Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

ksi

Hmm je zou toch wel verwachten dat de reviews meestal wat eerder zijn en als je over 16 nov spreekt. Dan moet vandaag of morgen hier toch wel iets over bekend zijn .... Nahja ik blijf het volgen iig.

Robbert54

komt denk ik omdat ze de datum constant hebben verschoven. hoop wel dat ze nu dan ook een perfect product hebben afgeleverd. zal ook een gaan zoeken naar reviews. is de 640r V2 nou wel uitgekomen in de US? anders is dit toch hetzelfde model?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

nog steed geen reciever, dan heb je nu al geld voor die grote jongens die hier op het forum te koop staan ;-)

Robbert54

Citaat van: denoontje op november  4, 2009, 21:09:27
nog steed geen reciever, dan heb je nu al geld voor die grote jongens die hier op het forum te koop staan ;-)
praat me nou niks aan dan!! >:( het is al zo'n moeilijke hobby :tongue2:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JeKa


tiptop

Ben zelf ook wel benieuwd naar de 650R. Zal ik 'm ruilen tegen mijn Jadis en CA 840W eindversterker? ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november  5, 2009, 00:23:19
ik wacht en neem dan als nog even de tijd.. hoop ik :-X

Dat hou je niet vol  :tongue2:

Weet je wat nog irritanter is, je hebt iets en wilt dan meer/beter/mooier etc :D I've been there done that. Kan me nu nog heugen dat ik mijn Aiwa setje het einde vond. Tja en toen kwam het virus en ik ben blijkbaar resistent tegen pilletjes  ;D


tiptop

Citaat van: WickedGame op november  5, 2009, 20:39:57
Dat hou je niet vol  :tongue2:

Weet je wat nog irritanter is, je hebt iets en wilt dan meer/beter/mooier etc :D I've been there done that. Kan me nu nog heugen dat ik mijn Aiwa setje het einde vond. Tja en toen kwam het virus en ik ben blijkbaar resistent tegen pilletjes  ;D


Er schijnt wel een vaccin voor te bestaan (H0M1), maar die is giftig en kan chronische doofheid en blindheid veroorzaken. :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

WickedGame

Citaat van: tiptop op november  5, 2009, 20:44:49
Er schijnt wel een vaccin voor te bestaan (H0M1), maar die is giftig en kan chronische doofheid en blindheid veroorzaken. :P

Hmm dan wil ik graag nooit dat vaccin hebben, dan maar een audio-virus  ;D

Robbert54

Citaat van: WickedGame op november  5, 2009, 20:39:57
Dat hou je niet vol  :tongue2:

Weet je wat nog irritanter is, je hebt iets en wilt dan meer/beter/mooier etc :D I've been there done that. Kan me nu nog heugen dat ik mijn Aiwa setje het einde vond. Tja en toen kwam het virus en ik ben blijkbaar resistent tegen pilletjes  ;D


ik ben eigenlijk met alles zo :( je hoort mij ook niet zeggen dat dat een goede eigenschap is ;D

ga toch proberen het vol te houden! wil een keer verstandig een aankoop doen, ipv verliefd worden en gelijk kopen kopen kopen ;D

het virus heeft jou trouwens meer te pakken! jij bent echt flink aan het upgraden :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

morgen trouwens een belangrijke dag:

word weer aan mijn knie geopereerd, dit keer word de miniscus er wel uitgehaald en word de rest van mijn knie ook onderzocht, omdat de pijn bij mij aan alle kanten zit en dat onmogelijk door alleen de miniscus kan komen. kwart over twaalf moet ik in het ziekenhuis zijn en vanaf 08.00 mag ik al niks meer eten. en nog veel erger: GEEN KOFFIE! das toch erg.. maar goed, hoop dat alles goed gaat :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Citaat van: The Vampire op november  6, 2009, 00:57:09
morgen trouwens een belangrijke dag:

word weer aan mijn knie geopereerd, dit keer word de miniscus er wel uitgehaald en word de rest van mijn knie ook onderzocht, omdat de pijn bij mij aan alle kanten zit en dat onmogelijk door alleen de miniscus kan komen. kwart over twaalf moet ik in het ziekenhuis zijn en vanaf 08.00 mag ik al niks meer eten. en nog veel erger: GEEN KOFFIE! das toch erg.. maar goed, hoop dat alles goed gaat :thumbs-up:

Aii, sterkte! M'n vriendin heeft er ook last van, al zo'n 2 jaar bijna. Bij haar zit er een scheur in de voorste kruisband (bij de aanhechting) welke vervolgens door de verslapping weer schuurt over de kniebanden. Niets anders dan vocht en pijn. Ik hoop voor je dat je dat niet krijgt te horen  ;)

Valkyrie

Citaat van: The Vampire op november  6, 2009, 00:57:09
morgen trouwens een belangrijke dag:

word weer aan mijn knie geopereerd, dit keer word de miniscus er wel uitgehaald en word de rest van mijn knie ook onderzocht, omdat de pijn bij mij aan alle kanten zit en dat onmogelijk door alleen de miniscus kan komen. kwart over twaalf moet ik in het ziekenhuis zijn en vanaf 08.00 mag ik al niks meer eten. en nog veel erger: GEEN KOFFIE! das toch erg.. maar goed, hoop dat alles goed gaat :thumbs-up:

