Upcoming Panasonic G11 HD panel specs!

Gestart door Fico, december 13, 2007, 21:02:42

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

anders zien ze er net zo uit als een pioneer :-X zo blijven ze tenminste herkenbaar
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Flexaa

Ben benieuwd nu Pioneer de jas in de wilgen heeft gegooid met plasmapanelen of Panasonic ook dat absulute zwart voor elkaar krijgt snel.

PjotrrrNL

De topmodellen van de nu te verschijnen 2008 serie van Panasonic zijn al vrijwel even zwart als de huidige Pioneers...
Natuurlijk komt Pioneer als high end merk in de herfst ook weer met een verbeterde nieuwe lijn.

Flexaa

Maar dan met Panasonic plasmapanelen dus?  Zou dat beeld toch nog mooier zijn als van de Panasonics als ze dezelfde panelen gaan gebruiken?

grabje

Ze gaan niet dezelfde panelen gebruiken, enkel dezelfde glasplaten.

PjotrrrNL

Jawel, met het 'glas' van plasma TV's worden de panelen bedoelt incl. de plasmacellen etc.

Daarnaast bepaalt de aansturing van 'het glas' natuurlijk de beeldkwaliteit, alle electronica erachter, de beeldbewerking, software, scalers etc. zijn zeker even belangrijk.

Sony maakt ook samen met Samsung LCD panelen in Korea en koopt biinenkort ook panelen in bij Sharp en zet hier dan ook weer eigen elektronica achter.

En zo is er veel meer gaande in het flatscreen wereldje.

Panasonic en Pioneer hebben al jaren een gezamenlijk research bedrijf voor plasmatechniek, Pioneer komt echter als high end merk altijd een jaar eerder met de nieuwe ontwikkelingen op de markt.

Robbert54

Citaat van: PjotrrrNL op maart  4, 2008, 10:29:07
Jawel, met het 'glas' van plasma TV's worden de panelen bedoelt incl. de plasmacellen etc.

Daarnaast bepaalt de aansturing van 'het glas' natuurlijk de beeldkwaliteit, alle electronica erachter, de beeldbewerking, software, scalers etc. zijn zeker even belangrijk.

Sony maakt ook samen met Samsung LCD panelen in Korea en koopt biinenkort ook panelen in bij Sharp en zet hier dan ook weer eigen elektronica achter.

En zo is er veel meer gaande in het flatscreen wereldje.

Panasonic en Pioneer hebben al jaren een gezamenlijk research bedrijf voor plasmatechniek, Pioneer komt echter als high end merk altijd een jaar eerder met de nieuwe ontwikkelingen op de markt.

waarom heeft pioneer het dan altijd over hun uitzonderlijke plasmacellen als ze nu die van panasonic gaan gebruiken?? misschien dat ze die van panasonic gebruiken zodat ze achter de schermen verder kunnen met het ontwikkelen van hun 9mm pioneer voor de consument?? just a guess
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

aMUSEd

Citaat van: jaapaap op maart  3, 2008, 18:03:51
Hier staat een filmje van de show in Valencia:

http://www.youtube.com/watch?v=wtb1zqVLIuE
In het filmpje zie ik onder 30.000 een getal van 1.000.000 staan.. zouden ze het over het cr van G12 panelen hebben ???

marcovdb

Citaat van: aMUSEd op maart  4, 2008, 21:13:59
In het filmpje zie ik onder 30.000 een getal van 1.000.000 staan.. zouden ze het over het cr van G12 panelen hebben ???

Dat is het dynamische contrast.

aMUSEd

marcovdb

papaleo

Ik hoor net dat de PZ85 niet in een 50" gaat uit komen in Nederland, alleen maar in de maten 42" en 46"...en dat de PZ800 (pas) in Juni leverbaar gaat worden...

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

fca

Ik lees deze topic met veel plezier enkel uit interesse maar ik ben benieuwd naar anderen.
Gaan zij massaal de th42pv70 inruilen?
Of..................................................?

grabje

Reeds verkocht voor een prachtige prijs in afwachting van...

Kakels

http://uploads.avforums.c...opy%20of%20UKspec_PDP.xls

Even een vraagje. Bij de bovenstaande link met specs van o.a. de nieuwe TH-46PZ85B en de TH-46PZ80B staat dat ze beiden een DVB Digital Tuner hebben.

Nu wil ik als ik 1 van deze tv's ga aanschaffen ook digitale televisie bij Multikabel nemen en heb ik al een Harddisk recorder van Panasonic (EH55) en een Onkyo receiver (603).

Werkt het dan zo dat je nu gewoon digitale televisie via die digitale tuner kan kijken die al in deze nieuwe plasma's zit en dat je eventueel het bijgeleverde kastje van Multikabel (family-abbonement) als een soort van twintuner kan gebruiken.

Dus dat je digitaal televisie kan kijken en tegelijk analoog kunt opnemen met de harddisk recorder van Panasonic die ik al heb?

stil

Hé Grabje,

je antwoordde mij dat de verkoop, we waren rond over de prijs, niet doorging.
Nu lees ik dat je hem wel verkocht hebt?

Groet Jos

grabje

Hoi Jos,

iemand bood mij €850,-.... tja, en met alle nieuwe schermen op komst zou ik gek zijn als ik dat niet gedaan ahd denk ik.... Sowieso veel biedingen gehad op marktplaats meerdere voor €800,- en ja zoals gezegd dus één voor €850,-...Is bijna de huidige nieuwprijs..

C O U G A R

Citaat van: papaleo op maart  5, 2008, 12:48:26
Ik hoor net dat de PZ85 niet in een 50" gaat uit komen in Nederland, alleen maar in de maten 42" en 46"...en dat de PZ800 (pas) in Juni leverbaar gaat worden...

Welke bron?Ik hoop echt niet dat dit zo is ,want dit vind ik echt TE lang duren....
Vond mei al een tegenvaller :-\

PjotrrrNL

Panasonic Nederland beweerde rvorig jaar rond deze tijd ook dat de 42" Full HD in Nederland niet op de markt zou komen en wat bleek, die kwam er toch!
Afwachten dus. En inderdaad, zoals al eerder gemeld, de duurdere series en modellen boven 50" kwamen vorig jaar ook pas na april op de markt...

Flexaa

Het kan toch ook dat ze de full HD 50 inch voorbehouden aan de PZ800 serie die weer wat later uitkomt?

C O U G A R

Je kan het ook zo zien...
Als Panasonic zegt van dat zal ergens rond mei zijn en
hij komt toch in april dan is dat weer een meevaller voor de consument.
Ze zijn hun afspraken dan toch nagekomen zeg maar.
Of heb ik het mis?
Hopelijk bekijk ik het niet al te positief ;D

papaleo

Citaat van: C O U G A R op maart  5, 2008, 17:16:18
Welke bron?Ik hoop echt niet dat dit zo is ,want dit vind ik echt TE lang duren....
Vond mei al een tegenvaller :-\

Mijn lokale dealer, welke gisteren bij de Panasonic dealer show is geweest en het daar uit 'betrouwbare' bron moest vernemen.

Panasonic Nederland vind ik toch altijd wel een raare/eigenzinnige gedachten op na houden wat betreft wát hún vinden dat/wat er in Nederland gaat worden uitgebracht en waneeer dat zal gaan gebeuren....  :-\
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

copran

Citaat van: papaleo op maart  5, 2008, 12:48:26

dan toch maar in duitsland of belgië gaan rondneuzen. :)
Juni is voor mij te laat  >:(
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

Michael Dag

Panasonic TX-P42ST50E / DMP-BDT320 / UPC HDTV CI+ | Onkyo TX-SR656 | Monitor Audio RS6 / RSC / RSW-12 / Radius 90 | Monster ILS100-2M / HDMI400-2M |

Vincent

Citaat van: papaleo op maart  5, 2008, 18:57:54
Mijn lokale dealer, welke gisteren bij de Panasonic dealer show is geweest en het daar uit 'betrouwbare' bron moest vernemen.

Panasonic Nederland vind ik toch altijd wel een raare/eigenzinnige gedachten op na houden wat betreft wát hún vinden dat/wat er in Nederland gaat worden uitgebracht en waneeer dat zal gaan gebeuren....  :-\

Kan het nieuws bevestigen .. Op dit moment zijn alleen de PX80 modellen leverbaar ..