Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Ik heb het verslag bijna af. Nu even laten liggen en morgen nog een keer met een frisse blik lezen. Dan nog iemand anders het laten lezen en dan kan ik het dit weekend misschien afronden. Het is wel een heel verhaal geworden... :unsure:

Morgen ook de buizen ophalen en dan dit weekend het rack aanpassen voor de nieuwe bewoners...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Citaat van: HTip op februari 21, 2013, 22:39:56
Ik heb het verslag bijna af. Nu even laten liggen en morgen nog een keer met een frisse blik lezen. Dan nog iemand anders het laten lezen en dan kan ik het dit weekend misschien afronden. Het is wel een heel verhaal geworden... :unsure:

Morgen ook de buizen ophalen en dan dit weekend het rack aanpassen aan de nieuwe bewoners...

Je gaat niet over een nacht ijs met het verslag. Mijn interesse was al gewekt maar dit moet wel iets speciaals zijn vermoed ik zo. Het is natuurlijk ook wel materie die zich misschien een beetje lastig laat omschrijven.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

HTip

Citaat van: RubenV. op februari 21, 2013, 22:41:42
Je gaat niet over een nacht ijs met het verslag. Mijn interesse was al gewekt maar dit moet wel iets speciaals zijn vermoed ik zo. Het is natuurlijk ook wel materie die zich misschien een beetje lastig laat omschrijven.
Het is inderdaad lastig te omschrijven, maar je hebt gelijk dat het iets speciaals is. Niet in de minste plaats omdat ik mogelijkheid heb gehad de platen te ervaren.

In feite ben ik af en aan de hele week met het verslag bezig geweest. Soms heb je inspiratie en dan schrijf je makkelijk en andere keer lukt het weer minder. Ik weet denk ik nu hoe een journalist zich moet voelen ;) Ik wil het wel zorgvuldig doen en het moet ook nog eens lekker weglezen. Niet eenvoudig en ik merk wel hoe het wordt ontvangen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Citaat van: HTip op februari 21, 2013, 22:46:37
Het is inderdaad lastig te omschrijven, maar je hebt gelijk dat het iets speciaals is. Niet in de minste plaats omdat ik mogelijkheid heb gehad de platen te ervaren.

In feite ben ik af en aan de hele week met het verslag bezig geweest. Soms heb je inspiratie en dan schrijf je makkelijk en andere keer lukt het weer minder. Ik weet denk ik nu hoe een journalist zich moet voelen ;) Ik wil het wel zorgvuldig doen en het moet ook nog eens lekker weglezen. Niet eenvoudig en ik merk wel hoe het wordt ontvangen...

Leuk om te zien dat je bereid bent er zoveel tijd en moeite in te steken. De verslagen van HTip zijn altijd top  :clapping:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

HTip

Citaat van: RubenV. op februari 21, 2013, 22:48:59
Leuk om te zien dat je bereid bent er zoveel tijd en moeite in te steken. De verslagen van HTip zijn altijd top  :clapping:
:wub: Nu leg je de lat wel hoog ;) Hoop dat ik aan de verwachtingen kan voldoen...
Showcase - Topic

VlisChris

Citeerk weet denk ik nu hoe een journalist zich moet voelen

En dan te bedenken dat er bij jou niet eens een tijdlimiet opzit die een journalist wel heeft :)

Maar ben erg benieuwd naar je verhaal! Ben zelf eerlijk gezegd erg sceptisch over zulke zaken, maar ik wil het verhaal wel absoluut met interesse lezen. Je hebt tenslotte aangetoond erg grondig te werk te gaan zonder overbodige zaken te doen/aan te schaffen. Dat is iets waar veel anderen nog wat van kunnen leren :) (lees: ook sterk ondergetekende :P)

Bas Akkerman

Ach Philip, schrijven is toch vooral ook gevoel. Je moet denk ik oppassen om niet te blijven herschrijven, daar verliest het stuk een beetje zijn spontaniteit mee. Ik herken je schrijfdilemma's vandaar "my 2 cents".
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: Christiaan S op februari 22, 2013, 00:27:36
En dan te bedenken dat er bij jou niet eens een tijdlimiet opzit die een journalist wel heeft :)
Ik heb mezelf wel een limiet gesteld ;) En ik moet het alleen in mijn vrije tijd doen :)

