Peerless Monsters setje...

Started by Peerless Monster, July 4, 2007, 22:46:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maximus_Aurelius

Quote from: Audiofiel on August 12, 2007, 19:31:37
Rens heeft inderdaad de Pagode versie.  ;)

Ik heb zelf zowel de Pagode als de HD versie staan (voorloper MR). De HD kan 60 kg per plank hebben en 120 kg voor de onderste. De gewone Pagode heeft 25 kg per plank en 50 kg voor de onderste. 8)

Ik gebruik zelf twee eindeversterkers op de 'gewone' Pagode die 32 kg per stuk wegen. Dat is geen enkel probleem, maar ik zet ze wel extra voorzichtig neer en ga er niet op leunen (eentje staat zelfs helemaal bovenop!). Die 20-25% extra moet hij toch best kunnen hebben lijkt mij zo, als je maar niet te gek doet. :D

Maar ben je niet bang dat die 32 kg dat in een keer de verdieping omlaag valt? , want 25 kg draagkracht en dan 32 kg erop zetten is wel een verschil ;D
Maar helemaal bovenop daar zie je het frame zitten van het rack dus begeef die het dan valt het op de grond maar niet een verdieping lager of hij raakt de volgende verdieping kan ook nog  ;)

Maar even bedank voor de tip  :)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Audiofiel

Quote from: Maximus_Aurelius on August 12, 2007, 20:08:50
Maar ben je niet bang dat die 32 kg dat in een keer de verdieping omlaag valt?

Nee. ;)

Als een rack berekent is op 25 kg continu (eventueel met harde hand er op gezet), dan moet 1/3e zwaarder geen enkel probleem zijn, er is uiteraard een marge ingebouwd. En met 'voorzichtig neerzetten' blijf je netjes binnen de marges, ga ik van uit... :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Quote from: Maximus_Aurelius on August 12, 2007, 19:15:13
Peerless heb even een vraag?
Welk Finite rack heb jij?
Is het de Pagode Signature of de pagode Master reference?

De signature heb ik op het oog maar ik twijfel aan de draagkracht van de tussen verdiepingen (25KG) of eventueel mijn nieuwe VV dit kan houden  :P en mijn cd spelers die ik op het oog heb en heel goed vind klinken zijn ook al zo'n zware jongens.
Die twijfel is gekomen doordat er volgens mij aan de zijkant met spikes in de ijzeren poten zitten waardoor je de platen ook kunt verstellen.
Vandaar dat ik denk als je op de 25kg of er al in de buurt komt (zo'n 23-24kg) dat het toch wel even kritisch kan worden.

Ik haal namelijk niet uit jouw signature welk rack van Finite en de foto verraadt ook niet veel  ;)
Plinius 9200 Integrated
Clearaudio Emotion
Classé CDP-100
PS Audio P500 Powerplant
Usher CP-8571 Dancers
NordOst Red Dawn Rev II luidsprekerkabel
MIT 330 S2 interlink
Musical Fidelity X-CAN V3
Sennheiser HD-600
en een kleine 1000 LP's...

HT:
Infocus X1 beamer
HT PC


Ik heb de E12 van de Finite Element Signature serie.
Het verschil met de master serie is de dubbele staander aan de zijkant.
Als je goed kijkt zie je op mijn foto's 2 staanders. Aan iedere zijde 1. De Master heeft dus in totaal 4 staanders. Overigens is de Master serie ook breder en klinkt nog rustiger dan mijn rack, maar de investering vond ik het niet waard. Kan je beter besteden aan een stroomregenerator... (en dat heeft velen malen meer effect dan een aparte groep in mijn geval...).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maximus_Aurelius

Quote from: Peerless Monster on August 13, 2007, 18:43:32
Ik heb de E12 van de Finite Element Signature serie.
Het verschil met de master serie is de dubbele staander aan de zijkant.
Als je goed kijkt zie je op mijn foto's 2 staanders. Aan iedere zijde 1. De Master heeft dus in totaal 4 staanders. Overigens is de Master serie ook breder en klinkt nog rustiger dan mijn rack, maar de investering vond ik het niet waard. Kan je beter besteden aan een stroomregenerator... (en dat heeft velen malen meer effect dan een aparte groep in mijn geval...).

Bedank voor de uitleg ;D
Ik heb de Signature gezien waar allerlei demo apparatuur opstond en daarnaast stond ook de Master :) dus de verschillen waren zeer goed te zien.

