Paulie's Stereo and Home Theater in the Living Room. Nwe fotoos 02-04-10

Gestart door pacific, oktober 21, 2007, 15:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Paulie

Luitjes er is een nieuwe datum namelijk 3 mei wie kan dan........................Ik vermoed zomaar dat Richi van de partij is ... ;D

Eerder gaat niet lukken ivm een vakantie van 4 april tot en met 26 april. Daarvoor zijn de weekenden alweer rap bezet.
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

scrutinizer

Citaat van: Paulie op februari 26, 2008, 20:22:34
Luitjes er is een nieuwe datum namelijk 3 mei wie kan dan........................Ik vermoed zomaar dat Richi van de partij is ... ;D

Eerder gaat niet lukken ivm een vakantie van 4 april tot en met 26 april. Daarvoor zijn de weekenden alweer rap bezet.
Anders de center seat wel >:D ;D ;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: Paulie op februari 26, 2008, 20:22:34

Het is nog wat ver weg, ,maar ik denk dat dat wel moet gaan lukken  :)

Paulie

Das mooi dan heb ik nog 1 of 2 plaatsen beschikbaar voor de liefhebbers.......
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

hifiman

Citaat van: advr op februari 27, 2008, 14:23:08
mag ik vragen waar al dat moois te beluisteren is ;D
Daar zeg je wat ja , ik heb ook geen idee hoever ik er voor moet gaan reizen  ;D

Paulie

Nooit te ver toch als het onze audio hobby betreft :):)

Het is in het altijd mooie en gezellige Amsterdam........

Maar geen betaald parkeren....

advr

voor mij toch even te ver, al is 3 mei natuurlijk nog ver weg... ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Richi

Hoi Paul, zover ik nu kan overzien is 3 mei akkoord, al moet ik nog even met het thuisfront overleggen. >:D
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Audiofiel

3 mei is erg ver weg, ik weet nog niet zeker of ik er dan ben, misschien gaan we een paar daagjes weg in mei... :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

pacific

Citaat van: Richi op februari 27, 2008, 21:14:20
Hoi Paul, zover ik nu kan overzien is 3 mei akkoord, al moet ik nog even met het thuisfront overleggen. >:D

Hoi Richard,

zou wel leuk zijn als het je schikt als je de Omega's al lekker vond klinken dan komt het met de Genesis VI wel goed. We moeten alleen Audiofiel nog even zien te strikken en dan zijn we vol

:):):) blijkt ie net te posten.... moet je dus weekendje later weg  ;)

Richi

Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Paulie

Ik zou het wel leuk vinden weer ouderwets als vroeger namelijk ............

Sorry voor mij alter ego die ook even moest posten

Audiofiel

Citaat van: Paulie op februari 27, 2008, 21:20:24
Sorry voor mij alter ego die ook even moest posten

Met al die alter-egos wordt een afspraak natuurlijk snel volgeboekt. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Paulie

Die alterego stuur ik dat weekend wel even op vakantie.......

Paulie

Zo het is rustig aan mijn zijde want ik luister elk vrije moment dat ik heb met heel veel genot. Ik heb recentelijk het hele meubel achter de speakers ongeveer 40 cm naar lrechts verplaatst zodat dit weer in evenwicht met de speakers is, die tijdens de luistersessie ook 40 cm naar rechts verplaatst waren om een evenwichtiger geluidsbeeld neer te zetten.

De staging is echt wonderbaarlijk mooi en ook de detaillering is stukken beter. Het laag is strak en ook dynamisch. Heb al een paar keer gehad dat in sommige stukken muziek ik me kapot schrik van een klap op een trom of een drumstel.  De emotie in stemmen is duidelijk zichtbaar te horen waarbij stemmen bijna op levensgroot formaat neergezet worden.

Tevens heb ik de antenne kabel geheel buiten het meubel laten lopen en de UPC HD tuner staat niet meer op mijn servo versterker en dat levert een hele verademing op (dankje Anton voor je advies). Beide eindversterkers staan nu links van het meubel dus niet meer prominent in beeld. Nu binnenkort nog een nwe 3 zitsbank bestellen en we kunnen er ook nog relaxt bij gaan zitten.

scrutinizer

Citaat van: Paulie op maart  6, 2008, 16:00:05
Zo het is rustig aan mijn zijde want ik luister elk vrije moment dat ik heb met heel veel genot. Ik heb recentelijk het hele meubel achter de speakers ongeveer 40 cm naar lrechts verplaatst zodat dit weer in evenwicht met de speakers is, die tijdens de luistersessie ook 40 cm naar rechts verplaatst waren om een evenwichtiger geluidsbeeld neer te zetten.