Citeer
Maar ben erg benieuwd naar je verhaal! Ben zelf eerlijk gezegd erg sceptisch over zulke zaken, maar ik wil het verhaal wel absoluut met interesse lezen. Je hebt tenslotte aangetoond erg grondig te werk te gaan zonder overbodige zaken te doen/aan te schaffen. Dat is iets waar veel anderen nog wat van kunnen leren :) (lees: ook sterk ondergetekende :P)
Bedankt Chris! Ik was eerlijk gezegd ook sceptisch, maar ik had de plaat natuurlijk al een keer mogen ervaren, dus ik wist dat het iets bracht. Ik ben trouwens van nature sceptisch, maar vaak wordt toch het tegendeel bewezen. Een goed voorbeeld is de Nespa.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op februari 22, 2013, 08:54:14
Ach Philip, schrijven is toch vooral ook gevoel. Je moet denk ik oppassen om niet te blijven herschrijven, daar verliest het stuk een beetje zijn spontaniteit mee. Ik herken je schrijfdilemma's vandaar "my 2 cents".
Heb je helemaal gelijk in, Bas! Ik probeer precies dat te doen, mijn gevoel te beschrijven.

Nog even geduld... ;)
Showcase - Topic

HTip

O ja, de buizen voor de aanpassing van het audiorack heb ik vandaag ontvangen. Ik was even vergeten hoe zwaar ze waren. Acht buizen en wat schroeven wegen bijna 5kg :o

Ik twijfel nog of ik het rack nu al ga aanpassen...
Showcase - Topic

Eddye

Mensen zitten te schreeuwen om je verslag, en jij wilt dat uitstellen door eerst je rack aan te passen???????

Go for it!  ;D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

HTip

:clapping: Wie zegt iets van uitstellen voor het rack? Dat staat los van elkaar ;)

Even serieus, waar zal ik het verslag plaatsen? Hier in mijn topic of een aparte thread in reviews door leden? Ga geen poll houden :D maar hoor het graag van jullie...
Showcase - Topic

RubenV.

Ik zou het hier in het topic plaatsen, dat is onderhand toch een soort "ht-naslagwerk" geworden  ;D Linkje erbij voor op pagina 1 en dan is het ook makkelijk terug te vinden voor toekomstige lezers.
Mijn topic
Bluray collectie

VlisChris

Of een eigen topic met hier een verwijzing :)
Trust me, mensen vinden het toch wel. Al is het in een eigen topic later makkelijk nog opnieuw terug te vinden ;)

Bas Akkerman

Ik twijfel soms ook om het apart te posten, maar het is denk ik het makkelijkst om het hier te plaatsen. Een linkje in je startpost volstaat. En mensen die onbekend zijn met je topic (zijn die er?), en die wel geïnteresseerd zijn in de CA-plates vinden je recensie middels een zoekopdracht wel.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Bedankt voor het meedenken :thumbs-up: Ik heb de andere reviews van deze plaat nog eens gelezen en vooral de reacties erop ;) Lijkt me inderdaad beter dat ik het gewoon in mijn topic post.

Nog even iets aan de opmaak doen en dan kan ik het plaatsen...
Showcase - Topic

Bas Akkerman

Ah, de mede-perfectionist heeft het verslag woensdag online. :D

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op februari 23, 2013, 10:57:14
Ah, de mede-perfectionist heeft het verslag woensdag online. :D
:clapping:

Dat was niet echt de bedoeling ;D
Showcase - Topic

Bas Akkerman

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op februari 23, 2013, 12:33:21
Je houdt een slag om de armen met dat "echt". ;D
Ach, ik ben het gewoon aan het rekken totdat ik het bovenaan pagina 529 kan plaatsen :D
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op februari 23, 2013, 12:42:10
Ach, ik ben het gewoon aan het rekken totdat ik het bovenaan pagina 529 kan plaatsen :D

Dan zullen we eens meehelpen posten ;).
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Maximus_Aurelius

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op februari 23, 2013, 12:42:10
Je kan in de startpost ook linken naar een bericht in plaats van een pagina hoor. ;)

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op februari 23, 2013, 13:04:55
Je kan in de startpost ook linken naar een bericht in plaats van een pagina hoor. ;)
Klopt! Maar dat werkt niet altijd even goed. Zeker niet op een iPad ;)
Showcase - Topic

HTip

Maar ik ben klaar met het verslag, dus het komt eraan... De link komt ook in de openingspost.
Showcase - Topic