Maar de master zal ik nooit kopen omdat ik dan beter een Copulare rack kan nemen en die compleet zelf samenstellen en ook nog eens de verdiepingen met hun specialiteit laten vullen en precies op maat laten maken.
Maar de signature ziet er aardig uit en ik hebn ook de E12 op de lijst staan.Maar ik had even eem vraag maar die is al mooi beantwoord. :)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Peerless Monster

Quote from: Maximus_Aurelius on August 13, 2007, 19:47:44
Bedank voor de uitleg ;D
Ik heb de Signature gezien waar allerlei demo apparatuur opstond en daarnaast stond ook de Master :) dus de verschillen waren zeer goed te zien.

Maar de master zal ik nooit kopen omdat ik dan beter een Copulare rack kan nemen en die compleet zelf samenstellen en ook nog eens de verdiepingen met hun specialiteit laten vullen en precies op maat laten maken.
Maar de signature ziet er aardig uit en ik hebn ook de E12 op de lijst staan.Maar ik had even eem vraag maar die is al mooi beantwoord. :)

;).

Hoe vordert de keuze voor de versterking en speakers inmiddels?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maximus_Aurelius

#230
Quote from: Peerless Monster on August 13, 2007, 19:59:36
;).

Hoe vordert de keuze voor de versterking en speakers inmiddels?

Mag ik je eerst even op attenderen dat je een typfoutje gemaakt heb ;D ;D Zie het zwart gedrukte woord , dit is eigenlijk of.
Voorversterkers zijn er 2 overgebleven.Het word of de AMP Pre of de Lindemann 832
Speakers komen er hoogwaarschijnlijk niet. Ik zeg hoogwaarschijnlijk , want ik zeg nooit nooit ;D
Ik heb wel 2tal speakers op het oog die echt hoge ogen gooien , maar het ligt eraan welke VV er komt.
Komt er de AMP pre dan kan ik eventueel de speakers aanschaffen omdat ik ze op AVM(ook AMP) aangehoord heb , komt er de Lindemann dan wachten we af omdat ik ze dan op deze VV opnieuw moet beoordelen.
Maar de speakers is op dit moment niet mijn doelstelling. Dit kan ook later.
En het belangrijkste moet wel allemaal lekker in het budget passen. 8)
Er zou ook nog een Interlink moeten komen  :P
Want er is er altijd bij mij eentje verkeerd  ;D , of de cinch versie of de XLR versie. :P , maar ik gok op de cinch versie(NordOst Baldur)
Beide apparaten zijn volledig symmetrisch opgebouwd , alleen de AMP Pre(modulair opgebouwd) wil ik dit even exact weten , moet ik nog even navragen bij AVM.Maar de persoon was vandaag niet aanwezig :P , hoop morgen meer te weten en hopenlijk ook de keuze welke het word.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Peerless Monster

Quote from: Maximus_Aurelius on August 13, 2007, 20:35:47
Mag ik je eerst even op attenderen dat je een typfoutje gemaakt heb ;D ;D Zie het zwart gedrukte woord , dit is eigenlijk of.
Voorversterkers zijn er 2 overgebleven.Het word of de AMP Pre of de Lindemann 832
Speakers komen er hoogwaarschijnlijk niet. Ik zeg hoogwaarschijnlijk , want ik zeg nooit nooit ;D
Ik heb wel 2tal speakers op het oog die echt hoge ogen gooien , maar het ligt eraan welke VV er komt.
Komt er de AMP pre dan kan ik eventueel de speakers aanschaffen omdat ik ze op AVM(ook AMP) aangehoord heb , komt er de Lindemann dan wachten we af omdat ik ze dan op deze VV opnieuw moet beoordelen.
Maar de speakers is op dit moment niet mijn doelstelling. Dit kan ook later.
En het belangrijkste moet wel allemaal lekker in het budget passen. 8)
Er zou ook nog een Interlink moeten komen  :P
Want er is er altijd bij mij eentje verkeerd  ;D , of de cinch versie of de XLR versie. :P , maar ik gok op de cinch versie(NordOst Baldur)
Beide apparaten zijn volledig symmetrisch opgebouwd , alleen de AMP Pre(modulair opgebouwd) wil ik dit even exact weten , moet ik nog even navragen bij AVM.Maar de persoon was vandaag niet aanwezig :P , hoop morgen meer te weten en hopenlijk ook de keuze welke het word.

;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pjotr27

Hoi Rens en de anderen ik ben ook weer eens op het forum en heb de discussies en de mooie foto`s gevolgd.
QuoteIk heb de E12 van de Finite Element Signature serie.
Het verschil met de master serie is de dubbele staander aan de zijkant.
Er is nog een (groot) verschil tussen de signature en de master serie, de master is voorzien van resonatoren (de nieuwste versies) .
Dit zijn een soort schroeven met een dun staafje metaal eraan wat de resonanties in het rack dempt.
Mijn versie heeft ook de resonatoren.

Nog steeds geen Plinius CD-101 Rens? Dat valt me wel een beetje tegen......
Ik blijf het nog steeds erg jammer vinden dat er geen Nederlandse importeur meer is voor Plinius.
Daarnaast zou Greenwich iets met Plinius gaan doen maar daar kan je op de Plinius site niets over terug vinden.
Opmerkelijk is op de Plinius site de mededeling dat men geen service wil verlenen op een aantal apparaten.
Dit heeft op een Nieuw Zeelands hifi forum tot vele reacties geleid.
Ik vraag me ook af op onze versies (geleverd door voormalig importeur Van Diest en Expolinear ) nog service geleverd wordt.
Ik ga ze eens mailen  , mijn CD-101 zou geupdate kunnen worden zodat o.a. de Stop/Eject knop na het sluiten van de lade ook een Play knop wordt. Voordeel is dat je dan ook zonder AB de Plinius kunt gebruiken. Nu is dat onmogelijk. Ik heb al eens bij iemand gestaan met mijn Plinius zonder AB en dan kan je weer naar huis  >:(

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Peerless Monster

#233
Quote from: Pjotr27 on August 15, 2007, 08:54:42
Hoi Rens en de anderen ik ben ook weer eens op het forum en heb de discussies en de mooie foto`s gevolgd.Er is nog een (groot) verschil tussen de signature en de master serie, de master is voorzien van resonatoren (de nieuwste versies) .
Dit zijn een soort schroeven met een dun staafje metaal eraan wat de resonanties in het rack dempt.
Mijn versie heeft ook de resonatoren.

Dat was ik niet vergeten te vertellen Peter want het ging zich meer over het uiterlijk.
Maar het maakt het verhaal wel compleet. Hoe gek het ook klinkt. De Master klinkt echt veel beter nog dan de signature, die al een flinke verbetering gaf in mijn set (voornamelijk rust).

Quote from: Pjotr27 on August 15, 2007, 08:54:42
Nog steeds geen Plinius CD-101 Rens? Dat valt me wel een beetje tegen......
Ik blijf het nog steeds erg jammer vinden dat er geen Nederlandse importeur meer is voor Plinius.
Daarnaast zou Greenwich iets met Plinius gaan doen maar daar kan je op de Plinius site niets over terug vinden.
Opmerkelijk is op de Plinius site de mededeling dat men geen service wil verlenen op een aantal apparaten.
Dit heeft op een Nieuw Zeelands hifi forum tot vele reacties geleid.
Ik vraag me ook af op onze versies (geleverd door voormalig importeur Van Diest en Expolinear ) nog service geleverd wordt.
Ik ga ze eens mailen  , mijn CD-101 zou geupdate kunnen worden zodat o.a. de Stop/Eject knop na het sluiten van de lade ook een Play knop wordt. Voordeel is dat je dan ook zonder AB de Plinius kunt gebruiken. Nu is dat onmogelijk. Ik heb al eens bij iemand gestaan met mijn Plinius zonder AB en dan kan je weer naar huis  >:(


Nee voor mijn geen CD-speler van Plinius ter vervanging. Ik zou er wel eentje aanschaffen ter aanvulling, maar dan moet ik een groter rack gaan kopen en daar heb ik ook nog weinig trek in ;). (vind ik niet mooi in mijn situatie). De Plinius zou ik dan gebruiken voor klassiek en rustige muziek. De Classé voor de andere stijlen waar ik van hou! Plinius rules, jammer van dat gedoe met de importeur weer... Maar geef hem eens ongelijk?
Swa, voor support ga ik wel naar José, Peter. Die heeft ze ook gemodificeerd (je kent hem als de assistent destijds van Van Diest).

Groetjes,
Rens

PS ook lang niet meer gesproken op het forum ;)
We moeten nog naar Ad he ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maximus_Aurelius

Quote from: Peerless Monster on August 13, 2007, 19:59:36
;).

Hoe vordert de keuze voor de versterking en speakers inmiddels?

De keuze is er nou definitief ;D welke versterker het word. 8)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

blue-eyes

Quote from: Peerless Monster on August 15, 2007, 18:59:41


Groetjes,
Rens

PS ook lang niet meer gesproken op het forum ;)
We moeten nog naar Ad he ;).

Hee lummel,

nu loop je al 2 jaar lang te zeuren dat ik bij je langs moet komen, hebben we een soortement van afspraak gemaakt reageer je niet meer op de PM's die ik je stuur!

;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R

ha ha, lekker duidelijk BE :P:P

Quote from: Blue-Eyes on August 15, 2007, 19:56:10
Hee lummel,

nu loop je al 2 jaar lang te zeuren dat ik bij je langs moet komen, hebben we een soortement van afspraak gemaakt reageer je niet meer op de PM's die ik je stuur!

