welke sat ontvanger

Gestart door wim bruins, augustus 19, 2007, 10:20:55

Vorige topic - Volgende topic

wim bruins

Hallo

Momenteel maak ik gebruik van een oude pioneer sat ontvanger.
Beeld en geluid is nog steeds goed alleen de ontvanger heeft 999 voorkeurzenders en het zoeken en het hernummeren van de zenders is een drama, heel veel werk en ik mis dan ook nog een paar zenders.

Ik zit totaal niet in de wereld van schotels en ontvangers en zoek dus een nieuwe sat ontvanger met een
goed beeld en een makkelijk en snel werkend menu voor het progameren van de zenders.

canaal digitaal

wim

Dennis N

Ik heb zelf een topfield, deze staan bekend om hun gebruiksvriendelijkheid.
Deze zijn in allerlei verschillende soorten te krijgen.
Kijk eens op satshopper.nl.
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

HTip

Als je alleen canal digitaal wilt of hoeft te ontvange zou ik kijken welke door hun is goedgekeurd. Zenderupdates, nieuwe firmware, e.d. kunnen dan via het menu worden ingesteld.

Alles wat niet is goedgekeurd moet je via internet en je eigen netwerk updaten. Gaat prima, kost alleen wat moeite en je moet de ontvanger op internet (direct of indirect) kunnen aansluiten.

Ik heb zelf een dreambox. Werkt voor mij prima, heeft een hele grote internetcommunity, wordt door gebruikers veel voor geprogrammeerd, maar is niet goedgekeurd door Canal Digitaal. Dus ik moet alles zelf doen, maar krijg daar veel hulp bij door de community :D

Voor een lijst met goedgekeurde ontvangers, kijk hier
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

wim bruins

Wat ik niet snap in het volgende

Waarom kan ik de kanalen van canaal digitaal niet hernummeren en de overige kanalen wel.
Als ik in het menu hernummeren kies krijg ik alleen de overige kanalen en niet die van canaal digitaal.

Wim