Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

royal d

Je had toch een houtenkleur center speakers of heb ik iets gemist :P

Ik vind de B&W mooi om te zien maar er zijn voor dat bedrag ook hele andere mooie speakers te koop :)

Terugkomend op je vraag: ff doorsparen voor de cm7 :)

Fabian92

Die in het zwart zien er wel erg goed uit  :inlove:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

Citaat van: Kamidioblitz op juni 14, 2009, 11:43:21
Kami vind ze prachtig. Heel mooi dat contrast tussen het geel van de woofer en het hoogglanszwart :clapping: :headbanging:.
dat is dus precies wat ik ook zo mooi vind! en die chromen randen maken het helemaal af :inlove: en zie: Kami klinkt wel O0 ;)

Citaat van: D.E. op juni 14, 2009, 11:58:10
Je had toch een houtenkleur center speakers of heb ik iets gemist :P

Ik vind de B&W mooi om te zien maar er zijn voor dat bedrag ook hele andere mooie speakers te koop :)

Terugkomend op je vraag: ff doorsparen voor de cm7 :)
ja klopt, in Wengé. maar ik vind zwart toch nog wel weer een stukje mooier. ik Vind ze in wenge ook heel mooi, maar als het frontje er dan op zit dan lijkt hij ineens 20 jaar oud :( en in helemaal zwart vind ik hem ook dan echt wel  O0 en de center kan ik altijd nog vervangen..

Citaat van: Fabian92 op juni 14, 2009, 12:32:52
Die in het zwart zien er wel erg goed uit  :inlove:
:pompom:

in het zwart met front (dit zijn wel de cm9's)



en de Wengé kleur



|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

WickedGame

Zwart staat naar mijn mening veel mooier. Enige nadeel van die glansbakken is dat het ontiegelijk veel stof aantrekt cq. eerder opvalt. Dus ben je niet vies van wat ordinair poetswerk dan is zwart natuurlijk de kleur! Vind je poetsen iets wat 1 keer in de 8 maanden moet gebeuren dan is zwart een enge kleur, nou ja kan je wel zeggen na 8 maanden dat ze wit zijn  ;D

AnubisNefer

Je hebt ook anti-statische poetsmiddel geloof ik. Iemand op deze forum had het erover.

Voor de rest zou ik voor de CM7 gaan. ! O0    Of even doorsparen voor de CM9
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

MLCinema

Duidelijk zwart. Veel strakker. Moet toch ook je center eraan geloven ;D. Weg argument om bij B&W te blijven :-X
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Mooie speakers! Ik zou zeker voor zwart gaan (wat een verrassing hè? ;D), maar hoogglans geeft wel veel reflectie. Daarom heb ik voor zijdeglans gekozen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sol

Stem uitgebracht, denk dat je het al wel kunt raden.
Qua receiver: houdt de markt sectie op het forum goed in de gaten! Zitten soms absolute nobrainers tussen. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

-madison-

Absoluut de CM7's! nog even volhouden dus!  :thumbs-up:
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Robbert54

#359
 :( vandaag echt een rotdag achter de rug. heb mijn hondje in laten slapen. hij had een lekke hartklep en vocht achter de longen. het was een ontzettend moeilijke beslissing, omdat het echt een vechtertje was. maar hij had nu al een week niks meer gegeten, en de medicijnen kreeg hij ook niet meer naar binnen. hij stond alleen nog op om te plassen, en voor de rest was ie alleen maar bezig met ademhalen en als hij geluk had dan viel hij in slaap.. en dan klonk hij wat minder benauwd. ik denk dus dat dit echt wel het beste voor hem was, maar toch. als ik dan vanavond zo thuis kom van mijn werk dan mis je toch wel heel erg dat kwispelende beestje wat je vrolijk op staat te wachten.. erg moeilijk, maar ga er vanuit dat ik het beste heb gedaan voor hem.. :unsure: :(

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

duidelijke meerderheid voor de CM7's dus :unsure:

