123 inch panasonic PLASMA bij MM Breda

Gestart door Dirc, januari 5, 2008, 16:29:58

Vorige topic - Volgende topic

Dirc

Was ik zojuist in de MM Breda. Kijk ik naar achter en wat zie ik daar:!!!!!!

De 123 inch plasma van Panasonic. Dat wil zeggen een mooie diagonaal van 2 meter 61!!!
Wat een bruut apparaat. Helaas geen tuner, maar als je dit apparaat koopt denk ik dat een stereosetje er ook wel vanaf kan.

Ik heb helaas geen plaatje. Iemand?

Prijs: Slechts 79,999 euro!

Joris1971

Citaat van: Dirc op januari  5, 2008, 16:29:58

De 123 inch plasma van Panasonic. Dat wil zeggen een mooie diagonaal van 2 meter 61!!!
Wat een bruut apparaat. Helaas geen tuner, maar als je dit apparaat koopt denk ik dat een stereosetje er ook wel vanaf kan.

Wat heb je nu aan zo een plasma? Bedoel, als je groot beeld wilt, dan koop je voor 6.000 euro toch een hele mooie HD projector.

PjotrrrNL

Om bij daglicht te kunnen kijken als je geld te veel hebt.... ;D
Staat ook in de MM Alkmaar, waren laatst in Belgie in de aanbieding voor 'slechts' 50.000.

Dirc

Citaat van: PjotrrrNL op januari  5, 2008, 16:34:01
Om bij daglicht te kunnen kijken als je geld te veel hebt.... ;D
Staat ook in de MM Alkmaar, waren laatst in Belgie in de aanbieding voor 'slechts' 50.000.

Winstpakker;D  Hamstereeeeeeeeee

jantje112

Nou, als ik geld teveel had zette ik er gelijk 1 neer. Prima beeld en je hoeft niet meer te verduisteren!

Moet je hem wel kwijt kunnen!

ajbeefde

Citaat van: Dirc op januari  5, 2008, 16:29:58

Die staat er al een tijdje, bij ons in Almere staat ie al zo lang dat er inbrandverschijnselen optreden....  :)

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

mgwlee

Citaat van: ajbalmere op januari  5, 2008, 16:58:19
Die staat er al een tijdje, bij ons in Almere staat ie al zo lang dat er inbrandverschijnselen optreden....  :)

klopt en hij is niet 123 inch maar 103 inch.
Pioneer PDP-508XD; Pioneer DV-600AV-K; Klipsch speakers: SF-1, SS-1 en de CC-1; subwoofer klipsch KSW-10
Pioneer receiver VSX-LX70 en Klipsch boxen RF-82
NIEUW: Blu-ray spler Pioneer LX-52

PjotrrrNL

Inderdaad...Op de CES (Las Vegas, vanaf 7 januari) worden de nieuwe modellen gepresenteerd waaronder een 150" plasma van $100.000... ;D

ajbeefde

Citaat van: PjotrrrNL op januari  5, 2008, 17:05:54
Inderdaad...Op de CES (Las Vegas, vanaf 7 januari) worden de nieuwe modellen gepresenteerd waaronder een 150" plasma van $100.000... ;D

;D

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Robbo

Gaap 

Bij MM Arena hangen ze een 2x2 opstelling   8)

Fwenk

In Utrecht staat ie ook al een behoorlijke tijd, ze hebben hem sindskort maar in een hoekie gepropt :P

ajbeefde

Wel verassend te zien hoeveel members er toch nog bij de media Markt binnen lopen......  :)

Meestal wordt een MM topic meteen compleet afgezeken daar dat niet de winkel is waar we gezien willen worden...  :)

Dirc

mgwlee

Pioneer PDP-508XD; Pioneer DV-600AV-K; Klipsch speakers: SF-1, SS-1 en de CC-1; subwoofer klipsch KSW-10
Pioneer receiver VSX-LX70 en Klipsch boxen RF-82
NIEUW: Blu-ray spler Pioneer LX-52

PjotrrrNL

ajbeefde

Die til je niet even naar binnen.....  :)

En dan te bedenken dat sommige mensen 32" al groot vinden.....  :)

Dirc

PjotrrrNL haal dat plastic eens even van je woonkamer plasma af ;D

jasjenl

In de Mediamarkt in Arnhem heb ik vandaag ook die mega Panasonic plasma gezien en ja, hij is inderdaad huge  ;D
Alleen, ik weet niet wat voor bron ze er op aangesloten hadden, maar ze draaiden de Pixar short 'Geri's game' erop en daar was me toch een bak motion judder te zien, niet normaal meer... De aftiteling schokte zo enorm dat het bijna niet meer te lezen was. Ik hoop maar dat het aan de bron lag (zal vast wel bij de Mediamarkt), want dit zag er niet uit. Verder was het beeld voor zo'n enorm formaat nog best goed, maar ik vind dit soort apparaten toch meer een stunt apparaat van een fabrikant, zo van 'kijk eens wat wij kunnen maken', dan dat je er verder veel aan hebt...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Dirc

Inderdaad,

In breda draaide hij wel prima. en redelijk strak (voor een mediamarkt dan).

Maar inderdaad, wie koopt dat? Dan neem je toch een PJ. En voor 80.000e heb je hele mooie PJ,s ingebouwd in je plafond incl scherm en dan houdt je er nog een mooie auto aan over ook.

:)

HTR

ja niet bij alle MM gaan ze dr slim mee om.....
in groningen probeer ik er toch nog beetje voor te zorgen dat t dr beetje ok uitziet, dus netfilter er tussen, goede opnames dr op, nette afstelling etc.... wel irritant: ze hebben zown regeling met pana waardoor er in de meeste gevallen zown irritante panasonic reclame op moet met slechte natuur opnames....

en de bordjes mogen aangepast worden :P er staat bij: grootste plasma ter wereld.... nou die naam is nu dus overgenomen door die 150"  ;D

Dirc

Misschien schrijven ze er wel 'een van de' voor ;D