Peerless Monsters setje...

Started by Peerless Monster, July 4, 2007, 22:46:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lord Elrond

Quote from: Peerless Monster on June 19, 2010, 23:52:47
Thnx.
Ze zijn over te nemen natuurlijk ;).
Prijs is 3500 euro.

Hoi Peerless

Zou best willen maar NO CASH NO GLORY  :omg: :omg:
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

Peerless Monster

Quote from: Lord Elrond on June 20, 2010, 00:27:00
Hoi Peerless

Zou best willen maar NO CASH NO GLORY  :omg: :omg:

;D

Sparen, sparen sparen ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

#352
Moet jij als pas getrouwd man niet iets anders doen ipv zo vroeg posten? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

#353
Quote from: Blue-Eyes on June 20, 2010, 08:55:51
Moet jij als pas getrouwd man niet andere doen ipv zo vroeg posten? :D

;D
Eigenlijk mag ik niet, maar de verslaving is zo groot, dat dit even tussendoor kan ;).
Ik ga er nu vandoor ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Nou inmiddels getrouwd met de mooiste vrouw op aarde ;D ;D ;D
Nou zal meteen worden tegengesproken door de mannen hier die datzelfde menen...
Maar ik denk dat niet we allemaal met dezelfde zijn getrouwd, dus gelukkig hebben we allemaal onze eigen mening ;D ;D; D

Goed.
Upgradeje gedaan in mijn stereo set.
Vannacht voor het eerst geluisterd en een goede indruk kunnen vormen.
En dan staat hij nog maar koud te spelen...

Een Classe CDP-300:
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Mooi hoor Rens :P ;)

Ht is je gegund, erg veel plezier ermee.


p.s. Wat een beeld he, voor een verouderd stukje hardware :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Blue-Eyes on July 29, 2010, 13:22:49
Mooi hoor Rens :P ;)

Ht is je gegund, erg veel plezier ermee.


p.s. Wat een beeld he, voor een verouderd stukje hardware :D

Het is indrukwekkend.
Toch een hele dikke dank je wel daarvoor Eisse.
We hebben elkaar goed kunnen helpen.

Die oppo van jou sloeg echt goed aan trouwens.
Dat is toch wel iets voor de toekomst denk ik hoor voor in de HT ruimte ...
NASje aansluiten en gaan.

Mijn geld is weer op: volgende upgrade een oppo!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pjotr27

Mooi , super gefeliciteerd Rens, veel luister ( kijk) plezier ermee!
Goede upgrade, de 100 deed het bij jouw ook al geweldig, ik was bang voor een streamer ( vind ik helemaal niets, alles klinkt hetzelfde) maar gelukkig gewoon een andere cd speler... ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Peerless Monster

Quote from: Pjotr27 on July 29, 2010, 13:58:54
Mooi , super gefeliciteerd Rens, veel luister ( kijk) plezier ermee!
Goede upgrade, de 100 deed het bij jouw ook al geweldig, ik was bang voor een streamer ( vind ik helemaal niets, alles klinkt hetzelfde) maar gelukkig gewoon een andere cd speler... ;D

Thnx Peter!!
nee streaming staat nog in de kinderschoenen en is gewoon niet te betalen.
Ik ben blij dat ik deze speler kan kopen van 7500 euro+ ;D
Maar ondanks dat het officieel een DVD-speler is: hij speelt de 100 gewoon weg, na het luisteren van een half uur en koud uit de doos... Knap vind ik het.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Netjes hoor! Mooie upgrade  :thumbs-up:

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on July 29, 2010, 14:08:14
Netjes hoor! Mooie upgrade  :thumbs-up:

Thnx.
Nu nog de referentie he (de 502 is wel erg mooi denk ik ;D).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on July 29, 2010, 14:18:23
Thnx.
Nu nog de referentie he (de 502 is wel erg mooi denk ik ;D).

De 502 is zeker mooi, maar referentie weet ik niet, 502 is natuurlijk niet veel anders dan een 202 + 300. Durf totaal niet te zeggen of de 502 er echt bovenuit springt. Wat je overigens melde bij BE zijn topic over de CDP-100 naar de CDP-300 dat heb ik ook ervaren van een CDP-100 naar de CDP-502.


Peerless Monster

Quote from: WickedGame on July 29, 2010, 14:26:54
De 502 is zeker mooi, maar referentie weet ik niet, 502 is natuurlijk niet veel anders dan een 202 + 300. Durf totaal niet te zeggen of de 502 er echt bovenuit springt. Wat je overigens melde bij BE zijn topic over de CDP-100 naar de CDP-300 dat heb ik ook ervaren van een CDP-100 naar de CDP-502.



Ik denk dat ze ook niet veel uit elkaar liggen.
Heb jij nu de 502?  :worship:
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on July 29, 2010, 14:30:54
Ik denk dat ze ook niet veel uit elkaar liggen.
Heb jij nu de 502?  :worship:

Ik heb een CDP-502 inderdaad. De CDP-100 van mijn pa is ook verkocht, en die heeft ook een CDP-502 voor terug genomen.

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on July 29, 2010, 14:36:12
Ik heb een CDP-502 inderdaad. De CDP-100 van mijn pa is ook verkocht, en die heeft ook een CDP-502 voor terug genomen.