De staging is echt wonderbaarlijk mooi en ook de detaillering is stukken beter. Het laag is strak en ook dynamisch. Heb al een paar keer gehad dat in sommige stukken muziek ik me kapot schrik van een klap op een trom of een drumstel.  De emotie in stemmen is duidelijk zichtbaar te horen waarbij stemmen bijna op levensgroot formaat neergezet worden.

Tevens heb ik de antenne kabel geheel buiten het meubel laten lopen en de UPC HD tuner staat niet meer op mijn servo versterker en dat levert een hele verademing op (dankje Anton voor je advies). Beide eindversterkers staan nu links van het meubel dus niet meer prominent in beeld. Nu binnenkort nog een nwe 3 zitsbank bestellen en we kunnen er ook nog relaxt bij gaan zitten.
Het doet me goed om jou ervaringen zo te lezen, Paul....zo is het ook mijn plezier. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Paulie

Geen probleem hoor. De door jou genomen stappen zou ik zelf nooit gedaan hebben omdat die tegenstrijdig aan de summiere informatie van Genesis zijn  ;D ;D. Ik heb recentelijk nog even getest met een andere voorversterker maar dat leverde geen verbetering op maar een stap terug deze VV was duurder dan degene die ik al heb.

Wel ga ik vermoedelijk nog de LS kabels en de interlinks upgrade naar de duurdere serie van Xindak want dat levert zeker een positieve verbetering op.

Richi

Hoi Paul,

Nog nieuws van het Genesis front? Of ben je nu ook een stille genieter geworden? ;D

Groetjes,
Richard

Paulie

Ik ben zeker aan het genieten. Bevalt me erg goed. REcentelijk me kast verplaatst en hierdoor weer even bezig om de speakers wat anders te plaatsen.

Maar ik klaag zeker niet

Paulie

Luitjes we moeten de luistersessie even verplaatsen daar mijn eigen eindversterkers nog niet binnen zijn. Ik draai nu tijdelijk met de Pathos monoblokken en dit worden mijn eigen Meixing Mingda MC-3008A blokken maar die zijn vertraagd.

Ik stel voor alles 1 tot anderhalve maand te verplaatsen dan zijn de blokken ingespeeld en is de set ook weer goed afgesteld.

Wie doet een voorstel voor een nieuwe datum ergens begin tot half juni.

Richi

Hé wat jammer (maar eigenlijk komt het me wel goed uit ;) ). Wat te denken van zaterdag 7 of zondag 8 juni?

Groet,
Richard

Citaat van: Paulie op april 29, 2008, 07:50:19
Luitjes we moeten de luistersessie even verplaatsen daar mijn eigen eindversterkers nog niet binnen zijn. Ik draai nu tijdelijk met de Pathos monoblokken en dit worden mijn eigen Meixing Mingda MC-3008A blokken maar die zijn vertraagd.

Ik stel voor alles 1 tot anderhalve maand te verplaatsen dan zijn de blokken ingespeeld en is de set ook weer goed afgesteld.

Wie doet een voorstel voor een nieuwe datum ergens begin tot half juni.

Paulie

Luitjes,

Laten we even een nieuwe datum inplannen. ben net terug van vakantie en de ergste druktes zijn weer voorbij.

Wat te denken van de volgende data:

Zaterdag 14 juni
Zaterdag 21 juni
Zaterdag 28 juni

Er is ruimte voor 3 tot 4 mensen buiten mezelf en mijn alterego's :):)

Richi

Hoi Paul,

21 Juni zou kunnen wat mij betreft. Maar het mag voor mij ook een keer door de week 's avonds. De komende maanden zit ik toch van dinsdag t/m donderdag in Hoofddorp. :-\

Groet,
Richard

Paulie

He Richi,

je bent van harte welkom om een nachtje te blijven slapen zelf als je met zijn 2en bent. Vanaf ons is het toch zeker 15 min rijden :):).

Dus doordeweeks plannen is dan geen probleem.

Lijkt het je wat.

Paul