Pan's Labyrinth : nl ondertitels?

Gestart door lapino, december 31, 2007, 09:31:47

Vorige topic - Volgende topic

lapino

Om één of andere reden is het steeds enorm moeilijk om te vinden welke ondertitels er op een BluRay release staan, bij play.com wordt dit bijvoorbeeld zelden vermeld. Vind het echt enorm storend dat films hier een pak later uitkomen (Ratatouille, Pan's Labyrinth...).

Weet iemand of de BluRay in Engeland van Pan's Labyrinth en Ratatouille NL subs hebben?

CineSmurf

Kan je de leverancier niet mailen? De websites bevatten vaak slechte informatie op dit vlak, maar een goede foto van het hoesje moet al uitsluitsel kunnen bieden.
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

addy

En, al ergens in nederland te krijgen, ondertiteld, ook op gewone dvd uitgave ?

Nooff

Citaat van: addy op januari  9, 2008, 19:46:56
En, al ergens in nederland te krijgen, ondertiteld, ook op gewone dvd uitgave ?

Heb de DVD al bij de MM zien liggen, tijdje terug alweer.

jaapaap

Kwam toevallig dit tegen op AreaDvd (onze oosterburen)

http://www.areadvd.de/news/2008/200801/08_01_2008_07_New_Line_Blu-ray.shtml

Deze mooie film wil ik ook graag voor mn collectie hebben.
Als ik dit goed lees dan meoten we nog even wachten...

addy

Gisteren in MM IN DEN HAAG GEKOCHT, SPEELDUUR 5 UUR ! EN NEDERLANDS ONDERTITELD.

Nooff

Citaat van: addy op januari 13, 2008, 12:42:13
Gisteren in MM IN DEN HAAG GEKOCHT, SPEELDUUR 5 UUR ! EN NEDERLANDS ONDERTITELD.

Pan's labyrinth 5 uur?? Dan heb je zeker gewoon "Labyrinth" gekocht, want Pan's Labyrinth duurt 119 minuten  ;)

addy

Wel pans lab. zat alleen nog een extra dvd bij met div, del. scene,s
Meegeteld denk in 5 uur.
gr ad

Nooff

Citaat van: addy op januari 15, 2008, 16:07:53
Wel pans lab. zat alleen nog een extra dvd bij met div, del. scene,s
Meegeteld denk in 5 uur.
gr ad

Dat denk ik dan, ik heb em zelf namelijk in HD, daar staat toch echt 119 min  :P