Hee dat riekt naar een shoot-out ;).
De CDP-300 vergeleken met de CDP-502 (die maakt er gehakt van denk ik)...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on July 29, 2010, 14:40:30
Hee dat riekt naar een shoot-out ;).
De CDP-300 vergeleken met de CDP-502 (die maakt er gehakt van denk ik)...

Hoe stellig jij het brengt deel ik niet, denk dat het verschil misschien wel heel miniem kan zijn. Maar goed blijft lastig te zeggen zonder werkelijk een shoot-out te hebben gedaan.

blue-eyes

Quote from: Peerless Monster on July 29, 2010, 14:40:30
Hee dat riekt naar een shoot-out ;).
De CDP-300 vergeleken met de CDP-502 (die maakt er gehakt van denk ik)...

Wees fier op je speler, niet de underdog gaan spelen  . . . . .  :devil:  ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Je bescheiden opstellen en dan er vandoor gaan met de overwinning jongens ;). Ik denk ook niet dat de verschillen uitermate groot zullen zijn, maar ik verwacht wel wat verbeteringen het en der. Lijkt je dat leuk trouwens zon shoot out?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on July 29, 2010, 14:49:15
Je bescheiden opstellen en dan er vandoor gaan met de overwinning jongens ;). Ik denk ook niet dat de verschillen uitermate groot zullen zijn, maar ik verwacht wel wat verbeteringen het en der. Lijkt je dat leuk trouwens zon shoot out?

Zolang ik niet half nederland door hoef met de speler kan het geen kwaad :) heb hem makkelijk ontkoppelbaar staan.

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on July 29, 2010, 14:50:59
Zolang ik niet half nederland door hoef met de speler kan het geen kwaad :) heb hem makkelijk ontkoppelbaar staan.

ah cool. Het mag ook andersom hoor. Schriven we de verschillen hier op het forum. Moeten we ook bepaalde muziek vergelijken?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

frank2

en je hebt mijn TUC/Oppo er nog niet eens bij gehad, die maakt natuurlijk gehakt van........
gefeliciteerd Rens, indrukwekkende speler. Ben benieuwd of die opkan tegen mijn TUC., (al is dat eigenlijk niet belangrijk.)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Peerless Monster

#371
Quote from: frank2 on July 29, 2010, 16:49:57
en je hebt mijn TUC/Oppo er nog niet eens bij gehad, die maakt natuurlijk gehakt van........
gefeliciteerd Rens, indrukwekkende speler. Ben benieuwd of die opkan tegen mijn TUC., (al is dat eigenlijk niet belangrijk.)


hee die Frank. Nou ik heb de oppo nu eens echt gehoord, maar dan de niet gesigneerde versie en ik ben onder indruk gek genoeg. Ik ben wel benieuwd als je jouw oppo langs de classe zet. Ik denk dat je ook wel onder de indruk zal zijn van de classe. Heel ruimtelijk. Ongelofelijk wat een plaatsing. Ik ben Eisse en Martin echt heel dankbaar. Zonder hen was ik een ruime tijd zoet geweest naar het zoeken naar een geschikte speler. Swa ik zit nu lekker te luisteren naar oh brother where art thou sound track. Heerlijk.
en je hebt mijn TUC/Oppo er nog niet eens bij gehad, die maakt natuurlijk gehakt van........
gefeliciteerd Rens, indrukwekkende speler. Ben benieuwd of die opkan tegen mijn TUC., (al is dat eigenlijk niet belangrijk.)
[/quote]
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

#372
Quote from: frank2 on July 29, 2010, 16:49:57
en je hebt mijn TUC/Oppo er nog niet eens bij gehad, die maakt natuurlijk gehakt van........
gefeliciteerd Rens, indrukwekkende speler. Ben benieuwd of die opkan tegen mijn TUC., (al is dat eigenlijk niet belangrijk.)

Als dat niet belangrijk is moet je iets anders schrijven, bijv. "Ik ben benieuwd welk nivo de Classe haalt!" of "Ik ben benieuwd hoe beide spelers zich verhouden!". Je schrijft het erg krom :P

En ja, totaal niet belangrijk, maar af en toe wel eens leuk om te horen ;)




@Rens: hoe ga je dankbaarheid jegens ons tonen dan? We zijn benieuwd en in afwachting :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

frank2

Quote from: Peerless Monster on July 29, 2010, 17:02:40

hee die Frank. Nou ik heb de oppo nu eens echt gehoord, maar dan de niet gesigneerde versie en ik ben onder indruk gek genoeg. Ik ben wel benieuwd als je jouw oppo langs de classe zet. Ik denk dat je ook wel onder de indruk zal zijn van de classe. Heel ruimtelijk. Ongelofelijk wat een plaatsing. Ik ben Eisse en Martin echt heel dankbaar. Zonder hen was ik een ruime tijd zoet geweest naar het zoeken naar een geschikte speler. Swa ik zit nu lekker te luisteren naar oh brother where art thou sound track. Heerlijk.


Ligt eraan welke Oppo je gehoord hebt, die van Martin (Oppo/Tuc/Nuforce) of de gewone SE versie?
(want de gewone 83 en de 83 SE zijn niet te vergelijken met de spelers die Martin en ik hebben, dus de TUC versies)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

frank2

Heb ik het nu goed begrepen dat je bij Martin geweest bent? Zijn Oppo/tuc klinkt bijna hetzelfde als de mijne, die van hem is iets smoother. (ik heb net het topic van blue eyes gelezen)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren