Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tiptop

Citaat van: celerontje op februari 16, 2010, 15:24:13
Dirc heeft zijn Dell flaptop te koop staan, is dat niks voor je?

Is nog 500 euro.

Op de Dell site staan volgen mij mooiere aanbiedingen dan. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

Bedankt celerontje. Heb hem gezien, maar voor 200 meer heb ik een vergelijkbare maar dan 17"  en met 500GB hardeschijf. Misschien als ie nog iets in prijs zakt :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Ik weet niet hoe snel je je laptop nodig hebt/wilt hebben, maar ik heb wel vaak gehoord van hele lange levertijden op hun laptops. Ze geven namelijk geen levertijd op van te voren.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

celerontje

Citaat van: The Vampire op februari 16, 2010, 15:54:28
Bedankt celerontje. Heb hem gezien, maar voor 200 meer heb ik een vergelijkbare maar dan 17"  en met 500GB hardeschijf. Misschien als ie nog iets in prijs zakt :D
500 is inderdaad een beetje veel voor zo'n tweedehands laptop.
Ik heb 'm op MSN, misschien kan ik er 100 euro voor je van af krijgen. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Haha! Doe je best. Zie trouwens net dat er ook geen windows 7 op zit. Das wel jammer, vind ik wel een stuk beter dan vista namelijk.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

B.

De mijne heb je voor veel minder nog dan 500,- en heeft betere spec's dan de Dell, maar ik begrijp dat je geen interesse hebt naar een Acer?


Robbert54

Hoi B. sorry volgens mij had ik op je vorige post niet gereageerd, maar ik wil geen acer idd. Ze kunnen best goed, maar ik heb gewoon geen goed gevoel bij dat merk. Liefst heb ik toch Asus of Dell
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Citaat van: The Vampire op februari 16, 2010, 17:50:56
Hoi B. sorry volgens mij had ik op je vorige post niet gereageerd, maar ik wil geen acer idd. Ze kunnen best goed, maar ik heb gewoon geen goed gevoel bij dat merk. Liefst heb ik toch Asus of Dell

Deze is ook goed! :D Was afgelopen zomer een high-end model. Geen budget-troep..

Maargoed, ik begrijp je keuze.

Ronin79

Acer is ook geen beste keus. Persoonlijk zou ik dat merk laten liggen.

Een goed gevoel krijg ik wel bij; Dell, Toshiba en wellicht ook Asus.  ;)

B.

Citaat van: SillentWolf op februari 16, 2010, 18:17:51
Acer is ook geen beste keus. Persoonlijk zou ik dat merk laten liggen.

Een goed gevoel krijg ik wel bij; Dell, Toshiba en wellicht ook Asus.  ;)

Ondanks het feit dat vele die mening delen, heb ik nog nooit problemen gehad met mijn laptop. In Augustus stond deze laptop geprijsd voor 699,- en met korting heb ik er 2 gekocht voor 375,- euro p.s. Eentje voor een vriend, die ook nooit problemen heeft gehad. Het model staat ook hoog aangeschreven op vele review websites.

Ik had dus 640GB, 4GB DDR2, HD3650 en een AMD RM-70 voor het bedrag waarvoor je elders een Celeron M300 hebt, met 2GB DDR, 160GB en een intergrated videokaart. Zoals je begrijpt heb ik mij niet laten tegenhouden vanwege het merk.

Ronin79

Voor die prijs, is de hardware die jij beschrijft idd. goed.  ;)

Robbert54

Onderdelen
PROCESSOR INTEL® CORE™ i3-330M (2,13 GHZ, VIER THREADS, 3 MB CACHE)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
LCD-SCHERM 17.3" High Definition+ (1600x900) LED with TL
KLEUREN, DESSINS EN BESCHILDERINGEN Black chainlink
SERVICES EN SUPPORT 1 jaar In Home-garantiesupport, incl. 's avonds en op zaterdag
BEVEILIGINGSSOFTWARE McAfee® Security Centre - Beveiliging van 15 maanden
GEHEUGEN 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
HARDE SCHIJF 320GB (7,200rpm) Serial ATA Hard Drive 
GRAFISCHE KAART 1 GB ATI Mobility Radeon HD 5650 
OPTISCH(E) STATION(S) DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software
HOOFDBATTERIJ 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh) 
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Dell Wireless 1397 minikaart (802.11 b/g) 
WEBCAM Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Accessoires
BEVEILIG UW GEGEVENS No DataSafe Online Backup 2GB (Direct) bewerken
Ook meegeleverd bij uw systeem
ACCIDENTAL DAMAGE SUPPORT Geen Accidental Damage-support 
Toetsenbord Internal US/International Qwerty Keyboard 
Gedis-pakketreferentie N0274513 
Bestelgegevens Studio 1749 Order - Netherlands 
Standaardondersteuning 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc 
Draagtassen Geen draagtas 
Systeemmedia Studio 1749 Resource DVD (Diagnostic & Drivers) 
Power Supply Wisselstroomadapter van 90 W 
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation 
DataSafe (Services Owned) Datasafe Local 2.0 Basic 
Labels Wireless Label CI3 
Cables 1 Meter Power Cord (3 Wire) - European 
PalmRest Silver chainlink palm rest – with Black Chainlink cover only 
Dell Dock Dell Dock 


en is dit wat voor 699,-??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-madison-

Ik snap niet waarom jij zo'n dure laptop wilt voor jou bedoelingen :blink:
Internetten, itunes en af en toe wat downloaden kun je ook prima op een laptop met een nieuwprijs van 400 euro! Rond die prijs zijn er een heleboel laptops te vinden met toch behoorlijke specs. Ik heb zelf 2 jaar lang veel plezier van een goedkope instap Acer laptop gehad, en had er ook nooit problemen mee. Ik gebruikte hem voornamelijk voor internetten, downloaden en schoolwerk.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

WickedGame

Enige wat ik op je config zou aanraden is een 9-cells accu te nemen ipv de 6-cells.

tiptop

Zijn wel specs waar je voorlopig mee vooruit kan :)

En die 9 cells batterij is een heel goed idee. ;)

Als ik nu voor een laptop ga kijken vind ik de levensduur en werktijd van de batterij een van de belangrijkste dingen!

Hier ging de batterij al vrij snel achteruit. Nu is de batterij na een kwartier alweer leeg (Laptop is wel ong. al 5 jaar oud, maar toch).

Vooral als je laptop veel en zware processen draait, is het wel fijn dat je batterij wat aan kan.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

JCL

Lijkt mij een prima laptop. Je kunt wel een instapper kopen, maar dan zit je over 2 jaar weer dat hij te langzaam is. Dan zou ik liever nu wat meer geld uitgeven aan iets goeds waar je ook langer mee doet. Enige waar je misschien naar kan kijken is of je het scherm ook full-hd kan krijgen. Ik heb dat zelf ook en dat is rete handig als je je laptop op je TV wilt aansluiten. Gewoon HDMI kabel erin en laptop dichtklappen, werkt als een zonnetje :)

WickedGame

Citaat van: JCL op februari 17, 2010, 10:30:58
Lijkt mij een prima laptop. Je kunt wel een instapper kopen, maar dan zit je over 2 jaar weer dat hij te langzaam is. Dan zou ik liever nu wat meer geld uitgeven aan iets goeds waar je ook langer mee doet. Enige waar je misschien naar kan kijken is of je het scherm ook full-hd kan krijgen. Ik heb dat zelf ook en dat is rete handig als je je laptop op je TV wilt aansluiten. Gewoon HDMI kabel erin en laptop dichtklappen, werkt als een zonnetje :)

Is bij de Studio 17 niet mogelijk volgens mij. Was voor mij ook een reden om te kijken naar de Studio XPS 16 die heeft dat wel. Maar kan zijn dat dit wordt gewijzigd, want bij Dell weet je het nooit. Even aan Robert, als je een Dell gaat bestellen online kan je het beste eerst eens bellen met ze soms valt er nog wel wat te onderhandelen met de prijs van de laptop. Mocht dat niet lukken zoek dan op internet naar een kortingscode van Dell.

tiptop

Citaat van: JCL op februari 17, 2010, 10:30:58
Lijkt mij een prima laptop. Je kunt wel een instapper kopen, maar dan zit je over 2 jaar weer dat hij te langzaam is. Dan zou ik liever nu wat meer geld uitgeven aan iets goeds waar je ook langer mee doet. Enige waar je misschien naar kan kijken is of je het scherm ook full-hd kan krijgen. Ik heb dat zelf ook en dat is rete handig als je je laptop op je TV wilt aansluiten. Gewoon HDMI kabel erin en laptop dichtklappen, werkt als een zonnetje :)
Hoe doe je dan de bediening van het menu enz..?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

JCL

Gewoon, met je muis ;) Voordat ik mijn popcorn had gebruikte ik mijn PC, later laptop daar altijd voor. Je sluit de laptop met HDMI aan op je scherm en koopt een losse (draadloze) muis (maar die wil je sowieso als je laptop je enige computer is). Voor het geluid gebruikte in een externe geluidskaart van Creative die met optische kabel naar mijn receiver loopt. Werkt allemaal behoorlijk goed, alleen stoorde het geluid wel eens door de wat brakke USB verbinding. Daarom heb ik de popcorn gekocht.

Het ligt er natuurlijk helemaal aan of je uberhaupt je laptop op je TV wilt aansluiten, maar voor een aantal dingen is het gewoon rete makkelijk. Ik gebruik het voor school ook wel eens, als je met een groepje wat wil doornemen gaat dat wat makkelijker op 40" dan op 15,4" ;-).

Robbert54

Maar daarvoor hoeft je laptop toch niet perse full HD te zijn? Volgens mij had mijn ex dat ook niet maar op mijn tv stond wel full HD.

Dat van die kortingcode is ook wel een goed idee! Ik zit maandag weer in borne dus dan kan ik eindelijk weer achter de computer, dan ga ik wel even op zoek ;D

Zou full HD trouwens nog zoveel verschil maken op een 17" schermpje? Twijfel daar een beetje aan namelijk?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op februari 17, 2010, 14:20:28
Maar daarvoor hoeft je laptop toch niet perse full HD te zijn? Volgens mij had mijn ex dat ook niet maar op mijn tv stond wel full HD.
Klopt, zolang de videokaart het maar aankan. (en da's geen probleem tegenwoordig)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

screw

Citaat van: celerontje op februari 17, 2010, 14:24:23
Klopt, zolang de videokaart het maar aankan. (en da's geen probleem tegenwoordig)

en de tv natuurlijk  8)
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!