Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Valkyrie op augustus  5, 2013, 09:04:56
Succes vandaag Philip, gaat helemaal goedkomen!! :thumbs-up:
Bedankt Jurian!

Ook voor het mooie verslag van een superdag! Mijn verlanglijstje van mooie concert BD's is weer een stuk gegroeid :music: Ik heb Annet via Youtube de nummers laten horen die we hebben gekeken en zij vond het ook erg goed. Zij had het eerste optreden van Charice bij Oprah gezien. Toen was ze 15 en zong "I have nothing" van Whitney Houston alsof het niets was :o

Het was inmiddels M&G nummer 15, maar het blijft erg leuk om te doen. Dit keer ook weer een leuke groep en het klikte meteen. Kom, als het wat rustiger is, graag een keer langs. Misschien combineren met een bezoek aan Bas... Hebben we het tegen die tijd wel over!

Nogmaals bedankt en tot een volgende keer.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Alles is in gereedheid voor vanmiddag. Vandaag moet de HT natuurlijk helemaal perfect uitzien. Dus er ligt niets wat er normaal eigenlijk niet thuishoort. Alle BD's die op de grond lagen staan nu in het rack. Vergde wel wat reorganisatie, maar ziet nu veel beter uit ;)

Ben benieuwd hoe ze mijn trots op video gaan zetten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raymond187

COol. Have fun today  :thumbs-up:

Ben benieuwd en ga de film zekers kijken.

Zymotic

Heel veel plezier! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

HTip

Citaat van: Raymond187 op augustus  5, 2013, 11:21:52
COol. Have fun today  :thumbs-up:

Ben benieuwd en ga de film zekers kijken.
Dank je, Raymond! Heb ik alvast 1 hit ;D

Citaat van: Zymotic op augustus  5, 2013, 12:09:19
Heel veel plezier! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
Dank je Patrick! Ben niet minder benieuwd naar het eindresultaat 8)
Showcase - Topic

VlisChris

HTip

Showcase - Topic

SV..S

Beetje gemist maar vandaag al de grote dag?
Veel plezier kerel!

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Maximus_Aurelius

We leven in het jaar 2014 in de maand februari.
Philip & Annet op de rode loper in Los Angeles voor de oscar uitreikingen.
The Chamber of Dreams is genomineerd voor een oscar in categorie "Beste korte documentaire"

Even later in de zaal klinkt.

And the Winner is.......................................
Htips's Chamber of Dreams   :pompom: :headbanging:

Luid  :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Succes Philip vanmiddag misschien ben je al bezig.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Skyfox

Veel plezier met de opnames! Ik ben erg benieuwd naar de première :D
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

michel69

Ook ik ben zeer benieuwd hoe ze deze werkelijk geweldige HT in beeld gaan brengen,ik heb je hele topic van het begin aan gelezen en als er iemand is die(ken je uiteraard niet ;))die volgens mij perfect moet kunnen uitleggen hoe en wat het HT beleving/virus inhoud moet jij dat haast wel zijn.

Dus ook van mijn kant Philip heel veel plezier met de opnames vandaag.

Groetjes Michel
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op augustus  5, 2013, 10:45:09
Zou je wel eens heel erg gelijk in hebben. Vanmiddag weet ik het ;)

Trouwens, we zijn jouw CD vergeten in de Nespa te doen. Maar dat kan alsnog, maar dat bespreken we wel via PM...
Ja, dat realiseerde ik me ook. Ga jij eerst maar genieten van je filmdebuut, dan bespreken we het later nog wel. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

high-q

Ik sluit me aan bij de rest .... Have fun en ik ben erg benieuwd naar het resultaat! :thumbs-up:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Peerless Monster

Jeetje spannund!! Veel plezier Philip!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Maro

Kan ik het toch een keer zien. Scheelt een lange reis :D. Have fun. Ben reuze benieuwd.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

HTip

Wat een leuke reacties allemaal! Bedankt!! :wub:
Erg leuk om weer te zien hoe jullie met me meeleven. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik blijf dat heel bijzonder vinden!!

Citaat van: SV..S op augustus  5, 2013, 13:35:56
Beetje gemist maar vandaag al de grote dag?
Veel plezier kerel!
Vandaag was inderdaad de grote dag! Met de nadruk op was, want we zijn klaar! Tweakers has left the Building ;D

Citaat van: Maximus_Aurelius op augustus  5, 2013, 13:38:07
We leven in het jaar 2014 in de maand februari.
Philip & Annet op de rode loper in Los Angeles voor de oscar uitreikingen.
The Chamber of Dreams is genomineerd voor een oscar in categorie "Beste korte documentaire"

Even later in de zaal klinkt.

And the Winner is.......................................
Htips's Chamber of Dreams   :pompom: :headbanging:

Luid  :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Succes Philip vanmiddag misschien ben je al bezig.
Bedankt Nico! Ik heb erg moeten lachen om jouw reactie :clapping:

Citaat van: skyfox op augustus  5, 2013, 14:34:56
Veel plezier met de opnames! Ik ben erg benieuwd naar de première :D
Dank je Richard! Je zult nog even geduld moeten hebben, want het komt in september pas op Tweakers. Ik heb er ook nog niets van gezien, dus voor mij is het dan ook de première...

Citaat van: michel69 op augustus  5, 2013, 15:20:53
Ook ik ben zeer benieuwd hoe ze deze werkelijk geweldige HT in beeld gaan brengen,ik heb je hele topic van het begin aan gelezen en als er iemand is die(ken je uiteraard niet ;))die volgens mij perfect moet kunnen uitleggen hoe en wat het HT beleving/virus inhoud moet jij dat haast wel zijn.

Dus ook van mijn kant Philip heel veel plezier met de opnames vandaag.

Groetjes Michel
Dank je voor het mooie compliment Michel! Erg leuk dat je mijn hele topic helemaal hebt gelezen. :worship: Daar ben je wel "even" mee bezig geweest :o Of ik het perfect kan uitleggen weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat het voor de camera een stuk moeilijker dan is dan gewoon als jongens onder elkaar, zoals tijdens een M&G ;)

Citaat van: Bas Akkerman op augustus  5, 2013, 15:31:24
Ja, dat realiseerde ik me ook. Ga jij eerst maar genieten van je filmdebuut, dan bespreken we het later nog wel. ;)
Komt goed Bas. Ik heb inderdaad genoten. Was erg leuk om te doen. Ook wel moeilijk, maar ik hoop dat het er leuk op staat.

Citaat van: high-q op augustus  5, 2013, 16:51:56
Ik sluit me aan bij de rest .... Have fun en ik ben erg benieuwd naar het resultaat! :thumbs-up:
Dank je high-q! Fun heb ik ook nog gehad en ik niet alleen, want de Tweakers heb ik ook nog even laten genieten van o.a. het broekwapperend laag :o

Citaat van: Peerless Monster op augustus  5, 2013, 16:54:16
Jeetje spannund!! Veel plezier Philip!
Dank je Rens! Was zeker spannend, maar je raakt gewend aan de camera. En als het niet goed is, dan doe je het gewoon nog een keer ;)

Citaat van: Maro op augustus  5, 2013, 17:26:53
Kan ik het toch een keer zien. Scheelt een lange reis :D. Have fun. Ben reuze benieuwd.
Dank je Wim! Dat geldt denk ik voor iedereen die niet hier is geweest ;) Ik hoop dat je een beetje een indruk krijgt via het filmpje. Eén ding is zeker, het geluid gaat zeker niet overkomen. De video-editor van Tweakers zei dat dat onmogelijk is om dat weer te geven. Hij verontschuldigde zich bij voorbaat voor het geluid tijdens de film-scenes, die voorbij kwamen ;)
Showcase - Topic

RonG

Super :popcorn:, ben benieuwd naar het resultaat :)

Zymotic

En waren de mensen van Tweakers ook een beetje onder de indruk van je HT? En hoe ging het met de zenuwen?

