Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

De foto's van reply #16119? Ja, die kan ik wel zien op de pc.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op september 21, 2016, 18:32:46
De foto's van reply #16119? Ja, die kan ik wel zien op de pc.
Dank je Bas! Inderdaad reactie 16119 op pagina 645. Ik kan nu de bewuste 2 foto's zien op mijn iPad en iPhone. Dus nu alleen nog Android-apparaten en iMac, e.d.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Op de Samsung Note kan ik ze ook zien. Ik zal zo nog op de iPad kijken.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LuPo

HTip

Dank jullie voor het checken! De foto's zijn vervangen en vanaf nu zal ik deze manier blijven gebruiken. Ik zal mijn complete archief daar plaatsen, maar door ze op picasaweb te laten staan zouden alle foto's uit het verleden moeten zichtbaar blijven.

Veel plezier met raden ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Nog even iets anders, Viktor had gisteren alle accessoires van de JVC X7000 meegenomen alsook de Audipack beamerplaat. Heb alvast een apparaat aangemaakt in mijn "Pronto" en alle codes geleerd. Door de layout van de afstandsbediening ben ik redelijk snel klaar met programmeren. De knoppen staan er al, alleen krijgen ze een andere naam en functie.

Ik denk dat ik met de Denon AB wel iets langer bezig ben :unsure:
Showcase - Topic

HTip

Even een beetje off-topic ;D

Jullie hadden nog een aantal foto's tegoed van onze beklimming van de Hoher Riffler (3235m) in het Zillertal in Oostenrijk. Het was de zwaarste en tegelijk mooiste tocht die we tot nu toe hebben gemaakt. Hopenlijk krijgen jullie een beetje een indruk van de hoogte en moeilijkheidsgraad van deze prachtige berg.

Zichtbaar zijn de 2 meren op 1790m (Schlegeis Stausee waar we 's morgens om 6.30 uur gestart zijn) en 2450m (Friesenberg See). Tevens is de hut op 2477m (Friesenberg Haus) zichtbaar. Wij zijn inmiddels op ca. 2800m.

Op 3000m aangekomen voor de laatste klim. Dus nog "slechts" 235m te gaan...

Het wordt nu echt steil en daarmee moeilijker. Handen en voeten zijn nodig ;)

Het laatste deel van de klim. Let op de man in rood (en hoe klein hij nog is)

Bijna boven en nu wordt het "luftig", zoals de Oostenrijkers zeggen

En boven! :pompom:

GPS-hoogte is het bewijs!

What goes up, must come down ;D Naar beneden was even moeilijk, zo niet moeilijker dan naar boven.

Het duurde uiteindelijk nog 5 uur voordat we weer veilig bij de auto (welke was het ook alweer ;D) bij het stuwmeer waren. Al met al hadden we 20km afgelegd, 1440m hoogte overbrugd en waren we bijna 11 uur onderweg geweest :o :o :o Maar het was de inspanning helemaal waard!
Showcase - Topic

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Madhouse

Ik zeg een Peugeot 508 SW RXH Crossover ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Peerless Monster

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Peerless Monster

Vanwege de foto's overigens! Petje af!
Niet vanwege de 508... 😄
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

luuk123456

Citaat van: Peerless Monster op september 21, 2016, 21:30:23
Niet vanwege de 508... 😄
[emoji1]

Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Madhouse

Citaat van: Peerless Monster op september 21, 2016, 21:30:23
Niet vanwege de 508... 😄

Ik ken mijn plaats  :tounge2:

HTip

Citaat van: Maro op september 21, 2016, 20:59:00
Ik zeg Ford Mondeo station.  :angel:
Het is inderdaad een station ;D

Citaat van: Madhouse op september 21, 2016, 21:08:00
Ik zeg een Peugeot 508 SW RXH Crossover ;)
We have a winner :pompom: Knap hoor dat je ook het type en uitvoering goed hebt :thumbs-up:

Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september 21, 2016, 21:40:36
We have a winner :pompom: Knap hoor dat je ook het type en uitvoering goed hebt :thumbs-up:

Tja toen de foto's er bij stonden was het niet zo moeilijk meer :D

Maar serieus een mooie auto en hij rijdt ook erg lekker.

HTip

Citaat van: Madhouse op september 21, 2016, 21:45:31
Tja toen de foto's er bij stonden was het niet zo moeilijk meer :D

Maar serieus een mooie auto en hij rijdt ook erg lekker.
Dank je, Roy! Rijd inderdaad erg lekker en kan ook in de bergen zijn mannetje staan met in "Sport"-stand 200pk op de vooras, of in "4WD"-stand 163pk op de vooras en 37pk (elektromotor) op de achteras.
Showcase - Topic

Peerless Monster

Ik als bijna exrijder van een 508: wauw wat een auto!
Ik heb overigens dezelfde motor erin liggen!
Lekker 4 wheel drive waar nodig.
Mijn auto is ook altijd vies... Rara 😄

Vik

Goed gedaan hoor respect  :worship:

En wat een mooie omgeving!

Citaat van: HTip op september 21, 2016, 20:32:53

Jullie hadden nog een aantal foto's tegoed van onze beklimming van de Hoher Riffler (3235m) in het Zillertal in Oostenrijk. Het was de zwaarste en tegelijk mooiste tocht die we tot nu toe hebben gemaakt. Hopenlijk krijgen jullie een beetje een indruk van de hoogte en moeilijkheidsgraad van deze prachtige berg.

Zichtbaar zijn de 2 meren op 1790m (Schlegeis Stausee waar we 's morgens om 6.30 uur gestart zijn) en 2450m (Friesenberg See). Tevens is de hut op 2477m (Friesenberg Haus) zichtbaar. Wij zijn inmiddels op ca. 2800m.

What goes up, must come down ;D Naar beneden was even moeilijk, zo niet moeilijker dan naar boven.

Het duurde uiteindelijk nog 5 uur voordat we weer veilig bij de auto (welke was het ook alweer ;D) bij het stuwmeer waren. Al met al hadden we 20km afgelegd, 1440m hoogte overbrugd en waren we bijna 11 uur onderweg geweest :o :o :o Maar het was de inspanning helemaal waard!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

michel69

WoW WoW en nog eens WoW echt ZWAAR ;D respect voor de klim :crazy: maar wat een view zeg dat moet in mijn ogen meer voldoening geven dan een film kijken op reference niveau in de chambers of dreams  :headbanging: vrouwlief en ik vinden het al zwaar om de heuvels te bewandelen met onze Shiva(Rottweiler) op ons vaste vakantie plekje in Luxemburg(vlak bij de Our) zij heeft daar overigens totaal geen moeite mee ;D , en wbt transport van de velo.......oef als ik die in mijn punto zou moeten vervoeren......hmm de eerste gedachte is gaat die uberhaupt wel passen in mijn wagen met de achterbank naar beneden :hehe: afijn ff afkicken qua laag en zodra hij weer terug is van Vik dan heb je nog meer controle om je huis te laten springen ;) :headbanging: :headbanging:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 -Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-- Audioquest pearl 4x

Bas Akkerman

Gaaf man! Lijkt me echt heel pittig, omdat je steeds goed op moet passen dat je niet op iets gaat staan dat los zit. Want zo te zien, zit die hele berg los. :crazy:

RonG

Citaat van: HTip op september 21, 2016, 20:32:53

Echt gaaf hoor O0, ook mooie foto's.

HTip

Citaat van: Peerless Monster op september 21, 2016, 22:17:19
Ik als bijna exrijder van een 508: wauw wat een auto!
Ik heb overigens dezelfde motor erin liggen!
Lekker 4 wheel drive waar nodig.
Mijn auto is ook altijd vies... Rara 😄
Toen ik jouw auto bij Roy zag, dacht ik ook: wauw wat een auto. En jij reed zo geruisloos en relaxed weg... Dat heb ik blijkbaar goed op mijn harde schijf opgeslagen ;D Een voordeel van mijn versie is de extra bodemvrijheid, kan je ook over wat grotere keien rijden. Erg handig op bergwegen die opeens overgaan in onverhard ;) En ja dan wordt ie inderdaad wat vies ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: vik op september 21, 2016, 22:18:30
Goed gedaan hoor respect  :worship:

En wat een mooie omgeving!

Dank je Viktor! Omgeving is echt prachtig als je van natuur en bergen houdt dan is het Zillertal de ideale vakantiebestemming.

Citaat van: Christiaan S op september 22, 2016, 01:11:14
Erg gave tocht zo te zien 8)
Absoluut Chris! Deze valt voor ons onder de tocht der tochten 8)

Citaat van: Bas Akkerman op september 22, 2016, 09:01:03
Gaaf man! Lijkt me echt heel pittig, omdat je steeds goed op moet passen dat je niet op iets gaat staan dat los zit. Want zo te zien, zit die hele berg los. :crazy:
Dank je Bas! Dat heb je goed gezien, de berg is eigenlijk een stapel rotsblokken van verschillende groottes en je moet heel erg goed weten wat je doet en kan. De Oostenrijkers praten dan ook over "nur für Geübten" en over "Schwindelfreiheit" (niet duizelig worden) en "Trittsicherheit" (zeker weten waar je de volgende stap zet). Een misstap kan vervelende gevolgen hebben. Er verongelukken veel toeristen omdat ze dingen doen die ze niet kunnen (overzien). Uitrusting is ook heel erg belangrijk, goede bergschoenen, rugzak en stokken. En dus niet sneakers of zelfs flipflops :crazy:

Citaat van: RonG op september 22, 2016, 09:49:12
Echt gaaf hoor O0, ook mooie foto's.
Dank je Ron! Normaliter heb ik mijn DSLR-camera bij me, maar voor deze tocht hebben we al het overbodige gewicht (camera, verrekijker, e.d.) thuisgelaten. De foto's zijn genomen met een Olympus XZ-1. Dat was ook op advies van de mensen waar we een appartement huren. Zij doen overigens nog veel extremere dingen 8)

Citaat van: michel69 op september 22, 2016, 02:23:17
WoW WoW en nog eens WoW echt ZWAAR ;D respect voor de klim :crazy: maar wat een view zeg dat moet in mijn ogen meer voldoening geven dan een film kijken op reference niveau in de chambers of dreams  :headbanging: vrouwlief en ik vinden het al zwaar om de heuvels te bewandelen met onze Shiva(Rottweiler) op ons vaste vakantie plekje in Luxemburg(vlak bij de Our) zij heeft daar overigens totaal geen moeite mee ;D , en wbt transport van de velo.......oef als ik die in mijn punto zou moeten vervoeren......hmm de eerste gedachte is gaat die uberhaupt wel passen in mijn wagen met de achterbank naar beneden :hehe: afijn ff afkicken qua laag en zodra hij weer terug is van Vik dan heb je nog meer controle om je huis te laten springen ;) :headbanging: :headbanging:
Dank je Michel! Helemaal waar, tegen zo'n uitzicht kan zelfs een film in de Chamber of Dreams niet op. Het is zo een ongelooflijke beloning na zo'n zware beproeving en maakt de inspanning helemaal waard. Wij komen graag in de (Vulkaan)Eifel en de Ardennen en daar kan je ook heerlijk wandelen, misschien niet zo hoog, maar soms ook best uitdagend. Is goede training voor ons ;)

In mijn vorige auto (Toyota Avensis Sedan) had hij ook niet gepast. Daarom rijd ik nu een stationwagen. Is inderdaad even afkicken, maar met een goed doel... Over een aantal weken gaan we dan ook de tijd inhalen O0
Showcase - Topic