Scheur / barst in pana plasma scherm

Gestart door Meeuwtje, mei 30, 2007, 16:19:24

Vorige topic - Volgende topic

_ MarcelloW _

Ik denk dat het betekend dat iemand niet helemaal weet hoe je replace moet spellen of hier een tikfoutje heeft gemaakt...

Dus dat ze wachten op uitlevering van een replace apparaat (een andere)
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

pch

Citaat van: Marcellow1980 op juni  5, 2007, 13:56:48
Ik denk dat het betekend dat iemand niet helemaal weet hoe je replace moet spellen of hier een tikfoutje heeft gemaakt...

Dus dat ze wachten op uitlevering van een replace apparaat (een andere)

Niks mis met het woord "remplace" hoor, dat is op zijn Frans...
Jij zegt "replace" en dat is Engels!
In beide gevallen betekent het hetzelfde: vervanging. De vraag is natuurlijk voor een spiksplinter nieuwe of een model wat ze al eerder eens gerepareerd hebben.

Gr. Paul.

Meeuwtje

Citaat van: pch op juni  5, 2007, 14:03:49
Niks mis met het woord "remplace" hoor, dat is op zijn Frans...
Jij zegt "replace" en dat is Engels!
In beide gevallen betekent het hetzelfde: vervanging. De vraag is natuurlijk voor een spiksplinter nieuwe of een model wat ze al eerder eens gerepareerd hebben.

Gr. Paul.

En hoe is dat te zien?? Een 2e hands apparaat?

Bas
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 706s3 / B&W HTM72s3 / B&W 707s3 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

pch

Citaat van: Meeuwtje op juni  5, 2007, 14:27:25
En hoe is dat te zien?? Een 2e hands apparaat?

Bas

Bas, heb je nou al weer met E-care gebeld om opheldering wat ze precies verstaan onder de term "remplace"?
Als zij je kunnen vertellen dat je gewoon weer een nieuwe krijgt geleverd ben je toch gewoon weer blij en is er niks aan de hand zou ik zo zeggen!?

Gr. PAul.

ajbeefde

Citaat van: pch op juni  5, 2007, 14:36:06
Bas, heb je nou al weer met E-care gebeld om opheldering wat ze precies verstaan onder de term "remplace"?
Als zij je kunnen vertellen dat je gewoon weer een nieuwe krijgt geleverd ben je toch gewoon weer blij en is er niks aan de hand zou ik zo zeggen!?

Gr. PAul.

Lijkt mij ook, een telefoontje er aan wagen en je weet waar je staat....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Meeuwtje

Citaat van: pch op juni  5, 2007, 14:36:06

Gr. PAul.

Zij gaan er niet over, dit regelt Haagtechno volgens hun, ze de monteur gister.

Bas
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 706s3 / B&W HTM72s3 / B&W 707s3 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

pch

Citaat van: Meeuwtje op juni  5, 2007, 17:20:29

Bas

Ja hallo! Bas, van wie kreeg je nou te horen dat je een "remplace" kreeg?
Van E-care of van Haagtechno?
Bellen die gasten en vragen wat je nu krijgt!!!

Gr. Paul.

Dergert

.

Meeuwtje

Citaat van: ajbalmere op juni  5, 2007, 16:29:56
Lijkt mij ook, een telefoontje er aan wagen en je weet waar je staat....

Ben er vanmiddag niet meer aan toe gekomen erg druk op het werk.
Maar op de Ecare site kan je inloggen en kijken hoe het staat met je apparaat.
Hier stond aangegeven dat over de remplace en zelfs garantie stond aangevinkt.
Nu neem ik cker aan dat ik voor 99% me tvtje terug krijg..

Citaat van: pch op juni  5, 2007, 17:31:50
Ja hallo! Bas, van wie kreeg je nou te horen dat je een "remplace" kreeg?
Van E-care of van Haagtechno?
Bellen die gasten en vragen wat je nu krijgt!!!

Gr. Paul.

Dat kreeg ik niet te horen maar las ik op de Ecare site.
Gister vertelde de Ecare monteur mij dat Ecare niet over zulke zaken gaat, hun repareren alleen maar kleine dingetjes, voedingen e.d., en Haagtechno gaat over de zwaardere zaken. Zoals in mijn geval.
Dus eigenlijk is het vrij raar, dat erop de Ecare site staat dat ik een remplace model krijg, zelfs de manager had eral naar gekeken stond in het overzicht. En volgens mij moet hij goedkeuring verlenen.

