ts bestanden hoe en wat

Gestart door siebion, oktober 4, 2007, 17:48:04

Vorige topic - Volgende topic

siebion

Hoi,

Ik heb hier een verzameling van 160 ts bestanden welke afzonderlijk te bekijken zijn met een programma als videoLAN. Weet iemand hoe ik deze aan elkaar kan koppelen zodat er 1 film ontstaat of zijn deze bestanden makkelijk om te vormen naar een ander formaat.

Groet, Jos

Driven2Shine

Beste wat ik heb gebruikt is HDTV2mpeg

HTip

Je kunt met ProjectX verschillende ts bestanden openen in volgorde en deze dan converteren naar 1. Of je 160 :o in één keer kan doen weet ik niet.

Daarnaast zou je met het dos-commando copy ook een heel eind kunnen komen. Dat moet zeker in meerdere stappen, omdat de opdrachtregel anders te lang wordt.

Syntax zou iets kunnen zijn als:
copy /b bestand1.ts+bestand2.ts grootbestand.ts

/b = binary

@[SV] komen we elkaar weer tegen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Driven2Shine

Citaat van: htip op oktober  4, 2007, 17:55:01
@[SV] komen we elkaar weer tegen ;D
De wereld is klein ;D
Met HDTV2mpeg kun je via de browser alle ts files selecteren.
Vervolgens geef je een eind directory aan waar de nieuwe grote ts file mag komen te staan.
Je start de handel en na een x aantal minuten (afhankelijk van de snelheid van je pc) staat de nieuwe file klaar voor je.

neptune

project x is handig als je osx hebt ben ik recentelijk achtergekomen (draait op java vandaar multiplatform).
zet hier iets neer

HTip

Citaat van: [SV] op oktober  4, 2007, 17:58:20
De wereld is klein ;D

LOL ;D

Citaat van: [SV] op oktober  4, 2007, 17:58:20
Met HDTV2mpeg kun je via de browser alle ts files selecteren.
Vervolgens geef je een eind directory aan waar de nieuwe grote ts file mag komen te staan.
Je start de handel en na een x aantal minuten (afhankelijk van de snelheid van je pc) staat de nieuwe file klaar voor je.

Klopt, maar of dat ook met 160 bestanden tegelijk kan, weet ik niet zo zeker. Ga het in ieder geval niet uitproberen ;)

Ik heb ook in het begin HDTV2MPEG gebruikt, maar kwam erachter dan ProjectX beter was. In het begin denk je, wat moet ik allemaal met die instellingen doen, maar daarna valt het allemaal wel mee.

Als ik een opname wil bewaren op DVD, dan haal ik ook meteen de reclame er tussenuit. Gaat allemaal in één moeite door... Daarna alleen nog een authoring programma gebruiken en voilá, je hebt een DVD van je digitale opname.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

siebion

Bedankt!voor alle informatie ik zal er vanavond eens mee gaan stoeien en kijken als het geheel tot 1 film is samen te voegen. Het bestand is in totaal 15GB :P   dus ik zal het waarschijnlijk op een externe harddisk gaan zetten om het daarna aan de HTPC te voeren.

jowi

15Gb is peanuts voor hdtv2mpeg. Ik gebruik al jaren niets anders.