Citaat van: WickedGame op juni 15, 2009, 09:11:15
Zwart staat naar mijn mening veel mooier. Enige nadeel van die glansbakken is dat het ontiegelijk veel stof aantrekt cq. eerder opvalt. Dus ben je niet vies van wat ordinair poetswerk dan is zwart natuurlijk de kleur! Vind je poetsen iets wat 1 keer in de 8 maanden moet gebeuren dan is zwart een enge kleur, nou ja kan je wel zeggen na 8 maanden dat ze wit zijn  ;D
als het goed is dan heeft chulin een anti stof middel. dus dan smeer ik dat er wel op. verder stof ik mijn tv ook 3x in de week af dus dat zit wel goed.

mijn grootste kopzorg is eerder hoe ik ze in de slaapkamer ga plaatsen :withstupid:

Citaat van: AnubisNefer op juni 15, 2009, 12:35:17
Je hebt ook anti-statische poetsmiddel geloof ik. Iemand op deze forum had het erover.

Voor de rest zou ik voor de CM7 gaan. ! O0    Of even doorsparen voor de CM9
dat was dus chulin geloof ik. de 7 is trouwens echt de max. anders draai ik net zo door als met mijn tv :-X :devil:

Citaat van: HTip op juni 15, 2009, 18:18:38
Mooie speakers! Ik zou zeker voor zwart gaan (wat een verrassing hè? ;D), maar hoogglans geeft wel veel reflectie. Daarom heb ik voor zijdeglans gekozen.
reflectie maak ik me eigenlijk niet zoveel zorgen om. en mocht ik er last van hebben dan verzin ik er snel genoeg wat op. :notify:

Citaat van: Sol op juni 15, 2009, 19:21:39
Stem uitgebracht, denk dat je het al wel kunt raden.
Qua receiver: houdt de markt sectie op het forum goed in de gaten! Zitten soms absolute nobrainers tussen. ;)
was mij ook al opgevallen, moet me alleen eens wat verder gaan verdiepen in de manier waarop de nieuwe audioformaten worden ondersteund. de ps3 blijft sowieso, omdat ik er ook spellen op speel. maar zie wel wat er tweedehands nog vrij komt.

Citaat van: -madison- op juni 15, 2009, 20:16:18
Absoluut de CM7's! nog even volhouden dus!  :thumbs-up:
deze week word spannend, ik moet mijn auto nog laten keuren, en ben erg benieuwd of me dat nog veel gaat kosten. anders duurt het sowieso nog een maand...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-madison-

Citaat van: Robbert54 op juni 16, 2009, 00:29:10
:( vandaag echt een rotdag achter de rug. heb mijn hondje in laten slapen. hij had een lekke hartklep en vocht achter de longen. het was een ontzettend moeilijke beslissing, omdat het echt een vechtertje was. maar hij had nu al een week niks meer gegeten, en de medicijnen kreeg hij ook niet meer naar binnen. hij stond alleen nog op om te plassen, en voor de rest was ie alleen maar bezig met ademhalen en als hij geluk had dan viel hij in slaap.. en dan klonk hij wat minder benauwd. ik denk dus dat dit echt wel het beste voor hem was, maar toch. als ik dan vanavond zo thuis kom van mijn werk dan mis je toch wel heel erg dat kwispelende beestje wat je vrolijk op staat te wachten.. erg moeilijk, maar ga er vanuit dat ik het beste heb gedaan voor hem.. :unsure: :(

Klote voor je :unhappy: Het is waarschijnlijk wel het beste voor hem..
Sterkte ermee!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Robbert54

dank je, ik hoop het maar. hij was ook al vijftien. maar het blijft echt een rot beslissing om te maken..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Robbert54 op juni 16, 2009, 00:39:07
dank je, ik hoop het maar. hij was ook al vijftien. maar het blijft echt een rot beslissing om te maken..
Je hebt zeker de goede beslissing genomen. Het blijft natuurlijk rot voor je, maar een hond laten lijden is ook niks.
Veel sterkte!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Citaat van: Robbert54 op juni 16, 2009, 00:29:10
:( vandaag echt een rotdag achter de rug. heb mijn hondje in laten slapen. hij had een lekke hartklep en vocht achter de longen. het was een ontzettend moeilijke beslissing, omdat het echt een vechtertje was. maar hij had nu al een week niks meer gegeten, en de medicijnen kreeg hij ook niet meer naar binnen. hij stond alleen nog op om te plassen, en voor de rest was ie alleen maar bezig met ademhalen en als hij geluk had dan viel hij in slaap.. en dan klonk hij wat minder benauwd. ik denk dus dat dit echt wel het beste voor hem was, maar toch. als ik dan vanavond zo thuis kom van mijn werk dan mis je toch wel heel erg dat kwispelende beestje wat je vrolijk op staat te wachten.. erg moeilijk, maar ga er vanuit dat ik het beste heb gedaan voor hem.. :unsure: :(



