Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

PjotrrrNL

Hoop het niet, de eigenaar verwacht er maar en of twee keer in de maand gebruik van te gaan maken begreep ik... ;D

GTDesign

Citaat van: Maartje op maart 19, 2008, 12:42:05
Kan je die kroonluchters ook aansluiten op je LFE kanaal zodat ze een beetje knipperen bij explosies  ;D

Nee.

Maartje

Bij de harmonie van mijn vader speelden ze ooit een klassiek stuk
dat ging over een jagergezelschap wat in onweer terecht kwam

stond er een mafkees aan de lichtknop te draaien tijdens het "  onweer "
ook van die oude kroonluchters

was toch een beetje extra beleving  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

astrobart

Grindtegel

De ruimte is prachtig en ook mooi afgewerkt, maar naar mijn smaak veel te klassiek. Gelukkig valt over smaak niet te twisten  ;) Die kroonluchters vind ik nl van een wansmaak getuigen van heb ik jou daar  ;D

Scherm is wel erg indrukwekkend hoor.

Wat ik alleen een beetje vreemd vind en niet in de ruimte vind passen is het systeem plafond. Is daar bewust zo voor gekozen of was er geen andere mogelijkheid. Dat haalt nl imo de klassieke sfeer wel weg en geeft het zo'n bedrijfssfeertje.

Ben benieuwd hoe het er met vloerbedekking en stoelen uit zal gaan zien.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

roland p

Die kroonluchters zijn zo 'over the top' dat ik ze wel cool vind. Kan je leuk 'The haunting' kijken ;D
Plafond zou dan mooi stucwerk moeten wordenm met van die sierrandjes :)
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

VlisChris

Of die kroonluchters stijlvol zijn of niet is moeilijk te zien vanaf een plaatje. En al helemaal als je de rest van het huis en de inrichting niet kent.
Een klassiek pand dat ook echt klassiek is ingericht kan veel makkelijker een kroonluchtertje of 2 hebben dan een modernistisch onder architectuur gebouwde bungalow in een nieuwbouwwijk ;) En dat is van deze foto's niet af te lezen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sjors

Super !  O0 wanneer komt de lift ?

Groet, Sjors

Robbert54

gaan die chandeliers niet ontzettend veel herrie maken als er een goede sub aanstaat??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Prachtige ruimte. Zoals meerdere mensen hier vind ik de kroonluchters echter een doorn in het oog, ik zou me er zelf dood aan ergeren aangezien je ze wel blijft zien in je ooghoek tijdens het kijken van een film, maar goed ieder zijn eigen smaak  ;)

GTDesign

De belemmering in het HT werdt vandaag voorgoed verwijdert. Na de hardhouten trap in stukken te hebben gezaagd kon deze meteen op de brandstapel.

GTDesign

Hierna kon ik met een zee van ruimte het tapijt gaan leggen...

GTDesign

en tenslotte weer het resultaat van vandaag...

JeKa

Prachtig, wat ziet dat er gaaf en gelikt uit zeg! Aan de foto van de brandstapel te zien is het ook een aardig optrekje......

Maar die kroonluchters op die plek ::)

GTDesign

Die kroonluchters...tja daar heb ik al flink wat commentaar op gehad.
Maar goed ze vallen in het niets bij het vergelijk wat er in de hal hangt... 3 meter hoog en 2 meter in diameter met een gewicht van bijna 300 kg... Klant is koning hé.  ;)

Sjors

Prachtig !  8) Wanneer komt de lift Gé ?

Groet, Sjors

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

GTDesign

Citaat van: Sjors op maart 20, 2008, 21:50:22
Prachtig !  8) Wanneer komt de lift Gé ?

Groet, Sjors

Daar zit nog ca 2 weken levertijd op.  ;)

JeKa

Citaat van: GTDesign op maart 20, 2008, 21:47:11
Die kroonluchters...tja daar heb ik al flink wat commentaar op gehad.
Maar goed ze vallen in het niets bij het vergelijk wat er in de hal hangt... 3 meter hoog en 2 meter in diameter met een gewicht van bijna 300 kg... Klant is koning hé.  ;)

Maar kroonluchters kunnen wel erg mooi zijn, alleen niet naast/voor een scherm. Een grote hal in een groot oud huis vraagt wat mij betreft om een kroonluchter (maar dan wel een echte :P)

reza

Ziet er echt heel mooi uit!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Nooff

Netjes hoor!

Was een soort van vlizotrap niet een goed idee geweest? Die kan je omhoog klappen en dus heb je er eigenlijk geen last van lijkt me.

tiptop

Wauw :o
Echt heel erg mooi zo. Ook die kroonluchters ;D ;) (ik meen het ook nog ;) )
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR

Citaat van: Maartje op maart 19, 2008, 12:42:05
Kan je die kroonluchters ook aansluiten op je LFE kanaal zodat ze een beetje knipperen bij explosies  ;D

haha geweldig  ;D    en dan moet dr ook wat stukkies plijsterwerk van t plafond naar beneden komen rondom de lampen  ;D

verder uiteraard complimenten, ben momenteel ook bezig met een homecinema bouwen bij een bekende, zal zelf binnenkort ook een topic openen

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

LittleNinja

Morgen Ge.

Enig idee wanneer de lift geplaatst gaat worden en hoe deze eruit komt te zien?

Verder weer erg mooi werk geleverd!  8)

Gegroet,
LittleNinja
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....