Huize Dirc

Gestart door Dirc, december 10, 2007, 09:30:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denoontje


Dirc


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje


Dirc


Robbert54

Citaat van: Dirc I op mei 28, 2010, 17:52:49
Voldoende keuze...welke zou het beste zijn dan?
voldoende keuze? ik heb maar 2 verschillende gezien ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Kan ik de grammaplaten dan weer terug krijgen? Als je ze niet gebruikt? dan vind ik wel zonde. ;)

En vrouwlief heefttoch al een keuring gedaan? Of was dat je minnares :P

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Dirc

Citaat van: tiptop op mei 28, 2010, 17:54:53
Kan ik de grammaplaten dan weer terug krijgen? Als je ze niet gebruikt? dan vind ik wel zonde. ;)

En vrouwlief heefttoch al een keuring gedaan? Of was dat je minnares :P



Ruilen tegen je rears?
:P

De gramma's komen weer vrij als de pods bevallen ja.

Maar t was inderdaad mijn vriendin.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Alex Groningen

Citaat van: Dirc I op mei 28, 2010, 13:32:01
Maar zoals je kunt zien is het ook de doorloop naar de achterdeur. Ik heb geen zin dat mensen via de achterdeur binnenkomen en steeds even lichtjes de speaker aantikken.




Ook hier staan de luidsprekers voor de achterdeur en het gaat nog steeds goed.  In de weekenden heb ik mijn dochtertje hier thuis en dan is het wel eens zweten als ze met haar vriendjes en vriendinnen hier achter in de tuin willen spelen. En in mijn vrienden kring blijft iedereen wel van mijn audio spulletjes af ;D
Kortom, iedereen goed africhten en die speakers verder de woonkamer in. ;)

Even een foto geplaatst hoe ze bij mijn deur staan. Volgens mij bijna hetzelfde als bij jou, gezien vanaf de wand naar de deur.

Dirc

Citaat van: Dirc I op mei 28, 2010, 17:52:49
Voldoende keuze...welke zou het beste zijn dan?

Ik zie:

NA Onderleg schijven (8stuks)

NA Spikebase aluminium

Oehlbach Onderlegschijfjes/schoteltjes voor spikes (4 stuks)

Robbert54

denk dat het heel weinig uitmaakt. die eerste 2 zijn volgens mij dezelfde alleen andere kleur. die Oehlbach's lijken mij te klein voor je speakers, maar is erg moeilijk te zien op het plaatje
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

yorkie13


Raphie

je laag zal beter worden van spikes, maar de gramma's zijn wel handige deurstoppers om beschadigingen te voorkomen

keuzes... keuzes

net je schijven gewassen en gewaxed, die waren ECHT niet meer zoals op je foto  :D
JBL PRX Power!

S@m


Dirc

Citaat van: Raphie op mei 28, 2010, 20:28:22
je laag zal beter worden van spikes, maar de gramma's zijn wel handige deurstoppers om beschadigingen te voorkomen

keuzes... keuzes

net je schijven gewassen en gewaxed, die waren ECHT niet meer zoals op je foto  :D

LOL

Citaat van: RA SUBS op mei 28, 2010, 20:23:03
en Soundcare superspikes eronder ?
werkt ook prima

Hmm passen die altijd? Scheelt wel t schoteltje eronder proppen

Dirc

Lees net dat ze M6 zijn. Geloof dat de spikes van de Ushers dit ook zijn....... :sleepy:

blue-eyes

Je hebt M6 en M8 varianten volgens mij. Kijk gewoon even op de soundcare site.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

S@m

Citaat van: Blue-Eyes op mei 29, 2010, 10:21:39
Je hebt M6 en M8 varianten volgens mij. Kijk gewoon even op de soundcare site.

Eerst even checken wat er onder je Usher's zit. Mogelijk kan je met het aangeboden setje (M6) uit de voeten...

HTip

Citaat van: Raphie op mei 28, 2010, 20:28:22
je laag zal beter worden van spikes, maar de gramma's zijn wel handige deurstoppers om beschadigingen te voorkomen

keuzes... keuzes

net je schijven gewassen en gewaxed, die waren ECHT niet meer zoals op je foto  :D

Of je laag beter wordt van spikes hangt van je situatie af. Het is of de speakers koppelen aan de vloer (spikes) of ontkoppelen (dempers, Gramma). In mijn geval is demping beter. De Soundcare (Super) Spikes hebben beide. Ben benieuwd wat die doen...

Oh ja, nog feli met je nieuwe speakers, Dirc :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Citaat van: Dirc I op mei 29, 2010, 10:15:34
Lees net dat ze M6 zijn. Geloof dat de spikes van de Ushers dit ook zijn....... :sleepy:

De Spikes onder de Ushers zijn veel groter! 12 of iets!  :notify:Dus standaardmaten passen niet  :plain:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Dirk

Citaat van: HTip op mei 29, 2010, 14:22:57
Het is of de speakers koppelen aan de vloer (spikes) of ontkoppelen (dempers, Gramma).
De Soundcare (Super) Spikes hebben beide.
Mogelijk heb ik iets niet goed begrepen als ik hun site erop nalees, maar in de basis blijft de Superspike toch nog altijd een spike ?
Hoe zou die dan volgens jou kunnen ontkoppelen ?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

HTip

Citaat van: Dynky op mei 29, 2010, 15:01:06
Mogelijk heb ik iets niet goed begrepen als ik hun site erop nalees, maar in de basis blijft de Superspike toch nog altijd een spike ?
Hoe zou die dan volgens jou kunnen ontkoppelen ?
Klopt! Echter het materiaal aan de voet is dempend materiaal. En demping is ontkoppeling. Misschien iets te kort door de bocht ;)

Citaat van shop.muziek.nl

Citaat
De standaard Soundcare Superspike is verchroomd, en heeft en zwarte ABS kunststof voet. De spike en het dragende deel in de voet zijn uitgevoerd in gehard staal, en zijn omhuld met zink voor extra trillingsdemping.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea