop, maar toch.

bijkomend probleem voor mij is nog steeds mijn darmklachten, ik kan dus niet zomaar ergens naar toe gaan en even luisteren, zou graag een dag uittrekken en lekker gaan luisteren, alleen moet ik dan gelijk naar enschede of verder, en dan zit ik dus met mijn buik.

Citaat van: denoontje op november  9, 2009, 12:49:35
Uiteindelijk gaat het mde match, dus eigenlijk luisteren, heb je camebridge en arcam al eens op je speakers gehoord?
Of heb je oook andere merken geprobeerd (Denon, marantz etc)

Ik zou voor nieuwste codecs gaan, zolang er geen bd speler is met volledig goed bassmanagement die ook nog eens betaalbaar is. daarbij komen dan ook de kosten van evt 6 dropeveters ;-).

Bij een Denon met zijn 3808 heeft alle codecs, is nu goedkoop vanwege opvolging en zet er evt een 2500bt bij.
Deze kost in die heimatt ook erg weinig. Is alleen een loopwerk en ip heb je meer ook niet nodig, want de rest gebeurt in de 3808 (of onkkyo, of marantz, of...). Dan heb je echt een knappe set.

Al weet je dat er over 3 jaar wellicht weer een nieuw format is.......dat is nu eenmaal onze hobby
maar deze recievers hebben vaak ook een 7.1 ingang, dus je kunt er voorlopig mee vooruit.
denon was in eerste instantie ook wat ik wou, maar merk nu dat ik stereo ook steeds aantrekkelijker begin te vinden, en de 3808 is bijna nergens meer te koop. ik weet iig geen zaak waar ik hem dan ook nog fatsoenlijk kan beluisteren, of die de service geeft om hem bij mij thuis te beluisteren.

staat er nog een bij de expert bij ons maar die vragen: schrik niet: 1799 euro

wat je zegt met de dropveters heb je ook wel helemaal gelijk in.



nu ik alles zo aan het quoten ben denk ik dat ik de arcam maar gewoon laat staan, en toch voor een receiver ga met de nieuwste formaten...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

Check even net over de grens dan of de duitste mp voor denon.
ps grobi (sponsor) heeft 'm nog op zijn website staan