Dat is inderdaad een hele moeilijke beslissing, maar wel de beste gezien anders de lijdensweg van het beestje. Sterkte met het verwerken van dit verlies.


Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

MLCinema

Klote man! Van hier ook sterkte toegewenst.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

S@m


stoffels

heb zelf ook een hond, zou dit nooit willen meemaken, maar zoiets kan je niet kiezen.

ik leef oprecht met je mee

Sol

Citaat van: Robbert54 op juni 16, 2009, 00:30:01
was mij ook al opgevallen, moet me alleen eens wat verder gaan verdiepen in de manier waarop de nieuwe audioformaten worden ondersteund. de ps3 blijft sowieso, omdat ik er ook spellen op speel. maar zie wel wat er tweedehands nog vrij komt.

Laat je niet al te gek maken door die HD geluidsformaten. Als je een blu ray speler hebt die dit 7.1 analoog door kan sturen, dan is je probleem al bijna opgelost.
Er zijn vast genoeg goeie receivers met 5.1/7.1 analoge ingang hier in de marktsectie. ;)

En je bent ook nog eens stukken goedkoper uit dan met een HDMI receiver of wat dan ook. :)

En oja...sterkte nog!
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

chulin

Jammer om te horen Robbert, sterkte toegewenst
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Robbert54

bedankt voor jullie reacties allemaal..


toch blijf ik twijfelen of ik het goede heb gedaan. volgens de dierenarts hield hij vol omdat hij zo graag bij ons wou blijven. en ik moest de keuze maken voor ons hondje, toch was ik het liefst lekker egoistisch geweest en had ik hem weer meegenomen naar huis. vond het wel fijn dat hij in mijn armen in slaap is gevallen. en volgens mij vond hij het zelf ook fijn.

Citaat van: stoffels op juni 16, 2009, 18:00:54
heb zelf ook een hond, zou dit nooit willen meemaken, maar zoiets kan je niet kiezen.

ik leef oprecht met je mee
idd, ik hoopte echt dat hij zelf zou inslapen en een mooie dood zou hebben, niet dat ik voor hem moest kiezen. het ergste nu is nog de leegte in je huis. dan merk je pas hoeveel een hond voor je kan betekenen. dat is echt apart..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

15 jaar is uitzonderlijk oud voor een hond! :o
't Is zo'n beetje de maximale leeftijd!

Ik moet er ook niet aan denken, het moment dat onze hond er niet meer zal zijn :-[

Sterkte! :-[ :(

Laat je hem cremeren?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: Kamidioblitz op juni 15, 2009, 12:36:45
Duidelijk zwart. Veel strakker. Moet toch ook je center eraan geloven ;D. Weg argument om bij B&W te blijven :-X
wat heb jij toch tegen B&W, verklaar je nader?

review cm7

http://www.bwspeakers.com/bwhifi/reviews2006/CM7_HFC_Nov_06.pdf

http://www.audioforum.be/modules.php?name=News&op=NEPrint&sid=1288
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni 17, 2009, 00:45:40
15 jaar is uitzonderlijk oud voor een hond! :o
't Is zo'n beetje de maximale leeftijd!

Ik moet er ook niet aan denken, het moment dat onze hond er niet meer zal zijn :-[

Sterkte! :-[ :(

Laat je hem cremeren?
onze vorige hond was 16. vreemde was dat hij 3 maand geleden nog geopereerd was en toen zeiden ze dat hij nog de fysieke gezondheid had van een 10jarige hond...

:( :( :(
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo