Hercalibratie 32PW9527 van 5 jaar oud nuttig?

Gestart door Aidacra, juli 30, 2007, 12:09:42

Vorige topic - Volgende topic

Aidacra

Hallo,

Vijf jaar geleden is Frank bij me geweest om mijn toen nieuwe 32PW9527 te calibreren. Met een verbluffend resultaat!
Ik weet dat het word aanbevolen om het ieder jaar opnieuw te laten doen maar dat vind ik toch een beetje te kostbaar.

Nu vraag ik me af of het nog zin heeft om nu een hercalibratie te laten doen? Toestel is ruim vijf jaar oud maar zal nog een aantal jaar blijven staan voor ik een LCD aanschaf. Heb wel eens gelezen dat het na vijf jaar niet meer word aanbevolen om een calibratie te doen.

Alvast bedankt voor de reactie!

J.A.F._Doorhof

Gewoon laten doen, helemaal als je nog elke dag van je TV geniet en wilt genieten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Raphie

Calibratiekosten zullen i.d.d. hoger zijn dan de dagwaarde van je toestel. Als je aan de andere kant weet dat je hier nog een paar jaar op doorkijkt, dan zou ik het zeker ook doen!  ;)
JBL PRX Power!

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Laat dit vak leeg alsjeblieft:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:

Hoeveel is 20 plus vijf min een:
Wat is de afkorting voor high dynamic range:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken