Chinese HDDVD speler

Gestart door Koei, augustus 29, 2007, 17:25:50

Vorige topic - Volgende topic

Koei

http://www.venturer.com/news-details.aspx?id=15

CiteerVenturer HD DVD Player to Ship in Time for 2007 Holiday Sales 8/28/2007
Venturer Electronics today announced the launch of its first HD DVD player for the North American market. Responding to strong consumer demand for high definition video playback devices, Venturer will introduce the SHD7000 that offers the superior HD movie experience as defined by the DVD Forum. Featuring 1080i video output and an HDMI connection, the SHD7000 is designed to be compatible with the vast majority of HDTVs already in North American consumers' homes. With Ethernet connectivity to the network , the SHD7000 also allows users to access bonus features from movie studio web servers and unlock special prerecorded content on some HD DVD discs. Dolby TrueHD rounds out the high definition experience by presenting the HD DVD disc soundtrack as it was meant to be heard, virtually equal to the studio master. In addition to its HD DVD playback capability, the SHD7000 will upconvert standard DVDs to near HD picture quality via its HDMI connection, allowing a consumer's existing library of DVDs to look better than ever. CD playback is also supported. The SHD7000 will be distributed in North America by Venturer Electronics of Markham, Ontario, and sold through national retailers with retail prices expected to be one of the lowest among entry-level HD DVD players. Venturer Electronics, headquartered in Markham, Ontario, offers a wide selection of value-priced, high quality consumer electronics products. Since 1988, Venturer has focused on making the latest technologies affordable to North American consumers.

Blijkbaar is de $199 HDDVD speler Walmart deal toch waar, want deze fabrikant maakt ook het huismerk van Walmart.

"Human beings are poor examiners, subject to superstition, bias, prejudice and a profound tendency to see what they want to see rather than what is really there." - M. Scott Peck

"Man does not see reality as it is, but only as he perceives it, and his perception may be mistaken or biased." - Rudolf Dreikurs

jantje112

De verwachting is een prijs onder de 150$ in de winkels. (Stond op avsforum) Op de zwarte vrijdag in Amerika verwacht men zelfs onder de 100 te gaan :)

-Freek-

Wat is zwarte vrijdag?  ??? ;D Zal wel  een hele domme opmerking zijn.

Als dat ding in NL ook voor zo'n prijs in de winkels ligt, neem ik er denk ik eentje mee :).

Erik

laat maar
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Koei

Citaat van: -Freek- op augustus 29, 2007, 21:25:05
Wat is zwarte vrijdag?  ??? ;D Zal wel  een hele domme opmerking zijn.

De dag voor het begin van de kerstvakantie in de states. Extreeeeeeem druk.
"Human beings are poor examiners, subject to superstition, bias, prejudice and a profound tendency to see what they want to see rather than what is really there." - M. Scott Peck

"Man does not see reality as it is, but only as he perceives it, and his perception may be mistaken or biased." - Rudolf Dreikurs

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Rhodanos

Volgens mededeling op IFA zal hij hier te koop zijn voor beneden de €300,--.

DaMan

Citaat van: Rhodanos op september  2, 2007, 17:26:34
Volgens mededeling op IFA zal hij hier te koop zijn voor beneden de €300,--.

Ik denk toch wel dat dat 'n hoop mensen over de streep zal trekken. Imho 'n mooie prijs! Ik vraag me trouwens af of 't kwaliteitsverschil dan echt zo groot zal zijn vergeleken met bijv. 'n Toshiba.

Als je nu al kijkt naar die goedkope "Babi-Pangang-tech" DVD-spelers, met HDMI/upscaled output, die doen echt niet onder voor de A-merken. Is op zich ook niet zo gek natuurlijk, aangezien dezelfde processors worden gebruikt.

Nooff

Venturer is over het algemeen gezien geen bekend merk. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zo'n speler gaan kopen, simpelweg omdat er gewoon meer vertrouwen is in merken als Sony, Pioneer, Sharp, Philips, Panasonic etc. Niemand weet nog hoe "goed" de speler is, ik verwacht er zelf niet veel van voor zo'n prijs. Er is ook een reden dat spelers van nu nog duur zijn, dat verloop is ook bij dvd eens geweest.

bmateijsen

Ik zou dan toch kijken naar een Toshiba. De HD-E1 gaat ook al naar de 399 Euro ;).

Citaat van: DaMan op september  8, 2007, 08:57:27
Ik denk toch wel dat dat 'n hoop mensen over de streep zal trekken. Imho 'n mooie prijs! Ik vraag me trouwens af of 't kwaliteitsverschil dan echt zo groot zal zijn vergeleken met bijv. 'n Toshiba.

Als je nu al kijkt naar die goedkope "Babi-Pangang-tech" DVD-spelers, met HDMI/upscaled output, die doen echt niet onder voor de A-merken. Is op zich ook niet zo gek natuurlijk, aangezien dezelfde processors worden gebruikt.

Koei

Citaat van: Nooff op september  8, 2007, 19:07:43
Venturer is over het algemeen gezien geen bekend merk. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zo'n speler gaan kopen, simpelweg omdat er gewoon meer vertrouwen is in merken als Sony, Pioneer, Sharp, Philips, Panasonic etc. Niemand weet nog hoe "goed" de speler is, ik verwacht er zelf niet veel van voor zo'n prijs. Er is ook een reden dat spelers van nu nog duur zijn, dat verloop is ook bij dvd eens geweest.

Het is de fabrikant van het Walmart huismerk geloof ik. Niet dat dat bekend is in NL ;)

redfox001

Jo zo eentje wil ik ook wel om eens te proberen wat het is!

bwolke

Citaat van: Nooff op september  8, 2007, 19:07:43

Er is misschien wel meer vertrouwen in de merken die jij noemt maar zou dat nog steeds zo zijn als de prijzen van die merken 2 keer zo hoog zijn of zelfs 1,5 keer? ik denk dat er weinig mensen zullen zijn die dat verschil zullen bijleggen om een merk te hebben. Ik verwacht dat ze niet minder goed zijn dan de A-merken plus dat je sowieso 2 jaar garantie hebt.

Wat is volgens jou de best verkochte dvd-speler in Nederland? Ik gok op de pro-vision dvd-speler van Blokker. Heb ik weet ik niet hoe vaak bij mensen thuis gezien.

Nooff

Citaat van: bwolke op september 14, 2007, 11:03:17
Er is misschien wel meer vertrouwen in de merken die jij noemt maar zou dat nog steeds zo zijn als de prijzen van die merken 2 keer zo hoog zijn of zelfs 1,5 keer? ik denk dat er weinig mensen zullen zijn die dat verschil zullen bijleggen om een merk te hebben. Ik verwacht dat ze niet minder goed zijn dan de A-merken plus dat je sowieso 2 jaar garantie hebt.

Wat is volgens jou de best verkochte dvd-speler in Nederland? Ik gok op de pro-vision dvd-speler van Blokker. Heb ik weet ik niet hoe vaak bij mensen thuis gezien.

Mensen gaan alleen niet alsnog 300 euro betalen voor een B-merk HD DVD speler. Ze moeten er ook nog eens een tv bij kopen, iets waar vooral Europeanen niet op zitten te wachten. Deze Venturer HD DVD speler zal in ons land 299 euro gaan kosten. De playstation zit op 600 euro momenteel met een verwacht 40GB model voor 399 euro. Ik denk dat men daar eerder voor gaat ook al is het een console. Maar zoals altijd zal de toekomst het uit moeten wijzen :)

borkaenjo@work

De meeste mensen hebben al een tv in huis staan denk ik. ::)
Maar als mensen voor hd gaan zullen ze zich toch eerst wat laten
informeren. Ik denk dat deze chinese speler dan  snel buiten beeld
valt met zijn 299. Als ze hem hier gaan aanbieden voor 99 dan wordt
het een ander verhaal. Dan is het verschil met de bekende merken
te groot. Nu zullen mensen snel denken van, ja maar dat is een Sony (pana... etc)
en bijna 2 x zo duur, dus die zal wel veel beter zijn.
Je moet niet vergeten hoezeer de mens aan merken gebonden zijn.
Dat je toch ook bij spijkerbroeken en schoenen.

bwolke

Citaat van: Nooff op september 18, 2007, 01:37:07
Deze Venturer HD DVD speler zal in ons land 299 euro gaan kosten.
Hoe weet je dat?

Rhodanos

Dit is Europese prijs, aldus mededeling op IFA in Berlijn. IFA is internationale beurs voor o.a. home-cinema.

redfox001

Onder de $100 en rond €300 in europa  ??? Ik zie een zwarte markt  ;D

bwolke

De Toshiba HD E1 is inmiddels al gezakt tot 309 euro. Ik denk dat de prijsstelling van 299 euro voor de Venturer iets te optimistisch is.

http://www.pixmania.nl/nl/nl/440522/art/toshiba/hd-dvd-speler-hd-e1.html