;D

blue-eyes

Quote from: R on August 15, 2007, 19:56:56
ha ha, lekker duidelijk BE :P:P


Noem je dat duidelijk? Moet je eens opletten als Rens nu niet reageert  >:D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on August 15, 2007, 19:59:59
Noem je dat duidelijk? Moet je eens opletten als Rens nu niet reageert  >:D

Tief tief tief,

ja das helemaal sorry!!!!! Eisse was je helemaal vergeten.
Ben nu ook druk met nieuwe job en dat ik mijn audiovrinden helemaal vergeet! VOorlopig kan ik in weekeinden niet. Zaterdag 22 september (klopt dat zo even uit het hoofd) is de eerste dat ik weer zou kunnen. 's avonds moet geen probleem zijn om volgende week wat te plannen....
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on August 15, 2007, 19:59:59
Noem je dat duidelijk? Moet je eens opletten als Rens nu niet reageert  >:D

Pjoe, ik heb gereageerd! ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Quote from: Peerless Monster on August 15, 2007, 20:02:50
Tief tief tief,

ja das helemaal sorry!!!!! Eisse was je helemaal vergeten.
Ben nu ook druk met nieuwe job en dat ik mijn audiovrinden helemaal vergeet! VOorlopig kan ik in weekeinden niet. Zaterdag 22 september (klopt dat zo even uit het hoofd) is de eerste dat ik weer zou kunnen. 's avonds moet geen probleem zijn om volgende week wat te plannen....

Het leeft ;D

Het wordt dan iig na midden september. Ik neem dan wel weer contact op ;)

p.s. Hoe bevalt de nieuwe job?
p.s. Ik denk dat ik per 1-1-2008 ook een nieuwe baas heb
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on August 15, 2007, 20:06:55
Het leeft ;D

Het wordt dan iig na midden september. Ik neem dan wel weer contact op ;)

p.s. Hoe bevalt de nieuwe job?
p.s. Ik denk dat ik per 1-1-2008 ook een nieuwe baas heb

PS 1: TOP!!!! Wel ambtenaren, maar ze doen er alles aan dat ik inzetbaar ben over platformen heen.
HPUNIX, Solaris, Windows (ik laat die liever weg, maar ja), VAX VMS (wie heeft dat nu tegenwoordig nog staan ;D), LINUX en natuurlijk z/OS (gelukkig nog een beetje volwassen platform)! Ik heb alleen geen Userid en die krijg ik ook pas na 6 weken screening. Maar samen met een collega is het wel fun! Heerlijk werken daar met de mensen. Beter dan met die stugge brabanders (no offense Paul en John!)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on August 15, 2007, 20:06:55
p.s. Ik denk dat ik per 1-1-2008 ook een nieuwe baas heb

PS 2: Waanzinnig gefeliciteerd!!!!! Kom je nu richting ons? ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Ik ben begonnen met werken bij TAS. Ben toen overgenomen door PinkRoccade. Nu is PinkRoccade overgenomen door Getronics. En ja, GetronicsPinkRoccade wordt overgenomen. Tenminste het begint er nu wel erg sterk op te lijken dat het doorgaat.

De naam is KPN. Nieuwe baan is dus een grap ;)

Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven hoeven te solliciteren voor een baan (ook niet toen ik van school afkwam), en toch al bij 4 verschillende bedrijven gewerkt of werkzaam ;D




Waar werk je nu ?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on August 15, 2007, 20:29:07
Ik ben begonnen met werken bij TAS. Ben toen overgenomen door PinkRoccade. Nu is PinkRoccade overgenomen door Getronics. En ja, GetronicsPinkRoccade wordt overgenomen. Tenminste het begint er nu wel erg sterk op te lijken dat het doorgaat.

De naam is KPN. Nieuwe baan is dus een grap ;)

Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven hoeven te solliciteren voor een baan (ook niet toen ik van school afkwam), en toch al bij 4 verschillende bedrijven gewerkt of werkzaam ;D




Waar werk je nu ?

Defensie.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Mijn manager wilde mij aanbieden in Driebergen bij de politie. Maar even snel een verlenging geregeld bij de b/cict tot 31/12/2007 ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on August 15, 2007, 20:42:14
Mijn manager wilde mij aanbieden in Driebergen bij de politie. Maar even snel een verlenging geregeld bij de b/cict tot 31/12/2007 ;)

Politie...? Hmm lijkt me geweldig.
Ik ken ook iemand die bij de Politie werkt als IT'er.
Leuke verhalen hoor je daarvan. Niks mis mee denk ik om daar eens te proberen ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

Quote from: Peerless Monster on August 15, 2007, 20:10:24
met de mensen. Beter dan met die stugge brabanders

nou, jij hoeft niet meer langs te komen :-X :-X O0 O0

ga jij maar lekker werken bij die ambtenaren ;D ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster