Kleine TV...

Gestart door mr._Custard, mei 14, 2002, 23:43:41

Vorige topic - Volgende topic

mr._Custard

Nu ik toch maar een projector ga aanschaffen, wil ik mijn breedbeeld liever de deur uit doen. Ik wil daarvoor in de plaats een kleine TV om het nieuws op te kijken en mijn consoles op aan te sluiten. Daarvoor heb ik wel een s-video aansluiting nodig, of op zijn minst een s-video compatibele scart aansluiting. Helaas is de informatie van fabrikanten erg summier, wanneer het gaat om technische details over hun kleine toestellen. Daarom vraag ik het maar hier: welke kleine tv (rond de 42 cm ?) is voorzien van a) een fatsoenlijke beeldbuis (geen vissenkom) en b) een s-video aansluiting?

Joeri

Hey, Mr.Custard, is een zinwell niet wat voor jou !

Joeri

Selmar_Cleef

Geen vissekom komt meteen Sony in mijn hoofd bovendrijven. Weet niet of andere merken ook een volledig vlakke beeldbuis hebben?

J.A.F._Doorhof

Bij de Makro hebben ze regelmatig hele leuke kleine TV's, heb daar laatst een philips 55cm gekocht voor ik dacht € 199,00 (zit zelfs een servicemenu in  ;D).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

mr._Custard

@Joeri... neu... ;D

En een volledig vlakke beeldbuis hoeft nou ook weer niet, maar sommige (veel?) kleine toestellen van o.a. Philips hebben echt een heel erg bolle buis, en dat vind ik geen gezicht.

J.A.F._Doorhof

De Philips die wij hier hebben staan heeft een bijna monitor look, en is in geen geval een vissekom, maar ik snap wel welke modellen je bedoelt (die stonden er ook tussen).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"