HTip

Citaat van: RonG op augustus  5, 2013, 18:23:30
Super :popcorn:, ben benieuwd naar het resultaat :)
Dank je Ron! Nog "even" geduld en dan post ik hier (natuurlijk) de link naar de video.

Citaat van: Zymotic op augustus  5, 2013, 18:37:31
En waren de mensen van Tweakers ook een beetje onder de indruk van je HT? En hoe ging het met de zenuwen?
Ze waren zeker onder de indruk. Ik heb ze nog even een paar LFE-fragmenten van de HSDD laten zien/voelen :D Bij de video schrijven zij ook nog een stukje ter intro en daar zullen zij iets over hun beleving zeggen.

Met de zenuwen ging het eigenlijk best goed. Als het item of antwoord niet goed ging, was er voldoende tijd om het over te doen. Soms ging het bij mij niet goed, andere keren zorgde de techniek dat het opnieuw moest. De 2e keer was overigens makkelijker ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: Valkyrie op augustus  5, 2013, 09:17:53
M&G Chamber Of Dreams 3 augustus 2013

*knip*

Ook jullie zijn niet aan de hoofdfilm toegekomen? Wij de vorige keer ook niet. Doordat Philip zo'n enorme stap op stereo gebied heeft gezet is dat een groot onderdeel van een M&G geworden. Eigenlijk best zonde want een film kijken is ook een belevenis op zich, dan zit je er echt helemaal in en dan word het echt een beleving i.p.v. toch een beetje het analytische luisteren.

Vorig jaar ben ik samen met mijn vrouw bij Philip en Annet geweest en toen hebben we 'Unstoppable' gekeken, die heeft nog steeds een diepe indruk achter gelaten. Buiten dat zijn Philip en Annet gewoon super gezellige mensen dat het gewoon jammer is dat de afstand zo groot is. ;)

De M&G's zijn gewoon te kort voor wat er allemaal te beleven is :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Citaat van: Madhouse op augustus  5, 2013, 20:39:36
Ook jullie zijn niet aan de hoofdfilm toegekomen? Wij de vorige keer ook niet. Doordat Philip zo'n enorme stap op stereo gebied heeft gezet is dat een groot onderdeel van een M&G geworden. Eigenlijk best zonde want een film kijken is ook een belevenis op zich, dan zit je er echt helemaal in en dan word het echt een beleving i.p.v. toch een beetje het analytische luisteren.

Vorig jaar ben ik samen met mijn vrouw bij Philip en Annet geweest en toen hebben we 'Unstoppable' gekeken, die heeft nog steeds een diepe indruk achter gelaten. Buiten dat zijn Philip en Annet gewoon super gezellige mensen dat het gewoon jammer is dat de afstand zo groot is. ;)

De M&G's zijn gewoon te kort voor wat er allemaal te beleven is :D

Helemaal mee eens!!
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

HTip

Er is inderdaad zoveel te beleven in onze ruimte en de tijd is helaas beperkt, dat we keuzes moeten maken. De gasten bepalen normaal wat er allemaal voorbij komt, maar deze keer was er een extra gast die de keuzes beperkte... Het weer :D Het is nog nooit zo warm en vochtig geweest in de Chamber of Dreams. Dat was overigens een primeur die ik graag niet had beleefd en volgende keer mag die gast wat mij betreft wegblijven.

Annet en ik hebben dat gisteravond nog besproken en als de temperatuur weer een beetje normaal is, gaan we de oorzaak aanpakken. Dat is volgens ons namelijk dezelfde oorzaak voor de kou in de winter.
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op augustus  6, 2013, 06:44:22
Annet en ik hebben dat gisteravond nog besproken en als de temperatuur weer een beetje normaal is, gaan we de oorzaak aanpakken. Dat is volgens ons namelijk dezelfde oorzaak voor de kou in de winter.

Warmte/Koel unit oid.?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Vik

Leuk om te lezen dat het een geslaagde dag was Philip.  :)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov