Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

-madison-

Om niet verder Sonic's topic te "vervuilen" ;D :
Je zou misschien Monitor audio kunnen luisteren!

(je bent bij mij welkom om de RS6 te beluisteren! In Sneek, Friesland)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Robbert54

Citaat van: -madison- op mei 20, 2009, 02:11:57
Om niet verder Sonic's topic te "vervuilen" ;D :
Je zou misschien Monitor audio kunnen luisteren!

(je bent bij mij welkom om de RS6 te beluisteren! In Sneek, Friesland)
:thumbs-up: had ook al een paar mensen gepm'd. monitor audio zijn ook mooie speakers ja. nog nooit gehoord eigenlijk :-X vond je ze beter dan de CM of heb je die niet geluisterd? punt is dat ik niet zomaar overal kan gaan luisteren omdat ik altijd met (chronisch) maagklachten zit. dus ik moet me eerst goed orienteren en dan wacht tot mijn buik een keer rustig is en dan snel ergens gaan luisteren :hmmm:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MLCinema

Citaat van: Robbert54 op mei 20, 2009, 02:23:38
:thumbs-up: had ook al een paar mensen gepm'd. monitor audio zijn ook mooie speakers ja. nog nooit gehoord eigenlijk :-X vond je ze beter dan de CM of heb je die niet geluisterd? punt is dat ik niet zomaar overal kan gaan luisteren omdat ik altijd met (chronisch) maagklachten zit. dus ik moet me eerst goed orienteren en dan wacht tot mijn buik een keer rustig is en dan snel ergens gaan luisteren :hmmm:

Oei, dat is mooi k*t. Dan raad ik je aan niet een al te sterke sub aan te schaffen, mijn maag deed nog pijn in de trein nadat ik overdonderd was in de ruimte van sonic... Overigens kan ik Monitor Audio van harte aanbevelen, bij  madison is dat me erg goed bevallen. CM's heb ik ook een keer beluisterd. O.a. op een cambridge audio 340A en op de Marantz SR9600. Indrukwekkend geluid voor zo'n klein speakertje.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

Citaat van: Kamidioblitz op mei 20, 2009, 10:00:34
Oei, dat is mooi k*t. Dan raad ik je aan niet een al te sterke sub aan te schaffen, mijn maag deed nog pijn in de trein nadat ik overdonderd was in de ruimte van sonic... Overigens kan ik Monitor Audio van harte aanbevelen, bij  madison is dat me erg goed bevallen. CM's heb ik ook een keer beluisterd. O.a. op een cambridge audio 340A en op de Marantz SR9600. Indrukwekkend geluid voor zo'n klein speakertje.
haha daar had ik nog niet eens aan gedacht! een goede sub zou dan best eens lastig kunnen zijn. ??? :P toch maar eens proberen te luisteren..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Robbert, mijn 3808 + GS20's overkopen? Ik ga misschien over op AVP/POA + 800D. ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: Sol op mei 20, 2009, 19:11:13
Robbert, mijn 3808 + GS20's overkopen? Ik ga misschien over op AVP/POA + 800D. ;D
:baaa: :tongue2: is me dan nog te duur! eerst maar eens wat speakertjes. dan de rest.

maar zit je serieus aan upgraden te denken? je hebt jou set net!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: Robbert54 op mei 20, 2009, 19:14:28
:baaa: :tongue2: is me dan nog te duur! eerst maar eens wat speakertjes. dan de rest.

maar zit je serieus aan upgraden te denken? je hebt jou set net!

Hmmm, semi. Met een beetje geluk heb ik straks inderdaad ruim de gelegenheid om te gaan upgraden.
Bovendien zijn er nog een hoop andere 'upgrades' op komst, maar wat dat betreft behoud ik me voorlopig nog het recht om het als een verrassing te bewaren. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

celerontje

Ahum....





We want Scrat, we want Scrat!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

gaat goed komen jochie ;D

woehoe zie nu pas dat ik meer dan 3000 posts heb :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :clapping: :clapping: nou lijk ik belangrijker :blink:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

ajbeefde

Citaat van: Robbert54 op juni  4, 2009, 22:35:33
gaat goed komen jochie ;D

woehoe zie nu pas dat ik meer dan 3000 posts heb :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :clapping: :clapping: nou lijk ik belangrijker :blink:

En bijna een creditcard, misschien wordt het nog wat, nou nog uit het frietkot.... ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Robbert54

Citaat van: ajbalmere op juni  4, 2009, 22:39:18
En bijna een creditcard, misschien wordt het nog wat, nou nog uit het frietkot.... ;)
:baaa: had kunnen verwachten dat jij ging reageren. maar je hebt nog gelijk ook nog, moet echt uit het frietkrot!

klote werk
vervelende werktijden,
vervelende collega's
slecht loon
geen pauzes.
geen doorstroom mogelijkheden


....

wat doe ik er eigenlijk nog :nopompom: :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Robbert54 op juni  4, 2009, 22:35:33
gaat goed komen jochie ;D

woehoe zie nu pas dat ik meer dan 3000 posts heb :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :clapping: :clapping: nou lijk ik belangrijker :blink:
Gefeliciteerd met de ultieme mijlpaal :clapping:

Als je het niet meer nar je zin hebt op je werk is het tijd voor een andere baan... Succes!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Citaat van: HTip op juni  5, 2009, 23:01:58
Gefeliciteerd met de ultieme mijlpaal :clapping:

Als je het niet meer nar je zin hebt op je werk is het tijd voor een andere baan... Succes!
makkelijker gezegt dan gedaan! waarom denk je dat ik zei dat ik zo graag met je wou ruilen ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Is in een bioscoop werken niks voor jou? ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op juni  6, 2009, 02:19:41
Is in een bioscoop werken niks voor jou? ???
:crazy: ben je gek! zoals die lui bij cinestar zeker :yawnee: zegt u het... :yawnee: eens..nee dank je!
nee ik snap wat je bedoelt hoor maar nee.

ik heb altijd heel graag criminologie willen studeren maar dat zit op dit moment gewoon nog niet in. misschien dat ik volgend jaar nog wel aan het werk kan in een penitentiaire jeugd inrichting. dat zou al een mooie stap voorwaarts zijn, maar dan moet ik eerst mezelf op orde hebben. en stoornis 1 die ik je gister heb gepm'd onder controle hebben ;D

wat anders zou gewoon zijn: multimediavormgeving, dit vooral omdat ik graag creatief bezig ben, dus het is nog even afwachten hoe dit jaar voor mij afloopt. :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Is 't zo erg bij Cinestar? :o
Vertel! ???

Hoe het jaar voor je afloopt...
Met oliebollen? ;D :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

nee misselijk :-X

cinestar is erg hoor, die mensen zijn zoooo traag daar. word je gek van. en niet de slimsten gelukkig! had vorige week een 5 sterrenkaart gehaald (kun je 5x voor 28 euro) en nou had hij er niet eens 1 afgescheurd voor de film :baaa: ik kon dus mooi gratis :pompom: :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Robbert54 op juni  6, 2009, 02:17:08
makkelijker gezegt dan gedaan! waarom denk je dat ik zei dat ik zo graag met je wou ruilen ???
Weet ik, maar als je niet met plezier werkt, dan is alles beter dan wat je nu doet. Aan de andere kant heeft elke baan/werkgever wel weer iets anders wat niet matched. Dan is het kwestie van afwegen van voor- en nadelen. Heb ik bij mijn vorige (laatste) overstap ook gedaan.

En niet geschoten is altijd mis...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

#318
Citaat van: Robbert54 op juni  6, 2009, 02:47:30
nee misselijk :-X

cinestar is erg hoor, die mensen zijn zoooo traag daar. word je gek van. en niet de slimsten gelukkig! had vorige week een 5 sterrenkaart gehaald (kun je 5x voor 28 euro) en nou had hij er niet eens 1 afgescheurd voor de film :baaa: ik kon dus mooi gratis :pompom: :pompom:

Goeie tent dus... :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sol

Citaat van: Robbert54 op juni  6, 2009, 02:26:55
ik heb altijd heel graag criminologie willen studeren maar dat zit op dit moment gewoon nog niet in. misschien dat ik volgend jaar nog wel aan het werk kan in een penitentiaire jeugd inrichting. dat zou al een mooie stap voorwaarts zijn, maar dan moet ik eerst mezelf op orde hebben. en stoornis 1 die ik je gister heb gepm'd onder controle hebben ;D

wat anders zou gewoon zijn: multimediavormgeving, dit vooral omdat ik graag creatief bezig ben, dus het is nog even afwachten hoe dit jaar voor mij afloopt. :unsure:

Ik dacht dat je toch iets met vormgeving wou gaan doen inderdaad? Maar criminologie, dat is hele andere koek! ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: HTip op juni  6, 2009, 07:44:46
Weet ik, maar als je niet met plezier werkt, dan is alles beter dan wat je nu doet. Aan de andere kant heeft elke baan/werkgever wel weer iets anders wat niet matched. Dan is het kwestie van afwegen van voor- en nadelen. Heb ik bij mijn vorige (laatste) overstap ook gedaan.

En niet geschoten is altijd mis...
ja daar heb je ook gelijk in hoor, alleen moet ik nu eerst voor mezelf nog wat dingen oplossen, en hopelijk gaat dat lukken, maar heb nog wel een weg af te leggen, ik probeer ook wel het positieve in mijn werk te zien hoor, maar dat word gewoon steeds moeilijker.

Citaat van: Sol op juni  6, 2009, 12:13:34
Ik dacht dat je toch iets met vormgeving wou gaan doen inderdaad? Maar criminologie, dat is hele andere koek! ;D
ja zit ook nog in de planning, donderdag een afspraak met een school, maar mijn hart ligt echt meer in de psychologie, endan vooral het criminele circuit om het zo maar te zeggen.lijkt me sowieso iig fijn om jongeren te kunnen helpen, begeleiden, en misschien door mijn eigen verleden ze ook nog wat kan leren. maar moet nu dus eerst zorgen dat ik mezelf helemaal op een rijtje krijg.

vormgeving, is meer om creatief bezig te zijn, wat ik gewoon heel graag doe, en nu ook al wel doe, en het ook wel leuk zou blijven vinden als hobby,
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

#321
Citaat van: Robbert54 op juni  6, 2009, 22:54:48
ja daar heb je ook gelijk in hoor, alleen moet ik nu eerst voor mezelf nog wat dingen oplossen,
Misschien helpt dit?

;D ;)

Mmm, creatief...
Zou je niet bij een lokale radioomroep aan de slag kunnen ofzo?
Ben je zowel met geluid bezig als creativiteit, zei het verbaal/met geluid.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

nee vooral dingen maken, uitvinden, vind ik leuk. ben nu nog bezig met een tattoeage ontwerp en en natuurlijk het audiorack nog steeds. en binnenkort hoop ik echt een keer met scrat te beginnen..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Citaat van: Robbert54 op juni  6, 2009, 22:54:48
ja daar heb je ook gelijk in hoor, alleen moet ik nu eerst voor mezelf nog wat dingen oplossen, en hopelijk gaat dat lukken, maar heb nog wel een weg af te leggen, ik probeer ook wel het positieve in mijn werk te zien hoor, maar dat word gewoon steeds moeilijker.
ja zit ook nog in de planning, donderdag een afspraak met een school, maar mijn hart ligt echt meer in de psychologie, endan vooral het criminele circuit om het zo maar te zeggen.lijkt me sowieso iig fijn om jongeren te kunnen helpen, begeleiden, en misschien door mijn eigen verleden ze ook nog wat kan leren. maar moet nu dus eerst zorgen dat ik mezelf helemaal op een rijtje krijg.

vormgeving, is meer om creatief bezig te zijn, wat ik gewoon heel graag doe, en nu ook al wel doe, en het ook wel leuk zou blijven vinden als hobby,

Houdt er wel rekening mee dat psychologie echt een zware opleiding is!
En als je met (criminele) jongeren aan de slag wil gaan dat er ook echt veel van je wordt verwacht. En je zegt zelf dat je eerst alles op een rijtje wil krijgen (ik weet niet hoe je dit precies bedoelt, maar dat doet er verder ook niet toe), voordat je eraan kunt beginnen zul je dus zelf wel goed stevig in je schoenen moeten staan. Maar dat zul je waarschijnlijk zelf ook wel weten. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

celerontje

Citaat van: Sol op juni  7, 2009, 16:49:31
Houdt er wel rekening mee dat psychologie echt een zware opleiding is!
En als je met (criminele) jongeren aan de slag wil gaan dat er ook echt veel van je wordt verwacht. En je zegt zelf dat je eerst alles op een rijtje wil krijgen (ik weet niet hoe je dit precies bedoelt, maar dat doet er verder ook niet toe), voordat je eraan kunt beginnen zul je dus zelf wel goed stevig in je schoenen moeten staan. Maar dat zul je waarschijnlijk zelf ook wel weten. ;)
Inderdaad, weet waar je aan begint:

;D ;D ;) ;) :coffee:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!