Interessante prijzen blu-ray bij www.dvd.co.uk

Gestart door Teejoo, oktober 13, 2007, 10:10:22

Vorige topic - Volgende topic

Teejoo

Op mijn zoektocht naar redelijke prijzen voor de dure titels als Silver surfer, Die hard 4 etc vond ik ze op de bovenstaande site voor rond de GBP 20 incl verzenden. Bij Play etc is dit eerder rond de GBP 24!

Ik heb verder geen ervaring met deze shop, maar ga het gewoon proberen.

Akosoft

Zeer irritant dat Fox en het voorbeeld hoe je misbruik kunt maken van regiocodering hier.
Als het dan nog om een 2bd vol hd extra's ging, maar nee, gewoon een simpele kale uitvoering waarvoor je zelfs menig speler moet updaten vanwege bd+! Schande Fox!!  :(

Staaled

Heb net wat besteld en zal posten over de voortgang.

Salut,Hipster.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Grample

Dat incl verzenden is alleen binnen UK zie ik ?

Teejoo

Silver surfer blu-ray: dinsdag verzonden, vandaag binnen. Netjes.

Verzendkosten zitten er inderdaad niet bij. Ik was dus net geen 20 GBP{ kwijt. Nog altijd een stuk minder dan de 24 GBP van de rest. Gekeken naar regio A natuurlijk om te huilen....

Staaled

Gisteren en eergisteren mijn bestelling binnengekregen.
Keurig verpakt.

Het aantal titels is tov USA-webshops nog wat beperkt maar voor de rest een aanrader.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

joostpolletje

Citaat van: Teejoo op oktober 19, 2007, 18:49:01
Silver surfer blu-ray: dinsdag verzonden, vandaag binnen. Netjes.

Verzendkosten zitten er inderdaad niet bij. Ik was dus net geen 20 GBP{ kwijt. Nog altijd een stuk minder dan de 24 GBP van de rest. Gekeken naar regio A natuurlijk om te huilen....

Snel zeg..
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

roos

mischien of-topic maar hoe zit het bij br's met de regiocode en de ondertit.?wil een speler aanschaffen (waarschijnlijk de ps3) en wil vast wat filmpjes gaan schoppen ;D.
monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10
yamaha ysp 1000 marantz cd 5001 marantz pm 4001 dreambox 7000

Staaled

Citaat van: roos op oktober 25, 2007, 09:55:03
mischien of-topic maar hoe zit het bij br's met de regiocode en de ondertit.?wil een speler aanschaffen (waarschijnlijk de ps3) en wil vast wat filmpjes gaan schoppen ;D.
Niet alles is regiovrij. >:(

Handig is: http://bluray.liesinc.net/

Ondertitels verschilt per titel.
UK heeft nog wel eens NL-subs.
USA niet.

roos

monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10
yamaha ysp 1000 marantz cd 5001 marantz pm 4001 dreambox 7000

Teejoo

Citaat van: Hipster op oktober 25, 2007, 09:24:13
Het aantal titels is tov USA-webshops nog wat beperkt maar voor de rest een aanrader.
Kan ik niet echt zeggen. Maar ik koop voornamelijk mainstream films.

Ik vind het niet voor alle films een aanrader, maar vooral voor de films die voorzien zijn van regiocode en erg duur zijn zoals de genoemde titels. Soms is bijv. play weer goedkoper omdat dit incl verzendkosten is. Voor regiovrije blu-rays en HD-dvd zijn Axelmusic en pacific erg prettig.

Marcel_T.

Hoe zit het met nederlandse ondertiteling op de engelse Blu-ray's? Zit dit er standaard op of is er een site waar je details kan zien?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Teejoo

Citaat van: Marcel_T. op oktober 31, 2007, 16:14:34
Hoe zit het met nederlandse ondertiteling op de engelse Blu-ray's? Zit dit er standaard op of is er een site waar je details kan zien?
Soms.

Marcel_T.

Juist...en hoe kom je hier achter? (behalve door 'm te bestellen  >:D )
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Teejoo

Citaat van: Marcel_T. op oktober 31, 2007, 19:10:06
Juist...en hoe kom je hier achter? (behalve door 'm te bestellen  >:D )
Moeilijk, omdat de sites weinig info geven.

THX-UltraII

zijn de prijzen bij Play.com inclusief de verzendkosten ook als het voor versturen naar NL geldt?

rbormans

Citaat van: THX-ultraII op november  7, 2007, 16:32:48
zijn de prijzen bij Play.com inclusief de verzendkosten ook als het voor versturen naar NL geldt?
naar belgie in ieder geval wel, dus ga er maar vanuit naar NL ook

Paul Landsmeer

Citaat van: THX-ultraII op november  7, 2007, 16:32:48

Ja, en ook als om het grotere artikelen gaat, zoals box sets e.d.

Feudaen

Vandaag eens vergeleken met andere sites en prijzen vallen zeker niet tegen,
nieuwe toptitels voor ongeveer €20 incl. verzending :)
Loewe Vitros 6381 ZW, Rotel RSP-1066, RB-1080 & RMB-1075, Sony SCD-777ES, Tannoy D750 center, D500 fronts + ST25 Supertweeters, 4x Saturn 8 surround, SVS PB-13Ultra

Teejoo

Er is tegenwoordig wel vaker een probleem met het feit dat je bij het uitchecken te horen krijgt dat bepaalde titels niet buiten de UK verkocht mogen worden. Waardeloos. Dus op het moment haal ik zoveel mogelijk Regio 1 bij Axel, en de rest bij Blahdvd.

fca

Axel en HD movie source zijn aanraders.
Daar zie je veel Blu rays goedkoper die hier 2e hands duurder worden aangeboden. :-\

Teejoo

Citaat van: fca op juli  3, 2008, 10:51:31
Axel en HD movie source zijn aanraders.
Daar zie je veel Blu rays goedkoper die hier 2e hands duurder worden aangeboden. :-\

Ik vind het nadeel van HD movie source dat er best wel veel verzendkosten bijkomen, en dan is er eigenlijk geen verschil met Axel+verzendkosten. Daarnaast verstuurd Axel apart, terwijl HD moviesource als pakket, wat weer voor douaneproblemen kan zorgen. Daarom bestel ik meer bij Axel.

fca

Dat klopt maar ze zijn 1vd snelste.
Je kan toch vragen om niet te combinen?

Teejoo

Citaat van: fca op juli  3, 2008, 15:42:48
Dat klopt maar ze zijn 1vd snelste.
Je kan toch vragen om niet te combinen?
Inderdaad wel snel, maar ik denk dat het alleen maar duurder wordt als ze los moeten verzenden. Ik moet trouwens zeggen dat de rest ook wel binnen 1-1,5 week levert.