Sterkte! ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november  6, 2009, 00:54:18
ik ben eigenlijk met alles zo :( je hoort mij ook niet zeggen dat dat een goede eigenschap is ;D

ga toch proberen het vol te houden! wil een keer verstandig een aankoop doen, ipv verliefd worden en gelijk kopen kopen kopen ;D

het virus heeft jou trouwens meer te pakken! jij bent echt flink aan het upgraden :worship:

Mijn upgrade drang was niet groot, maar liep tegen aanbiedingen aan die ik niet kon laten lopen. En dat komt nou altijd op hele verkeerde momenten. De 803D was bewust overigens, de Classé was echt compleet onbewust, die kwam op mijn pad en ik hapte. Maar ben er nog niet... zijn nog een paar dingen op de lijst die we nog moeten strepen. Maar alles op zijn tijd nu, heb nu compleet geen haast, geniet nu elke avond van een heerlijk stuk hifi.

Toen ik nog studeerde (niet eens zo lang geleden want ben nog maar 26). Wilde ik ook altijd alles kopen wat ik mooi vond, maar in die tijd ben ik bewuster gaan denken van wat ik echt wilde, welke klank ik mooi vond en welke merken mij aanstonden. En op die basis luisteren, luisteren en nog eens luisteren tot ik tevreden was. Nu doe ik dat ook wel, maar in het high-end circuit is alles wel mooi en praat je al snel niet meer over beter maar meer over anders.

WickedGame

Citaat van: The Vampire op november  6, 2009, 00:57:09
morgen trouwens een belangrijke dag:

word weer aan mijn knie geopereerd, dit keer word de miniscus er wel uitgehaald en word de rest van mijn knie ook onderzocht, omdat de pijn bij mij aan alle kanten zit en dat onmogelijk door alleen de miniscus kan komen. kwart over twaalf moet ik in het ziekenhuis zijn en vanaf 08.00 mag ik al niks meer eten. en nog veel erger: GEEN KOFFIE! das toch erg.. maar goed, hoop dat alles goed gaat :thumbs-up:

Sterkte  :thumbs-up:

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

Bedankt heren! Lig nu op de kamer te wachten op de operatie. Alles is meer dan een uur uitgelopen. Dus zal wel weer lekker laat worden vandaag. Ben iig erg benieuwd naar de uitkomst. En hoop idd dat er niet uit komt wat nooff aangaf. Nooff wens je vriendin ook beterschap!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Citaat van: tiptop op november  6, 2009, 23:12:08
Sterkte Vampire. :thumbs-up:

Hoe is het nu inmiddels?
had beter gekund.

eerste keer was appeltje eitje, dacht dus nu ook weer. zei dit met mijn grote bek dus ook tegen mijn buurman: stelt niks voor joh! niet dus.

begon al goed:

zou om 1u worden geholpen maar dat werd half drie, vervolgens was mijn screening er niet (voor de ruggeprik) of die was iig niet vindbaar, gelukkig hadden ze de screening van vorig jaar nog, die eigenlijk maar 3 maand geldig was, maar aangezien er niks is verandert in 1 jaar mochten ze die nog gebruiken.

vervolgens de ruggeprik. 5x misgeprikt, en maar lopen porren in mijn rug. en dat was pijnlijk. ik ben absoluut geen watje wat pijn betreft, maar ik ging bijna van mijn stokje (ook omdat ik nuchter moest blijven, dus niks had gegeten) de zesde keer was het eindelijk goed, operatie zelf was een eitje, , maar vervolgen kwam de verdovingdie tot mijn middel had moet komen tot op mijn borstkast, waardoor ik nog maar heel moeilijk kon ademhalen. maar daarna ging het echt helemaal mis.

werd naar de controlekamer gebracht, waar ik lijkbleek binnen kwam, en de zuster gelijk verschrikt oh god hoorde zeggen. en dat wil je niet horen als patiënt. bleek dat ze me geen vocht toe hadden gediend, dus ik begon helemaal weg te zakken, moest ook nog overgeven en daarna zakte ik bijna helemaal weg.

vervolgens endifrine ??? gekregen, vervolgens in slaap gevallen, wanneer ik weer werd wakker geschud omdat mijn hartslag erg laag was. en volgens de zusters hoefde ik me geen zorgen te maken, maar ze liepen wel in paniek om mij heen. daarna nog 2x iets gekregen, geen idee wat, maar toen begon ik weer weg te zakken en uiteindelijk ben ik in slaapgevallen, waarna het uiteindelijk steeds beter ging.

vervolgens in de eigen kamer het verhaal vertellen waarop een zuster zei:ach valt allemaal wel mee piepert, waarop de broeder zei dat ik tot 2x toe een bepaald iets had gekregen, (weet nog steeds niet wat) waarop ze toch even schrok en haar excus aanbod voor het foute grapje,

blijkbaar was er iets niet helemaal goed gegaan.

de ruggeprik was bij mijn buurman ook al niet goed gegaan en hij had de verdoving ook tot op zijn borst gevoeld..

maar goed, ben nu weer thuis en heb nu meer last van mijn rug van die prikken dan van mijn knie ;D maar het gaat nu iig weer helemaal goed! :pompom: :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!