Interessante prijzen blu-ray bij www.dvd.co.uk

Gestart door Teejoo, oktober 13, 2007, 10:10:22

Vorige topic - Volgende topic

Teejoo

Op mijn zoektocht naar redelijke prijzen voor de dure titels als Silver surfer, Die hard 4 etc vond ik ze op de bovenstaande site voor rond de GBP 20 incl verzenden. Bij Play etc is dit eerder rond de GBP 24!

Ik heb verder geen ervaring met deze shop, maar ga het gewoon proberen.

Akosoft

Zeer irritant dat Fox en het voorbeeld hoe je misbruik kunt maken van regiocodering hier.
Als het dan nog om een 2bd vol hd extra's ging, maar nee, gewoon een simpele kale uitvoering waarvoor je zelfs menig speler moet updaten vanwege bd+! Schande Fox!!  :(

Staaled

Heb net wat besteld en zal posten over de voortgang.

Salut,Hipster.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Grample

Dat incl verzenden is alleen binnen UK zie ik ?

Teejoo

Silver surfer blu-ray: dinsdag verzonden, vandaag binnen. Netjes.

Verzendkosten zitten er inderdaad niet bij. Ik was dus net geen 20 GBP{ kwijt. Nog altijd een stuk minder dan de 24 GBP van de rest. Gekeken naar regio A natuurlijk om te huilen....

Staaled

Gisteren en eergisteren mijn bestelling binnengekregen.
Keurig verpakt.

Het aantal titels is tov USA-webshops nog wat beperkt maar voor de rest een aanrader.