Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Citaat van: Robbert54 op maart  7, 2008, 02:00:00
met een andere camera ziet het er idd wel een stuk mooier uit. maar waar en hoe komt die lift er precies??

Via hetzelfde "trap"gat lijkt mij... anders is al het werk voor niets geweest. Of het moet toevallig via een andere ruimte kunnen..
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Joris1971

Citaat van: LittleNinja op maart  7, 2008, 06:09:16
Via hetzelfde "trap"gat lijkt mij... anders is al het werk vor niets geweest..

Lijkt me niet echt is voor GT Design

Robbert54

Citaat van: LittleNinja op maart  7, 2008, 06:09:16
Via hetzelfde "trap"gat lijkt mij... anders is al het werk voor niets geweest. Of het moet toevallig via een andere ruimte kunnen..
maar staat ie dan niet in de weg van het audiorack??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Ben een tijdje afwezig geweest hier op het forum, en ik zie dat er in de tussentijd een flinke vooruitgang is geboekt hier. ;D
Als ik zo op het eerste oog zou moeten reageren: Niet echt mijn ding. Wel klassiek, maar persoonlijk krijg ik meer de indruk van een ho*renkast. :-X
No offence voor GTDesign trouwens, want het werk ziet er wel puik uit. ;)

De lift ben ik inderdaad ook wel ontzettend benieuwd naar...
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

Citaat van: Sol op maart 13, 2008, 19:26:21
Ben een tijdje afwezig geweest hier op het forum, en ik zie dat er in de tussentijd een flinke vooruitgang is geboekt hier. ;D
Als ik zo op het eerste oog zou moeten reageren: Niet echt mijn ding. Wel klassiek, maar persoonlijk krijg ik meer de indruk van een ho*renkast. :-X
No offence voor BB&G trouwens, want het werk ziet er wel puik uit. ;)

BB&G zal zich zeker niet beledigd voelen... aangezien zij de ruimte niet bouwen.  ;D GT Design gaat er vandoor met die eer.  ;) En zoals het een goede ondernemer betaamd doet hij wat de klant van hem verlangd. Hij kan er alleen in adviseren.  ;)

bmateijsen

In het echt is het een sjieke ruimte die helemaal past in de stijl van het huis. En dat vind ik belangrijk. De kleurstelling in de ruimte is niet mijn smaak, maar het past allemaal echt in de complete stijl van het huis en dat is een goed compliment. GTDesign levert zoals altijd gewoon vakwerk af.

Citaat van: Sol op maart 13, 2008, 19:26:21
No offence voor BB&G trouwens, want het werk ziet er wel puik uit. ;)

Sol

Citaat van: LittleNinja op maart 14, 2008, 06:42:52
BB&G zal zich zeker niet beledigd voelen... aangezien zij de ruimte niet bouwen.  ;D GT Design gaat er vandoor met die eer.  ;) En zoals het een goede ondernemer betaamd doet hij wat de klant van hem verlangd. Hij kan er alleen in adviseren.  ;)

Even gecorrigeerd. ;)
Ik wilde er alleen mee zeggen dat het niet mijn smaak is, maar dat is natuurlijk ieder voor zich. ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

GTDesign

Scherm van 280 cm heeft zijn plek gekregen...

Kjelt

Gaaf! met dat gedimde licht ziet het er (naar mijn persoonlijke smaak en mening) heel goed uit!  :)

sj0er-D

GTDesign

Ook deze week ga ik nog een stukje Tapijt leggen waarna het het HT volgende week helemaal klaar moet zijn.

ACQUA

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm HABA HABA

xynyx

Heel gezellig en chique. Chandeliers maken het af! wat wordt de kijkafstand?

GTDesign

Citaat van: xynyx op maart 18, 2008, 21:07:43
Heel gezellig en chique. Chandeliers maken het af! wat wordt de kijkafstand?

Ca 4.20 m op de voorste bank

molle

Zeer mooi Gé. Complimenten O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Citaat van: molle op maart 18, 2008, 21:10:58
Zeer mooi Gé. Complimenten O0

Indd ook hiervandaan complimenten ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Staat de apparatuur ook klaar voor transport Bjorn??  8)

ThomasK

Citaat van: GTDesign op maart 18, 2008, 20:50:51

Goh, bekende maat  ;D

Robbert54

heel erg mooi zo! lekker chic. alleen had ik om de een of andere reden de chandeliers wat meer naar achteren geplaats.. weet niet waarom. denk dat het gezichtsveld naar het beeld voor mij gewoon helemaal blanc moet zijn, zonder afleidingen..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

deeltje

wow, precies mijn smaak. Middeleeuws/bordeel-achtig ;) perfect voor een thuisbios! Very nice!

Maartje

Kan je die kroonluchters ook aansluiten op je LFE kanaal zodat ze een beetje knipperen bij explosies  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

HTip

Wat een mooi groot scherm 8) Komen op deze manier de speakers niet in het beeld te staan ??
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

astrobart

zo das een fraai HT :P

astrobart

Citaat van: deeltje op maart 19, 2008, 10:36:18
wow, precies mijn smaak. Middeleeuws/bordeel-achtig ;) perfect voor een thuisbios! Very nice!
brulesk zoals dat netjes heet ;D

DJ-Foxx