Bas :)

dre73

ik denk dat ik je alvast mag feliciteren(voorzichtig dat wel ;D)
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

PjotrrrNL

Je hoort ook gewoon onder garantie een nieuw scherm te krijgen, moet gek lopen als dat niet zonder verdere stappen goed gaat komen...  :D

ajbeefde

Citaat van: Meeuwtje op juni  5, 2007, 17:20:29

Bas

Begrijp iets niet......gaat me even boven m'n pet....  :)

Je opent hier een topic om te klagen en te horen wat er zou kunnen gebeuren...... nu heb je de kans om snel te weten te komen wat er werkelijk gaat gebeuren en dan kom je met onzin van ïk had het druk vanmiddag en geen tijd bla bla bla...."  ???

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

pch

Citaat van: ajbalmere op juni  5, 2007, 19:30:18
Begrijp iets niet......gaat me even boven m'n pet....  :)

Je opent hier een topic om te klagen en te horen wat er zou kunnen gebeuren...... nu heb je de kans om snel te weten te komen wat er werkelijk gaat gebeuren en dan kom je met onzin van ïk had het druk vanmiddag en geen tijd bla bla bla...."  ???

Precies! Val zelf hier ook lichtelijk van mijn stoel....

Gr. Paul.

ajbeefde

Citaat van: pch op juni  5, 2007, 20:02:09
Precies! Val zelf hier ook lichtelijk van mijn stoel....

Gr. Paul.

Ja, waarom opent iemand dan een topic.... ???

Mij lijkt, om er wijzer van te worden.... :)

PjotrrrNL

Sommigen onder ons hebben het echt zo druk soms op het werk....
Er zijn wel eens van die dagen dat er echt geen tijd is voor een privetelefoontje.

ajbeefde

Citaat van: PjotrrrNL op juni  5, 2007, 20:47:52
Sommigen onder ons hebben het echt zo druk soms op het werk....
Er zijn wel eens van die dagen dat er echt geen tijd is voor een privetelefoontje.

Iedere werknemer heeft een uurtje lunchpauze en of koffiepauze..... althans bij mij op de zaak.... :)

Deleted member

Ik dacht dat ik ongeduldig was maar dit spant toch de kroon! Give the guy some slack!  ;)

Meeuwtje

Zo jullie zijn nog ongeduldiger als mij denk, unbelievable!!

Maar na eenen is het bij ons giga druk, dus ik bel gewoon rond half negen mensen, trankilo zeg... ;D

Bas :)

Orpheus

Ja ja Bas, bij jullie is het echt zooo ontzettend druk   :o :o

Neem je eigen in de maling man jullie krijgen het pas druk als er regen valt.  >:D >:D

Spreek je.

John

Meeuwtje

Citaat van: Orpheus op juni  6, 2007, 08:24:00
Ja ja Bas, bij jullie is het echt zooo ontzettend druk   :o :o

Neem je eigen in de maling man jullie krijgen het pas druk als er regen valt.  >:D >:D

Spreek je.

John

Lekker eerste berichtje Orpheus,

Kan je niet wat positiever doen joh!! ;)

Wij werken tenminste, nu jullie nog bij de NS!! ;D ;D

BM

Meeuwtje

Net telefonisch contact gehad met Ecare.
Mijn status stond vanmorgen op: Wacht op uitlevering van een remplace apparaat.

En dat betekend dat ik een nieuw apparaat krijg :) :).
Deze wordt wss morgen bij hun afgeleverd, hopelijk, en dat krijg ik de mijne op vrijdag.

Bas

pch

Citaat van: Meeuwtje op juni  6, 2007, 11:18:01
Net telefonisch contact gehad met Ecare.
Mijn status stond vanmorgen op: Wacht op uitlevering van een remplace apparaat.

En dat betekend dat ik een nieuw apparaat krijg :) :).
Deze wordt wss morgen bij hun afgeleverd, hopelijk, en dat krijg ik de mijne op vrijdag.

Bas

Gefeliciteerd!
Lag dus niet aan de niet-Panasonic-muurbeugel?

Gr. Paul.

Raimond

inderdaad gefeliciteerd! ;DIk ben ook benieuwd wat nou de reden was,dat ie stukgegaan is ???
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

spotmatic

Citaat van: Raimond op juni  6, 2007, 11:58:39
inderdaad gefeliciteerd! ;DIk ben ook benieuwd wat nou de reden was,dat ie stukgegaan is ???

Hoogstwaarschijnlijk was het paneel te strak in het chassis gemonteerd; dan werken er torsiekrachten op het paneel. Als de plasma vervolgens warm wordt, gaat het paneel uitzetten en worden de krachten nog groter tot de spanning teveel wordt en het paneel breekt.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Paul Landsmeer

Citaat van: spotmatic op juni  6, 2007, 12:07:24
Hoogstwaarschijnlijk was het paneel te strak in het chassis gemonteerd; dan werken er torsiekrachten op het paneel. Als de plasma vervolgens warm wordt, gaat het paneel uitzetten en worden de krachten nog groter tot de spanning teveel wordt en het paneel breekt.

Maar uiteindelijk heb je 'm natuurlijk gewoon laten stuiteren tijdens het ophangen...  ;D