Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

celerontje

Heb je wel beide delen van Ice Age op Blu-ray in je kast staan?
Als je gaat kleien op basis van de DVD versie, wordt ie minder mooi! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 14, 2009, 12:58:13
Heb je wel beide delen van Ice Age op Blu-ray in je kast staan?
Als je gaat kleien op basis van de DVD versie, wordt ie minder mooi! ;D
whaha! ja zeker heb ik dat. en ik zie m op een 50" beeldscherm dus dat moet goedkomen!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

En mocht je de eerste scene uit deel 1 nog bekijken tijdens het kleien, subwoofer UITZETTEN, anders zakt je hele kunstwerk in elkaar! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 14, 2009, 13:02:09
En mocht je de eerste scene uit deel 1 nog bekijken tijdens het kleien, subwoofer UITZETTEN, anders zakt je hele kunstwerk in elkaar! ;D
zet mn kunstwerk wel op spikes :tounge2: (dat is idd een goede show-off with your sub scene)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

#254
Spikes ontkoppelen niet, spikes koppelen! ;)
Je kan 'm dan beter op een Auralex Subdude o.i.d. zetten! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Nooff

Citaat van: Robbert54 op april 14, 2009, 12:48:10


maar geen enkele reactie over die knappe jongen op de foto he  :hmmm: :P :baaa:

Die kerel kijkt wel verdomd opzichtig naar beneden  ;D  :tongue2:

celerontje

Ik heb een keer in een krant gestaan met mijn ogen dicht, stomme flits! >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

LittleNinja

Citaat van: Robbert54 op april 14, 2009, 12:48:10
...maar geen enkele reactie over die knappe jongen op de foto he  :hmmm: :P :baaa:

Precies. Vind ik ook niet kunnen!! Wat een vreselijke ongevoeligheid weer hier op het forum! Jullie moesten je schamen!! :mad: :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Ralph71

#259
Citaat van: Fabian92 op april 14, 2009, 15:14:20
Prachtige vriendin heb je! :biggrin:

Robbert's nieuwste slaapkamerprojectje?  ;) ;D >:D  :-X
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

JeKa


Robbert54

Citaat van: Nooff op april 14, 2009, 14:32:43
Die kerel kijkt wel verdomd opzichtig naar beneden  ;D  :tongue2:
haha! ja vind je het gek! :devil: :tounge2:

Citaat van: LittleNinja op april 14, 2009, 15:07:06
Precies. Vind ik ook niet kunnen!! Wat een vreselijke ongevoeligheid weer hier op het forum! Jullie moesten je schamen!! :mad: :P
ja had de tranen al in m'n ogen staan :baaa:

Citaat van: Fabian92 op april 14, 2009, 15:14:20
Prachtige vriendin heb je! :biggrin:
dank je!! :thumbs-up:

Citaat van: Ralph71 op april 14, 2009, 15:18:49
Robbert's nieuwste slaapkamerprojectje?  ;) ;D >:D  :-X
whaha!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

vandaag trouwens naar de bouwmarkt geweest en daar verkochten ze rubberen matjes van 40mm bij 60mm en 5mm dik. dit zal toch wel goed zijn als dempingsmiddel?? enig nadeel is dat ze wit zijn. en mijn rack word zwart. weet niet of dit dan storend is. wat denken jullie?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

#263
Citaat van: Robbert54 op april 14, 2009, 21:14:23
vandaag trouwens naar de bouwmarkt geweest en daar verkochten ze rubberen matjes van 40mm bij 60mm en 5mm dik. dit zal toch wel goed zijn als dempingsmiddel?? enig nadeel is dat ze wit zijn. en mijn rack word zwart. weet niet of dit dan storend is. wat denken jullie?
Lijkt me een prima dempend materiaal. En misschien kan je het matje zwart spuiten. Geen idee welke verf op rubber houdt, maar ik kan me voorstellen dat zoiets wel bestaat...

Ik denk overigens dat als je ze wit laat, dat ze teveel gaan opvallen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Robbert54

Citaat van: HTip op april 14, 2009, 22:16:56
Lijkt me een prima dempend materiaal. En misschien kan je het matje zwart spuiten. Geen idee welke verf op rubber houdt, maar ik kan me voorstellen dat zoiets wel bestaat...

Ik denk overigens dat als je ze wit laat, dat ze teveel gaan opvallen ;)
ja daar ben ik ook bang voor. of het staat juist heel apart. kan nog even kijken naar het spuiten. misschien voldoet een simpele spuitbus van de action al wel
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

#266
edit.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54


vandaag even flink lopen googlen en tekenen. blijkt dat iemand mij al voor is geweest met scrat.  :plain: kan ook bijna niet anders natuurlijk. maar deze persoon heeft scrat gemaakt voor massaverkoop. gelukkig voor mij heeft deze persoon foto's gemaakt van het proces. en daardoor kan ik heel goed de zwakke plekken zien.



de grootste problemen zullen zijn:
* de staart: maar die kan ik denk ik wel een gedeelt aan zijn rug bevestigen.
* zijn ogen: en dan met name de egaal ronde vorm en de oogleden.
* de lengte van zijn neus: op de foto vind ik m iets te lang. ook kloppen de tanden niet, maar ik ben vooral bang dat de neus te breekbaar gaat worden dus ik moet nog een manier vinden om dit te versterken. ook lijkt het mij dat zijn neus iets meer omhoog moet. maar kan me vergissen.
* zijn poten: hij staat op zijn smalle pootjes maar die pootjes houden nooit bijna 8kg aan klei. dus daar moet ik ook nog wat op verzinnen. dacht zelf aan  een ijsschots als ondergrond (dank u celerontje!) en daar een stok op zetten waar ik de klei op kan bevestigen.

als jullie nog hints en of tips hebben dan hoor ik het graag!

ik vind deze trouwens ook nog heel leuk maar die is misschien nog wel lastiger


|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Voor de ogen kan je een kleimal maken met een knikker van de gewenste grootte, bv.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sol

Misschien is het handig eerst een geraamte te maken van dik ijzerdraad oid? ^_^
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 15, 2009, 16:55:22
Voor de ogen kan je een kleimal maken met een knikker van de gewenste grootte, bv.
das nog niet zon gek idee.

Citaat van: Sol op april 15, 2009, 19:22:59
Misschien is het handig eerst een geraamte te maken van dik ijzerdraad oid? ^_^
dat zou wel makkelijk zijn, maar dat gaat helaas niet lukken. heb eerder met een geraamte gewerkt, maar dan breekt de klei bij het drogen. en dat moet ik natuurlijk niet hebben. misschien is lange sate prikkers als ondersteuning dan nog niet zon gek idee. die kan ik er altijd weer uithalen. bedankt voor het meedenken!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op april 23, 2009, 16:58:38

Mip mip, ga je nog beginnen?
patience my friend. ik wou deze week beginnen, maar we zitten midden in een verbouwing waardoor ik nog niet echt de kans heb gehad. heb al wel van alles in mijn hoofd zitten dus ik hoop volgende week gewoon te kunnen beginnen. anders word ik gek in de kop!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

even een update over het rack. heb inmiddels rvs werk bij Raymen in bestelling staan nu het hout nog. heb van Blue-eyes het idee van de oren afgekeken. moet alleen nog even bedenken hoe ik het mooi vind. wat vinden jullie?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-madison-

Ik heb gestemd op een rack zonder de "oren"!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.